יום שלישי, 8 ביוני 2010

יחי המלך מאק

נפגשתי היום עם אמא שלי למה שהתברר להיות סוג של יום כיף. המטרה היתה לשבת לאכול ארוחת צהריים יחד (היעד שנבחר היה זוהרה, שם התפנקנו על מנה עסקית של פסטה עבורי ותפו"א מוקרם עבור אמא) ורצינו לנצל שוברים שקיבלתי ברשת אלדו.
אחרי שסיימנו עם העיסוקים, עם הקניות ועם ההחלטות הרות הגורל של אמא שלי (לבחור בתיק השחור הגדול הזה או לבחור בתיק השחור הגדול ההוא?) ליוויתי אותה לתחנת האוטובוס בחזרה לעבודה. בחזור, לא התאפקתי ועצרתי בקודש הקודשים שלי, מאק. התכנון המקורי היה להתחדש בלק הקורלי מקולקציית ה-To the beach שלהם אך בדיעבד הביקור התפתח לסשן איפור שלם.
במאק פגשתי את דמילה, מאפרת שהכרתי לפני כמה חודשים לאחר שזיהתה אותי מהבלוג (לא היה לי מושג שדברים כאלה קורים, בחיי). נראיתי אז די סמרטוטית כי קפצתי לקניון לכמה דקות ומאז אני פחות או יותר מנסה לתקן את הרושם הראשוני השלוכי שיצרתי. היום למרבה המזל הייתי מסודרת וייצוגית (ממש כמו במילון של הפוסט הקודם) ודמילה הפכה אותי למסודרת אפילו יותר בזכות מגע הקסם שלה.
דמילה לימדה אותי שצורת המריחה שבה השתמשתי להנחת האייליינר היתה לא נכונה מאחר שתמיד נצמדתי לקו העין בעוד שהייתי צריכה להניח אותו בזווית כלפי מעלה. הנחת האייליינר בזוית עושה הבדל ממש גדול: הוא פותח את העין ומגדיל אותה, בעוד שהנחת אייליינר בקו העין נותן למבנה שלה מראה נפול.
היא גם לימדה אותי לא לפחד להשתמש בצבעים כדי לא להיראות חיוורת. בד"כ אני מיישמת את זה ואני חושבת שגם צבעים בוהקים או עזים נראים עליי טוב כי אני בהירה כל כך אבל הפעם החלטתי ללכת על מראה טבעי יותר וכנראה שנראיתי חיוורת מדי.
כשרק התיישבתי על הכסא מול הנורות הניאוניות באמת נחרדתי מכמה שנראיתי דהויה וכמה שהעיניים שלי הבריקו ונראו עייפות. דמילה הצליחה להעניק לי את הטאץ' הדרוש כדי להראות רעננה יותר ועם יותר שמחת חיים (אם כי זו באה בטבעיות עם ההתעסקות באיפור). אני אוהבת את כל הדגמות האיפור האלה מאנשי מקצוע, אני מרגישה שכל פעם אני לומדת עוד משהו על איפור ועל צורת עבודה נכונה.




דמילה גם הסכימה לצלם אותי אז רוב תודות לה על כל המאמץ ועל כך שהיא נחמדה ואדיבה.
קצת קלוז-אפים של מה שלבשתי-




וכמה קלוז-אפים של האיפור:



אני לובשת-שמלה: דיאן פון פירסטנברג, נעליים- DKNY, צמיד- אטסי, תיק ושרשרת- וינטג', טבעת- אלדו.

ולקינוח-


12 תגובות:

  1. מאוד מחמיא לך האיפור, בעיקר הסומק..מוסיף המון!
    לרגע חשבתי שצבעת את השיער לחום בהיר-כי בתמונה הראשונה הוא נראה שונה לחלוטין.

    השבמחק
  2. האיפור כל כך יפה! בהחלט מאפרת מוכשרת!
    חוץ מזה את לבושה מדהים, השמלה הזאת פשוט הורסת.. אהבתי!

    השבמחק
  3. אני לא מבינה גדולה באיפור אבל הוא בהחלט נראה מקצועי ומחמיא.

