יום חמישי, 10 ביוני 2010

שיעור בהיסטוריה

זו הסיבה שאני כל כך אוהבת וינטג'. חלקכם אולי רואים בוינטג' סמרטוטים ישנים אבל אותי מדהים איך פיסת בגד כזו מצליחה להישמר היטב למרות כל השנים שחלפו, האירועים שקרו והעולם שהספיק להשתנות.
זה מה שמביא אותי לזוג הזה שלי: יש לי זוגות יפים ממנו בארון (אם כי גם הוא יפיפה בעיניי) אבל מדובר ללא ספק בזוג המיוחד ביותר שלי.




הנעליים האלה נוצרו בשנות ה-40'. מלחמת העולם השניה, התקופה שלפני קום המדינה- הנעליים האלה ראו הכל, הן בנות 70. נעשה בהן שימוש פעם אחת בחתונה בשנת 1944 ומאז הן נחו וחיכו לרגל הקטנטנה שתעשה בהן שימוש הולם (על הנעליים מוטבעת המידה 34.5).
הן במצב מעולה, לא מושלם אבל לא יאומן ביחס לשנים שחלפו. תביטו על פניהם של אנשים שנולדו בערך באותה תקופה ותבינו כמה טוב הן נשמרו.
הן שייכות לי עכשיו כך שהמסע המפרך שלהן סוף סוף הסתיים.
אני לא יכולה שלא לחשוב על האישה שנעלה אותן. מעניין איך היתה החתונה שלה, עם מי התחתנה? האם הם בחיים עדיין? איך הם חיו עד עכשיו?
אני בטוחה שיש מאחוריהן סיפור מרשים שאני לא מודעת אליו וכנראה שגם לעולם לא אגלה את קורותיו לעולם.

ולסיום, את החולצה הזו בכיכובה של בטי בטח כבר ראיתם-


אז עכשיו יש גם את החולצה הזו של זארה בכיכובה של צרפתיה אחרת- פנדורה:


(התמונות נלקחו מכאן)

רק לצ'רי בלוסום לא נשאר! לפי מה שהבנתי, בשני המקרים ההומאז' נעשה ללא קבלת אישורן של הגרציות. ככל הידוע לי פנדורה כבר נמצאת בתהליכים משפטיים נגד זארה ואין לי ספק ששתיהן יפוצו בהתאם. בכל אופן, זה די מחמיא לדעתי וגם קצת הזוי למצוא את הפנים שלך מעטרות טי-שירט ברשת מסחרית.
גם אני החלטתי לנקוט ביוזמה עסקית ולפנות לסניף פאניקה באשדוד כדי שהפנים שלי יעטרו חולצות טריקו זולות. מהרווחים הרבים שנקצור נקנה גלידה במקדולנדס.
אולי אם לפנדורה ולבטי היה חוש עסקי מפותח, הן היו מתנהגות כמוני.

סופ"ש נהדר!

5 תגובות:

  1. סיפור הנעלים נפלא!

    רעיון מעולה בקשר לחולצות. צריך לפנות לקסטרו שיוציאו ליין עם חולצות שמוקלר, שרונה, פלאפל ונעלולית. אני בעד.

    השבמחק
  2. ברור שגם לי מגיע=]
    אהבתי מאוד את סיפור הנעליים, הן יפות

    השבמחק
  3. ברור שגם לי מגיע=]
    אהבתי מאוד את סיפור הנעליים, הן יפות

    השבמחק
  4. אותו דבר קרה גם לצלם החביב הזה:
    http://avivi.deviantart.com/art/Bershka-160628201

    שערוריה.

    השבמחק
  5. קשה לומר שהוטרדתי למצוא את פניהן של הבלוגריות הלא חביבות על חולצות של זארה. למעשה, סביר להניח שלו היו פונים אליהן הן היו מקבלות תמורת העונג תקציב עתק שמספיק למנה פלאפל בג'ינה ואולי לחבילת "סבבה" קטנה. בסך הכל מדובר במתקפה יחצ"נית מתוזמנת, שמשרתת היטב גם את העלמות בטי ופנדורה וגם את קונצרן זארה - וכולם נשכרים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top