יום חמישי, 3 ביוני 2010

אימפריה

אם לה מותר:



אז גם אני יכולה-




אני מעריכה שיש לה פי 3 יותר גרביונים ממני אבל היי, אני לא גרה ביפן, יש לי לחות וכל מיני דאגות משט על הראש.

אני מודה שאני לא שייכת לטיפוס שנוהג לייבב מול 'האנטומיה של גריי' אחת לשבוע, ואני אפילו חושבת שקטרין הייגל היא טיפוס די מעצבן בסדרה וגם מחוצה לה, אבל את הפקת האופנה הבאה בהרפרס בזאר ממש אהבתי, ואתם יכולים לנחש למה-



(השמלות היפות של לואי ויטון כנראה נוצרו במיוחד עבור הפקות הרטרו המשגעות האלה, ושימו לב לנעליים!)





התמונות נלקחו מכאן.
אין כמו הפקת רטרו מוצלחת בכיכובם של כלבים חמודים כדי להמיס אותי.

ואם כבר הזכרתי כלבים חמודים, אני מוכרחה לציין שמר חבר רובץ מחוץ לדירה שלי כבר מספר ימים. הוא נראה כל כך נואש לתשומת לב אך מעולם לא מעז לבקש אותה, מסכן. הבוקר הכנסתי אותו פנימה כדי לנסות להאכיל אותו ונזכרתי שוב כמה הכלב הזה יכול לתלוש לך את הלב עם הבעת הפנים העגמומית שלו. כשרק הכרנו, ובחנתי את מצבו הבריאותי, הנחתי שהוא לא יצליח לשרוד תקופה ארוכה ברחוב. כבר חלפה כמעט שנה מהרגע הזה, והנה הוא עדיין כאן איתי. עצוב לי לחשוב כמה בוודאי קשה לו לשרוד וכמה מעט תשומת לב ואהבה הוא מקבל, אם בכלל.
בינתיים הוא כאן.

2 comments:

  1. וואו! באמת חתיכת אימפריה יש לך! תענוג!
    זה תמיד מבאס אותי לראות בלוגריות מחו"ל לבושות בכל מיני גרביונים וג'קטים מיוחדים וצעיפים, במיוחד בתקופה האחרונה שבה החום הנוראי הזה מונע ממני לרצות לשים על עצמי משהו יותר "כבד" מהלבשה תחתונה...
    כיף להן...

    השבמחק
  2. אימפריה ממש מכובדת יש לך! שאפו

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top