יום שישי, 25 ביוני 2010

אהבה ממבט שני

נדמה לי שהכרזתי לא פעם שבכל הנוגע לקוסמטיקה אני מאוד בררנית ופעמים רבות אני לא מבינה מה המהומה סביב מוצרים שנחשבים מהוללים (קחו לדוגמא את הפריימר של סמאשבוקס). היו שני מוצרים שלא הצלחתי למצוא את התועלת בהם בסיבוב ההיכרות הראשוני ביננו ורק לאחר שרכשתי אותם לאחרונה בשנית הבנתי שהם לא מאכזבים:

הטוש של איב סאן לורן- נדמה לי שהביקורת היחידה ששמעתי אי פעם על הטוש הזה באה מפי צליל, איתה גם רכשתי את המוצר בפעם הראשונה בסניף של המשביר בגרנד קניון. היא הודתה שלמרות חיבתה למוצר, החומר שלו נוטה להצטבר מתחת לעין ויש למרוח אותו מעת לעת כדי לפזר את ההפגנה. היא גם טוענת בתוקף שהטוש של דיור (שעולה בערך פי שתיים מזה של איב סאן לורן) הוא מוצר הרבה יותר איכותי ומלוטש ביחס למתחריו. מעבר לכך שמעתי רק תשבוחות על הטוש הזה וכשדיילת היופי הדגימה איך משתמשים בו אז במשביר היה נדמה לי שאני מבינה מדוע: קיבלתי תחושה שכל הפנים שלי הפכו להיות מוארים יותר בזכות נגיעות הקסם של הטוש, מה ששיווע לי מראה פנים רענן ובריא יותר. קניתי את הטוש באותו רגע ומשום מה הוא הפך להיות הקונסילר הראשי שלי. טעות: הטוש של איב סאן לורן לא מתיימר להיות קונסילר ורמת הכיסוי שלו היא בינונית ומטה. יש לי כהויות מתחת לעיניים שתמיד ניסיתי לכסות לשווא עם הטוש והתאכזבתי.
אין לי מושג מדוע אבל לפני כחודש החלטתי לתת לרומן הלא ממומש ביני לבין הטוש סיכוי נוסף, והפעם היה בידיי קונסילר שניתן לסמוך עליו כדי שיבצע את העבודה העיקרית. אני מאוד מרוצה מהטוש, הוא מוסיף את הזוהר המתבקש לעור הפנים וגם משלים את עבודתו של הקונסילר בטשטוש אזורים בעייתיים. הפעם אני יכולה לומר בלב שלם שזהו מוצר שאני אשמח לחזור אליו שוב ושוב.


(מכאן)

קרם לחות טריפל של סבוקלם- גם לגבי קרם הלחות של סבוקלם היו לי דרישות מוגזמות וציפיתי שהוא יתפקד על תקן של מייקאפ לכל דבר. הפעם הראשונה שנתקלתי בו היתה כשאמא שלי רכשה אותו לעצמה וביקשתי לעשות בו נסיון בעצמי. ניסיתי אותו כמה פעמים והתאכזבתי מהעובדה שהכיסוי שלו כל כך קליל למרות שהייתי צריכה לקבל את המוצר כפי שהוא באמת- קרם לחות, מקדם הגנה ודמי מייקאפ. הפעם החלטתי לקנות אותו שוב כי רציתי קרם לחות עם מקדם הגנה לסידורים היומיומיים שלי ולטיולים עם הכלבים. הקנייה השתלמה- קרם הלחות קל ומעניק תחושה נעימה במשך פרק זמן ארוך, יש לקרם ריח נעים והוא מעניק לעור מראה מבריק וחלק. מרמת הכיסוי של הטריפל אני נהנית בעיקר כשאני מחפשת כיסוי קליל ומראה סביר שלא אומר 'הרגע קמתי מהמיטה' ולכן הוא מושלם בשבילי לסידורים של היומיום. כשאני יוצאת למקומות שמצריכים מראה שהוא לא רק סביר, אני מורחת אותו ומניחה לו להיספג במשך כמה דקות ואז אני מניחה את הפודרה שלי ממאק.


(מכאן)

מה המסקנה מכל זה? ביקורתיות כלפי מוצרים קוסמטיים היא בסך הכל תכונה חיובית כי פעמים רבות מנסים למכור לנו פארשים במסווה של מדע. יחד עם זאת, כדאי להתאים ציפיות למוצר ולמאפייניו כדי לא לפסול מוצרים בלי סיבה הגיונית.

ובמישור האישי:
נתן ישן אתמול אצל אחיו ברחובות כדי שיוכל להיות קרוב לבי"ח. הוא מספר שמסתמן שאמו סובלת מזעזוע מוח ומהצטברות נוזלים בחזה. היא נאלצה לעבור אתמול ניקור חזה כדי לשאוב את הנוזל, פעולה שנתן תיאר כחודרנית, טראומטית וכואבת. הוא סיפר שההתנהלות בבי"ח בזויה, שאיש אינו מתייחס ברצינות לתלונות של אמא שלו, איש אינו יודע לפרט את מצבה ומנפנפים אותם באופן קבוע עם משפט המחץ "הכל בסדר". גם בדיקות רציניות לא טורחים לערוך לה, עד עכשיו היא עברה רק שתי בדיקות סי.טי. בבי"ח קבעו שיש לה חבלות ללא שברים אבל הם טרם טרחו לערוך לה מיפוי, בדיקה שעשויה לגלות שברים בצלעות שלא ניתן לראות בצילום.
נתן מספר שבלילה היא לא הצליחה לישון והקיאה הרבה בגלל התרופות שקיבלה כך שנשמע שהמצב שם הוא לא פיקניק.
מצד שני, אפשר לומר שהיא יצאה מהתאונה הזו יחסית בקלות. זה יכל היה להסתיים הרבה יותר גרוע.
כולנו גם דואגים איך לוגיסטית היא תצליח להסתדר בלי רכב עם כל האחריות שיש לה כרגע בחיים וגם ההשלכות המשפטיות מטרידות אותנו כי ככל הנראה בתאונה היה מעורב אוטובוס של אגד (הבירוקרטיה שכרוכה במעורבת בתאונת דרכים עם אגד נחשבת כסיוט לא פחות מהתאונה עצמה). בכל מקרה, זו לא העת להתעסק בשנראה כעת כמו זוטות וצריך להתרכז בהחלמה ובשיקומה כי זה הכי חשוב כרגע.

