יום ראשון, 20 ביוני 2010

הגמד והענק- גרסת הפקאצות

כששרון הציעה לי להצטרף למשחק הוירטואלי שהיא מארגנת, חשבתי שזו פעילות ממש נחמדה וגם קצת שוברת שגרה. המשימה שהוטלה עלינו היתה להתאים לק לפי האישיות של הבלוגרית שנבחרה עבורנו ולנסות לקלוע לטעמה האישי.
הגמדונת שלי היא Standing Ovation ולמרות שאני לא מכירה אותה במציאות, ידעתי שארצה להתאים לה לק בגוון פסטלי, קייצי וטרנדי כי נדמה שבבלוג שלה היא עוקבת אחרי כל המגמות והטרנדים בעולם האופנה ותרצה בוודאי לק בגוון עדכני.


זה הצבע שבחרתי עבורה: Opi- What's the cattitude, הוא מקולקציית השרק האחרונה שממנה יש לי את הלק הירוק המשונה והנהדר שלי ואני חושבת שהוא הגוון הנכון עבורה, לפחות לפי מיטב הבנתי.
אני סקרנית לגלות מה בחרו עבורי!

6 תגובות:

  1. אחלה צבע!! אני עדין מחכה לראות מה נבחר עבורי..

    השבמחק
  2. יופי של צבע! מאד מוצא חן בעייני.

    השבמחק
  3. הלק שבחרו עבורך מעולה, יש לי גוון דומה ממאק והוא אחד הלקים האהובים עליי.
    איזה משחק כיפי! התרגשתי כמו ילדה קטנה!

    השבמחק
  4. ראית מה בחרו עבורך? פצצצצצצצצצצות של צבע! ומה שבחרת נהדר, מזה 3 שבועות אני לובשת אותו על אצבעות הרגליים. הוא נפלא!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top