יום רביעי, 16 ביוני 2010

חום מהגיהנום

חם לי. כל כך חם לי שלא מתחשק לי לצאת מהבית וכל מה שאני רוצה לעשות זה להירקב מול המאוורר בין לבין הגיחות למקלחת. גם לפרדי חם והוא מתהלך בכבדות ובחוסר חשק במהלך הטיולים בצהריים. ת'כלס? אני איתו.
אולי כדי לזרוע לנו מלח על הפצעים ואולי כדי סתם לגרום לנו לחלום על מזג אוויר אביבי ואירופאי, אחינו מארק ג'ייקובס השיק קולקציית Resort קסומה ומרעננת.
אני כמעט מוכנה להמיר את המאוורר המקרטע שלי במשב הרוח הקריר שמרגישים מהתמונות:







שמלות דמויות אלמוגים. מרגש.










אה! תיראו את הנעליים האלה!
מארק, אתה אליל נקודות.
(התמונות נלקחו מכאן)

ואם כבר אנחנו במוד פריזאי, הנה כמה מטריות להשלמת הפאסון-





התמונות מכאן

לא יודעת מה איתכם, פתאום בא לי ארטיק.
המשך יום נעים וקולי!

6 תגובות:

  1. איזו קולקצייה מושלמת! אהבתי במיוחד את שמלות האלמוגים- איזה עיצוב מיוחד!
    באמת שאין עליו!

    השבמחק
  2. איזה דוגמניות מפחידות. נראות כמו פוחלצים.

    השבמחק
  3. רויטל- הבחור הזה הוא עילוי (אלא אם כן הוא מפשל)
    אנונימי- לא שמתי לב לזה אפילו עד שכתבת את התגובה, הייתי יותר מדי מרוכזת בבגדים אבל את/ה צודק/ת!, בייחוד הבחורה עם השיער הכהה, לא הייתי רוצה להיתקל בה בסמטה חשוכה. גוועלד.

    השבמחק
  4. איזה בגדים מגניבים! אהבתי את רוב הבגדים פה, למרות הטעם שלי .

    ואפילו המטריות, התחשק לי חורף פתאום, למרות שאני ממש, ממש שונאת חורף.
    הדוגמניות מפחידות, במיוחד עם השער הכהה.

    השבמחק
  5. איזה מטריות מדליקות!
    אהבתי ביותר :)
    והשמלת דמוית אלמוגים - מקסימה!

    השבמחק
  6. אכן הכל נראה מהמם ובמיוחד הנעליים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top