אני נמצאת בבית עם שלושת הכלבים כאמור, מה שגוזר עליי לטייל איתם שבע פעמים ביום וזה מאוד מתיש כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם. בנוסף לכך, נשברתי והמשכתי לטפל בחתולים וזאת למרות הבעיות הנוספות שנוספו למצב הקיים.
מהן הבעיות? אולי זה ישמע קטנוני אבל עשיתי לכלבים טיפול נגד פשפשים לאחרונה אחרי שהם התגרדו ללא הרף ריחמתי עליהם מאוד. קנינו להם קפסולות שנמכרות רק אצל וטרינרים ועושה רושם שהן ממש יעילות, לפחות בינתיים. החתולים הקטנים, מתוקף היותם חתולי רחוב, נראים כמו שקי פשפשים קטנים ולכן כל פעם שהם באים במגע עם הכלבים הם מעבירים להם טפילים וגורמים לכך שגם הכלבים שלי ממשיכים להתגרד.
בנוסף לכך, גיליתי שאני עדיין אלרגית לחתולים. כל פעם שאני באה במגע עם החתולים הגוף שלי מתכסה בפריחה אדומה שנראית כמו כוויה מהשמש. ידעתי שאני אלרגית לחתולים עוד מתקופת הילדות אבל הנחתי שזו תופעה שעברה עם השנים והתאכזבתי לגלות שהיא עדיין שם. הפריחה לא מגרדת, כואבות או מעקצצת אבל היא שם ולא מדובר במחזה נאה.
אני תוהה מתי אתחיל להיות רציונלית ואשים את הצרכים שלי ושל הכלבים לפני הצרכים של החתולים האומללים. אני מוכרחה להניח להם לנפשם כי בלתי אפשרי להמשיך עם ההתנהלות הנוכחית.

אני יודעת שבימים האחרונים היתה אינפלציה של פוסטים ותמונות על בע"ח ומעט מדי על אופנה ואני מתארת לעצמי שזה לא תענוג גדול לאלו מכם שלא מחבבים בע"ח באופן מיוחד. הבלוג שלי הוא מעין מראה לכל ההתנהלות בחיים שלי ולכן הוא גם משקף את מה שקורה אצלי כרגע.
אז הפעם יש עוד סט תמונות עם בע"ח אך נדמה לי שהסט הנוכחי ידבר אל כולם כי הוא פשוט מופלא:


מי מסתתר שם?


הפתעה!


כבר אתמול בצהריים מונה ניסתה לבוא במגע עם החתולים כשרחרחה אותם והזיזה אותם עם האף ולא הבנתי מה זה אומר. אתמול בערב מחזה מדהים נגלה בפניי כשמונה שכבה בניחותא על הכורסא והחתלתול ניגש אליה כדי לקבל מעט חום אימהי והיא פשוט שיתפה איתו פעולה. החיבור בין החתלתולים שנשארו לבד בעולם, זקוקים לאמא שלהם שתגן עליהם והכלבה שכל הנראה עברה כמה חודשים טראומטיים ומפחדת מהצל של עצמה הוא מדהים בעיניי ולא יכולתי שלא לתעד את הפלא.


בובונים!


גם אובמה רוצה נתח מהאקשן (את הקרדיט על השם הגזעני אני יכולה לזקוף רק לזכותה של אמא שלי)


וזו האורחת החדשה שלנו, שהספיקה כבר להתאושש מהשוק הראשוני.

סופ"ש נעים!

6 תגובות:

  1. התמונות מהממות, זה ממש חמוד שהם מסתדרים עם החתולים ככה.

    השבמחק
  2. רפואה שלמה לאמא של נתן, אני ממש מקווה שהיא תהיה בסדר וכמה שיותר מהר!

    השבמחק
  3. מתוקים....
    אשמח אם תוסיפי אותי לבלוגרול,
    נתראה :))

    השבמחק
  4. נשמע שעוברת עליך תקופה לא קלה. מאחלת החלמה מהירה לאמא של נתן ושתחזיקי מעמד עם גן החיות בבית. אני ממש מעריכה את החמלה שאת מפגינה כלפי הגורים הקטנים והמסכנים הללו.

    השבמחק
  5. תמונות מושלמות!!!!
    ותרשי לי לומר לך שהטוש אקלה הוא באמת מוצר אובר-רייטד לחלוטין....אבל היי, ווטאבר וורקס פור יו!
    ;-)
    החלמה מהירה לאמא של נתן-מקווה שהכל נרגע עכשיו!

    השבמחק
  6. הטוש אקלה של YSL משגע! אני כבר שנים משתמשת בו. האמת היא שלאחרונה שכנעו אותי לנסות את זה של לנקום, ואני מודה שהוא לא פחות טוב!
    שרונה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top