יום שני, 7 ביוני 2010

והזוכה היא..!

טוב, הגרלתי אתמול את השמלות כמו שהבטחתי והגיע הזמן להכריז על הזוכה:

הזוכה היא....


תופים...

ומצילתיים...

מור!

האמת היא שזו לא הפתעה גדולה כי כבר יצרתי איתה קשר והשמלה עושה את דרכה אליה ברגעים אלה ממש אבל לא הסכמתי לוותר על הדרמה שבהכרזה.

נתקלתי היום במודעת דרושים משעשעת בזו הלשון: "דרושה מישהי שעבודה קשה ומאומצת מלהיבה אותה" (באופן טבעי, בהמשך המודעה התגלה הפירוט של התנאים המחורבנים של המשרה). חלקתי את זה עם ליז ותהינו למה במודעות דרושים לעולם לא כותבים את האמת, כמו למשל "דרושה עובדת עם ציפיות נמוכות ושאיפה לבינוניות"- הרי תיאור כזה יתאים הרבה יותר לשאר פרטי המשרה! כדי לתקן את העוול, החלטתי להשתמש בנסיון המזהיר שלי בחיפוש עבודות כדי לנסח מילון למובטל המיואש, שיעזור לו להבין את שוק העבודה הישראלי בצורה ברורה יותר:

אירוח בחדר ישיבות= העובד יצטרך להגיש קפה (ואולי גם עוגיות עבאדי, במידה וישאר תקציב)
אזור ת"א בלבד= אנשי פריפריה רעים, לעולם לא נשלם לכם החזר נסיעות!
מוכנות לעבודה מאומצת ולעומס רב (שמתלווה אליו בד"כ שכר מינימום)=לא יודעת מהו המינוח המקצועי, אצלנו בצ'כונה קוראים לזה 'פרייאר'.
שכר בסיסי=שכר תחת
מוכנה לעבודה בשעות לא שגרתיות= מוכנה לנהל רומן עם הבוס
ייצוגית=יפה, רצוי רזה.
מסודרת= רצוי אחת שגם יודעת להתאפר, כי גם לכוסיות יש ימים רעים.
דרוש מישהו עם ראש פתוח= כי גם לנו אין מושג מה אנחנו עושים.

*תמונות אילוסטרציה. הפרזיטים בתמונה לא עבדו אפילו יום אחד בחייהם.*

דרוש מישהו מבין עניין= לא שואל שאלות מיותרות.
פלפלית= שובבה, רצוי אפילו קינקית.
אפשרויות קידום למתאימים= אתה בסדר, אתה לא מתאים ולא חסר כישורים, אתה בסדר. קידום לא תראה כאן..
פנתר שיווק= השכר מורכב מעמלות בלבד
דייקן= מישהו צריך לפתוח את המשרד בזמן.
שעות גמישות= 9 עד 6, תבחר אתה באיזה חלק מהיום מדובר.
התחייבות לשנה= תחתום כאן, כאן וכאן.
תודעה שירותית= "סלקום שלום, למה הסכמתי לסעיף הקודם?"
זיקה למחשבים וטכנולוגיה= יודע לאתחל את המחשב וגם להשתמש באופיס. רק לא של 2007.


*הם רק יודעים לבזוז את כספם של משלמי המסים*

נסיון מוכח= מכתב פיטורין נחשב כהוכחה?
משכורת של 7,000 ש"ח ברוטו= בנטו זה יוצא 3,000 ש"ח. מה? יש גם מיסי יבוא!
מוכנות לעבודה במשמרות= תנשק את הסופ"ש לשלום
דוברת שפות= פרוסקי גבריש?
משרדי השמה= המקום שאליו האופטימיות הולכת כדי למות

המילון נכתב בלשון זכר אך הוא מתאים לכולם. פרייארים יש משני המינים, פרייארים לא מתים אלא רק מתחלפים וכו'.


אם גיליתם במילון אי דיוקים או הגדרות חסרות, אנא שתפו אותי!

13 תגובות:

  1. תתחדשי מור ולובה, אחלה מילון הרכבת. צחקתי מזה נורא. משרד העבודה צריך לחלק את זה לכל דורש, במיוחד לבני נוער. המציאות לא יכלה להיכתב בצורה יותר יפה מזה.<3

    השבמחק
  2. תודה!
    איזה כיף לי :)

    פוסט משעשע ביותר, המילון הזה גאוני!

    לא מאמינה שעוד מעט גם אני אצטרך לחפש עבודה אמיתית. צריכה להכין את עצמי נפשית מעכשיו.

    השבמחק
  3. חחח פוסט גדול!! אין, זה פשוט ככה.. כל הבוסים אותו הדבר.. טוב, חוץ מאלו שעובדים בהיי טק, שם זה עולם אחר

    השבמחק
  4. חחחחחחח (: פוסט חזק! הקראתי בקול לחבר שלי וגם הוא מסכים שמוצלח ביותר (:

    השבמחק
  5. פוסט אדיר! התמונות והכיתובים של התמונות - בהחלט מוסיפים!

    השבמחק
  6. טוב שמעי פוסט אחד המצחיקים! הרסת אותי...

    השבמחק
  7. חחחח אהבתי :))
    אני אזכור את זה כשאצטרך לחפש עבודה (: (לא בקרוב).

    השבמחק
  8. חחחחחח,הרגת אותי מצחוק!
    אבל מה שנכון נכון! נראה לי אפשר לעשות מהפוסט סוג של עשרת הדיברות לכוח אדם!

    השבמחק
  9. המילון הזה ענק!!!! היום נכנסתי אחרי המון זמן ובלאגן של מעבר דירה ואיזה כיף... מצחיקה וכל כך צודקת...

    השבמחק
  10. קרעעעעעעת אותי! יצירת מופת! מעולה!

    השבמחק
  11. תכלס חשבתי על זה עכשיו, אחרי שסיימתי לצחוק בטירוף וניראה לי שאת צריכה לעשות תואר כדי לעבוד בעבודה טובה ולסיים עם העולם הביינוני הזה של העבודות הלא מתוגמלות.
    מזל טוב למור ונשיקות מטוקיו.

    השבמחק
  12. אח, לוב. בבלייזר לא היו יכולים לעשות את זה טוב יותר. אני חושבת שהגיע הזמן למתחרה נשית ראויה ולא מתחנחנת, שלא פוחדת להשפריץ את אשר על ליבה.
    מצחיק נורא ומעורר הזדהות.

    ספי, ממתי תואר מבטיח עבודה טובה? הוא אולי מספק אשליה של יותר אופציות אבל במצב הנוכחי, כאמור - זו רק אשליה אופטית. למרות שאני תמיד בעד השכלה, בעיקר בגלל החוויה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top