יום שישי, 4 ביוני 2010

פיפטיז שיק ואחות מוצלחת




אני צריכה להסתפר, נדמה לי שכך הכרזתי בדרמטיות אתמול בפייסבוק. האקס פוני שלי נמצא בשלב ביניים מייאש שגורם לו לעקצץ לי את המצח ובנוסף לכך, הוא מסרב להסתדר מאחורי האוזניים כדי לא לפרוט על עצביי. פוני חוצפן, הספיק לשכוח כמה מאמצים השקעתי כדי לתחזק אותו בתקופתו.
עד שאפסיק להתעצל ואסתפר, החלטתי לאלתר תסרוקת שתמשוך את הפוני הסורר אחורנית. מה שהתחיל כנסיון לסדר את הפוני הפך לרצון עז בתסרוקת רטרו ונגמר ב-20 דקות מייגעות עם הרבה אדי ספריי מול המראה.
אם אתם שייכים לזן שחושב שאני מאלה שמשקיעות מדי, במיוחד כשמדובר בארוחה עם המשפחה- אולי אתם צודקים, אבל דעו לכם שהמשפחה שלי מאוד ליברלית מבחינה אופנתית ולכן הן באמת ובתמים מעריכות כל פריט לבוש שאני לובשת, מוזר ככל שיהיה, וזה נותן לי מוטיבציה להתלבש ולהשקיע.
אם שוטטות בעיר מביאה בעיקר לנעיצת מבטים עוינים אז דווקא הבית של המשפחה שאמורה להיות ביקורתית לכאורה, הוא חוף המבטחים שלי.



אני לא יודעת אם אני מאוהבת בנעליים האלה בגלל הצבע הלא רגיל שלהן או העקב המפוסל אבל מדובר באחד הזוגות הכי יפים שלי. רציתי עקב מפוסל כבר תקופה ארוכה וכשנתקלתי בזוג המופלא הזה- ידעתי שנועדו זה לזו.



סיימתי היום לשחזר שמלה משנות ה-50' שלקחתי בתור הפרויקט האישי שלי. לרוב אני לא משקיעה כסף בשמלות שדורשות תיקון ואין לי מושג למה החלטתי להשקיע דווקא בה אבל כך או כך- נפלה ההחלטה לנסות להוציא ממנה את המיטב. אני מתייחסת לשמלה בתור ה'פרינססה', גם כי הבד שלה מזכיר מאוד את הבד של שמלת הסינדרלה שלבשתי בפורים וגם כי זה ממצה את כל המאמצים שהשקעתי בה. הנסיכה הכחולה עברה שתי כביסות ביד, תיקון אצל תופר והשלב האחרון- גיהוץ של אמא (שרק עליה סמכתי במלאכה העדינה) כדי להגיע למצבה הנוכחי. השמלה עדיין לא במצב מושלם אבל היא נראית עכשיו מצוין לדעתי ואני מניחה שאלבש אותה בקרוב.




אני לובשת: שמלה- בטסי ג'ונסון, נעליים- Via Spiga, חגורה- נלקחה מחולצה אחרת, תיק- וינטג'.


והיום גם הייתי ממש מרוצה מהתלבושת שאחותי הרכיבה לגמרי בעצמה-








כל הכבוד לאחותי ותודה רבה על התמונות!

14 תגובות:

  1. אהבתי את הנעליים שלך,מקסימות.
    והשמלה ממש יפה לך.
    התמונות יצאו ממש טובות!
    התלבושת שלי היום היתה ממש מוצלחת,
    שמחה שאהבת!
    שבת שלום,ושבוע נפלא שיהיה לך!!!
    טלי. ;)

    השבמחק
  2. כמה שהמראה הזה מחמיא לך! את לגמריי היית אמורה להיוולד בשנות החמישים! (:
    השמלה פשוט מקסימה והנעליים משגעות (!!!!!!)

    השבמחק
  3. אהבתי הכל, אבל הסנדלים שלך פשוט הרגו אותי.
    הם מדהימים לגמרי!

    השבמחק
  4. התסרוקת הזו מאוד הולמת אותך. השמלה מקסימה וגם הנעליים. סופ"ש נעים!

    השבמחק
  5. גם את וגם אחותך לבושות ממש יפה, הסנדלים שלך מהממות!!! אני מנחשת שהן מאיביי?

    השבמחק
  6. מצטרפת לקודמותיי :).
    נהנית גם לראות את האאופטיפטים של אחותך.
    מקווה שהקרטושצ'קה הייתה טעימה :D.

    השבמחק
  7. מאוד מאוד אהבתי את השמלה, והנעליים רק מוסיפות!
    וגם אהבתי את מה שאחותך לבשה. את תוכלי לפרט מאיפה כל פריט של אחותך?

    השבמחק
  8. וואי לובצ'קה אחותך שיחקה אותה היום... לוק ממש צעיר וחמוד! התמונות מקסימות. סופ"ש נהדר לשתיכן...

    השבמחק
  9. כמה את יפה D:

    אחותך חמודה ומצלמת נפלא. ואכן אחלה תלבושת- חצאית מתוקה.

    השמלה שלך יפה והתרגשתי לקרוא את הפוסט כי חשבתי שזו השמלה לה חיכיתי עליה את מדברת....מסתבר שזו לא היא, למרות שהוזכרה בפוסט.

    מצפה לראותה כבר. והשמלה הזו גם שווה.

    השבמחק
  10. כל כך את!
    אהבתי מאוד :)
    יש לי שאלה..
    יש איזשהו מוכר מסויים שאת קונה ממנו נעליים באיביי? יש קישור?
    {חיקויים וכאלו..}

    השבמחק
  11. טלי- תודה בובה, שיהיה גם לך שבוע נפלא.
    רויטל- תודה! זו אכן טעות שנולדתי אי שם לקראת סוף שנות ה-80' :)
    Vanity girl- חשבתי על כך שהצבע שלהם מזכיר את Happily ever after של אורלי. וכן, עולם האסוציאציות שלי מאוד עשיר.
    רחלי- גם אני חיבבתי את התסרוקת, היא היתה שווה את הטרחה, תודה רבה!
    ליזי- הקרטושקה היתה פירה D:
    מירב- היא מבקשת לא לפרט ולכן אין לי ברירה אלא לציית :)
    ליליה- אני יודעת! מאוד אהבתי את ההופעה שלה באותו יום. תודה מותק!
    אלה- השמלה המדוברת טיפה יותר חגיגית מזו אז אני ממתינה להזדמנות מתאימה ללבוש אותה, תודה רבה!
    נטע- אני בד"כ לא שומרת אמונים למוכר מסוים אלא מחפשת לפי מילות מפתח ומסננת לפי איכות הפידבקים, אני גם משתדלת להימנע מחיקויים ומחנויות אסייאתיות באופן כללי כך שזה קצת פחות מדבר אליי עכשיו..

    השבמחק
  12. מאוד אהבתי את הצבע של הנעליים ^^
    וגם את התסרוקת שלך! מתאים לך מאוד!
    עוד מאט גם אוחותך תפתח בלוג? ;)

    השבמחק
  13. הנעליים, הנקודות, התסרוקות שיצא בסוף ממש יפה... הכלללל
    אהבבבתתתתתתתתיייייי [כרגיל]

    השבמחק
  14. אני חייבת לציין שמאוד יפה לך בלי פוני!
    אני חולה על בטסי ג'ונסון!! אנא גלי מאיפה השמלה!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top