    ואת מהממת כהרגלך. הנעליים האלה להיט!

    השבמחק
  4. האיפור מהמם=]
    מחמיא לך=]
    והכלבלבים, הם כל כך חמודים

    השבמחק
  5. אני לא כל כך מתה על איפור,אצלי זה בעקרון רק מסקרה כשאני רוצה ממש להתייפיף,אבל אני חייבת להגיד שאת נראית נהדר! מאוד טבעי
    השמלה הורסתת

    השבמחק
  6. איזה כיף לך שקיבלת "הדרכה" מאשת מקצוע לגבי איפור. אני מייחלת ליום בו זה יקרה לי... אני לא ממש אוהבת להתאפר, אלא אם כן זה למשהו חשוב, או מצב רוח מיוחד והבעיה גם שזה לא לוקח לי חמש דקות כמו לכולן אלא יותר... בכל אופן, השמלה שלך מהממת ואת הנעליים אהבתי גם!

    השבמחק
  7. ואוווו איזו שימלה!!! אני חולה על בחירות הבדים של פיסטנבורג!!

    את נראית מדהים וגם התיק מחמם את הלב:)

    השבמחק
  8. הזוית כלפי מעלה בהחלט מוסיפה, אני רוצה רק לציין משהו, שלפחות לגבי עובד - מאפרת אחת הסבירה לי פעם שלא כדאי (לפחות למבנה העין שלי) להמשיך את משיכת האייליינר עד לקצה הזוית הפנימית של העין - אלא רק עד לאמצע העין בערך - או נכון יותר, עד להיכן שמסתיים האישון. כך יוצרים מראה יותר מעוגל ופקוח של העין. על מנת שלא ייראה מוזר שהקו מסתיים באותה נקודה, צריך:
    1. הקו יילך וייעשה צר יותר, עד בלתי נראה.

    2. אם מתקשים, כדאי לעבוד עם עפרון שחור בפעמים הראשונות וכך מבינים את המראה שרוצים להשיג.
    3. בכל מקרה, מתחת לאייליינר מורחים את הצללית - אני משתמשת בצללית בצבע אפור (ויש לי עיניים חומות) - כך האייליינר לא נמרח על הרקע הטבעי ומתמזג טוב יותר ונקודות התחלתו וסיומו פחות ברורות.
    ועוד משהו לגבי הפוסט הקודם - עם המילון למחפשי עבודה: קראתי פעם מילון דומה למחפשי דירה. זה הלך משהו כזה:
    סביבה כפרית = השכונה נראית כמו עזה.
    מטבח רומנטי = לא עבר שיפוץ משנות ה- 60.
    דירה אינטימית = כוך אפל.
    פרטית ושקטה = בטח שקטה, אף אחד לא יעלה לקומה רביעית בלי מעלית.
    מודרנית ומינימליסטית = אין כלום בדירה, יש טוש בלי מקלחון ובמקום ארונות מטבח התקינו כמה מדפים.
    טוב, הבנת את כוונתי...

    השבמחק
  9. האיילנר נראה מעולה!
    ובכלל האיפור.

    היום מישהי הודיעה לי שאני עומדת להגיע לסדנת איפור כי הגיע הזמן להתחיל להתאפר :-)

    השבמחק
  10. אהבתי מאוד את איך שהאיילנר שלך נראה. לו רק יכולתי לשחזר את זה על עצמי.
    אגב, בהמשך ל"אילוסטרציות" מהפוסט הקודם שלך, אולי תעלי סרט וידאו של האינטראקציה בין פרדי ומונה? זה נראה לי יכול להיות ממש מתוק לראות את זה ב"לייב".

    השבמחק
  11. היי,

    אני מאוד (מאוד) נהנת מהבלוג שלך, צובע לי את היום בצבעים אחרים :)

    שאלה - מאיפה את קונה את הבגדים שלך? למשל השמלה האחרונה

    תודה,
    דיקלה

    השבמחק
  12. האיפור מקסים והשמלה מדהימה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top