יום חמישי, 24 ביוני 2010

זהירות! פוסט דרמטי

זה היה אמור להיות יום משמח. היינו אמורים לנסוע כמשפחה לחיפה כדי לראות את נתן מקבל סוף סוף את התואר שלו אחרי ארבע שנים מפרכות בטכניון.
מאוד התרגשתי עבורו ועבור המעמד הזה, חסר חשיבות ככל שיהיה, ונתן הודה בפניי אתמול שגם הוא קצת מתרגש.

לקח לי המון זמן להתארגן, רציתי להיות היום יפה במיוחד ונדמה לי שאפילו הצלחתי. כמו מפרק של מד מן יצאתי לרחובות אשדוד וגם המבטים שקיבלתי היו בהתאם (פליאה? בוז? לא ברור). המתנתי והמתנתי לאמא של נתן שתאסוף אותי כדי שנצא לדרך הארוכה לחיפה ולא הבנתי למה היא מתעכבת, הרי זה לא אופייני לה.
כעבור דקות ארוכות ראיתי ניידת של משטרה דוהרת לכיוון דרום וכל מיני מחשבות רעות מילאו את הראש הפסימי שלי. בשלב הזה כבר חייגתי אליה כמה פעמים ואז גם לנתן כדי לברר מה קורה ובבטן היתה לי תחושה רעה. העובדה שהרצח ודריסת הכלב התרחשו באותה שכונה בדיוק גם כן לא ניבאו טובות.
כמה דקות חלפו ונתן כבר מתקשר אליי ומודיע לי שאמא שלו היתה מעורבת בתאונת דרכים ושהוא נוסע אליה לבי"ח קפלן.
חזרתי הביתה ומאז אני נמצאת על תקן האישה הדואגת, זו שמטפסת על הקירות בחוסר מעש ובדאגה. עד לרגע זה אין לי מושג מה קורה איתה ומה מצבה.
המידע היחידי שקיבלתי על האירוע היה כשאמא שלו בעצמה התקשרה אליי, מה שהיה יכול להיתפס בעיניי כסימן טוב אילולא השיחה הזו היתה כל כך מפחידה. אין לי מושג אם מדובר בהתקף חרדה או משככי הכאבים שדיברו מגרונה אבל אין ספק שהשיחה הזו תיחרט אצלי בראש בתור השיחה המצמררת והמלחיצה ביותר שקיבלתי.
נתן ואחיו נמצאים בבית חולים עכשיו ואני מחכה לקבל שיחת טלפון עם קצת יותר אינפורמציה על המצב הנוכחי כדי שאוכל להירגע.
משיחת הטלפון עם אמא שלו עלה שהיא היתה מעורבת בתאונת דרכים עם אוטובוס, שהיא לא זוכרת כלום מהאירוע ושהיא נמצאה לכודה בתוך הרכב (ז"ל). אין לי מושג מה לחשוב על כל זה ואני מנסה להעסיק את עצמי כדי להבריח את המחשבות הרעות.
אמא של נתן עוברת תקופה כל כך מחורבנת בשנתיים מאז שאבא שלו נפטר שזה מרגיש כמעט כאילו המזל הרע רודף אחריה. נורא.

ממש בקרוב אני אמורה לקבל תחת חסותי גם את הכלבה של המשפחה, מילי, לתקופה שעשויה להימשך בין לילה אחד עד מספר ימים, תלוי במצב של אמו ובתהליך השיקום שלה. את החתולים נאלצתי להוציא מחוץ לבית וכנראה גם להפקיר אותם למותם. אם חשבתי שלטפל בארבע חיות זה מעבר ליכולות שלי אז לטפל בגרסא המודרנית של תיבת נח זה כבר הרבה מעבר למה שאני מסוגלת להתמודד איתו כרגע. מה גם שמילי שונאת חתולים שנאת מוות (והאמת היא שגם כלבים אחרים היא לא מחבבת) כך שלהחזיק את כולם באותה דירה קטנה זה בלתי אפשרי.

אני מניחה שזה נראה לכם מוזר שאני מעלה עכשיו פוסט עם תמונות אבל האמת היא שזו הדרך היחידה שאני מכירה כדי להירגע ולקבל קצת הסחת דעת. החלטתי שגם מותר לי לשתות כוס יין לבד עם עצמי כדי להפיג מעט את המתח.
האמת היא שבכל הזוגיות שלי עם נתן, שימלאו לה בקרוב ארבע שנים, כבר הורגלנו לחיות ממכה למכה אבל השתלשלות האירועים היום היא בכל זאת המלחיצה וההזויה ביותר שעברנו, אפילו ביחס לעצמנו.
מתי יבואו ימים טובים יותר?

כרגע זו הנחמה היחידה שלי:





אחד הילדים בשכונה הביא את הגורים בארגז ממש מתחת לחלון שלי אחרי שהארגז הקודם שלהם נעלם. מעבר לעובדה שהצלילים המוכרים שלהם מחרפנים את הכלבים שלי, זה מחרפן גם אותי ואני לא יודעת מה אני אמורה לעשות עם זה ואיך לא להישבר.



יין מקל על הייאוש?



וכדי להראות לכם שבאמת הייתי מיוחדת היום:



מקווה שבפעם הבאה שיצא לי ללבוש את התלבושת העליזה והצוהלת הזו, גם מצב הרוח שלי יהיה בהתאם, בניגוד מוחלט לעכשיו.
שיהיה לנו סופ"ש רגוע ומלא בבשורות טובות.

10 תגובות:

  1. ליבי איתך. מקווה שמצבה טוב ושהיא תתאושש במהרה.

    השבמחק
  2. מאחלת לה החלמה מלאה ומהירה, לפחות היא יצאה מזה שלמה!
    שולחת חיבוקים מעודדים ומחזקים!

    השבמחק
  3. את כל כך מקסימה, פתוחה ברגשותיך ואמיתית. מי יתן והימים יאירו ותרגישו טוב
    ורד

    השבמחק
  4. יקירתי, אני מקווה שהכל נגמר בטוב, מאחלת החלמה מהירה לאמא של נתן! ותזכרי תמיד כמו שלימדו בשיעורי תנ"ך:"כל ירידה היא לצורך עליה..." אני מאוד מאמינה במשפט הזה וגם כשהחיים עולים על פס רע אני תמיד מצפה ליום שאחרי.

    השבמחק
  5. שתחלים מהר ! ושבהחלט לא יהיו יותר בשורות רעות. רק טובות !
    את תראי שיש קצה אור במנהרה .
    שיהיה לך סופ"ש רגוע :]

    השבמחק
  6. תחזיקי מעמד, אני מקווה שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר
    יפעת

    השבמחק
  7. החלמה מהירה לאמא של נתן! אני כל כך מצטערת לשמוע על מה שקרה ומקווה שהיא תחזור לעצמה במהירה.
    שולחת חיזוקים וחיבוקים.
    האווטפיט נראה נפלא נפלא נפלא, קייצי וכייפי.

    שרונה

    השבמחק
  8. החלמה מהירה ושלמה.
    מאחלת לכולכם ימים טובים יותר.

    השבמחק
  9. תודה רבה לכולכם על התגובות המקסימות!

    השבמחק
  10. אני מאחלת לאמא של נתן החלמה מהירה. אני מקווה שהפגיעה לא קשה ושהיא תתאושש במהרה.
    מצטערת על התגובה המאוחרת... רק עכשיו יצא לי לקרוא. אני מקווה שהיא על הדרך המהירה להחלמה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top