יום רביעי, 30 ביוני 2010

Big Thursday


אמא באה אתמול לארוחת צהריים, נהנינו מפסטה הום מייד שהכנתי, מלחם שום שאמא שלי קנתה בפיצרייה הקרובה ומכוס יין. מסתמן שזו הולכת להיות הארוחה האחרונה שלנו בסגנון לתקופה הקרובה, אז אני שמחה שניצלנו אותה היטב.

היום מצפה לי יום ארוך וגדול (בתקווה) ולכן כנראה שלא אספיק לעדכן מאוחר יותר כשאחזור אלא רק מחר. הרכבתי היום אאוטפיט סולידי יחסית ואליו צירפתי כמה אקססוריז ייחודיים כדי להוסיף מעט עניין להופעה-





נעליים- ג'פרי קמפבל, תיק- מתנה מאמא, עגילים- מדוזה, שעון- קסיו, צמיד- אטסי.
את התיק הזה קיבלתי אתמול מאמא שלי אחרי ששכב בלא שימוש שנים בארון שלה. החלטתי שהתיק יפה מדי מכדי שלא ינוצל היטב וביקשתי מאמא שלי לקבל אותו בתמורה לתיק אחר.


החופש הגדול התחיל ולראייה- השכונה שלי מזוהמת. בד"כ אני מאוד מעריכה אירוניות, ואין כמו מודעה לשמירה על איכות הסביבה שזרוקה בין הר של ניירות קרועים כדי לשעשע אותי אבל קשה לראות את ההומור שבסיטואציה כשהשכנה האומללה (קרי אני) נאלצת לאסוף את ערימות האשפה כשהצוציקים מסיימים לשחק.
עוד חודשיים למנייאק. שיט.

סופ"ש נעים!

6 תגובות:

  1. נעליים מגניבות!!! אהבתי

    השבמחק
  2. מה זה הנעליים המושלמות הללו ולמה לעזאזל לא צילמת אותן מקדימה גם??!?!!!
    ממך ציפיתי ליותר!!!
    :-D

    השבמחק
  3. נעליים מדהימות!! חבל שלא רואים את הפרונט שלהם. קפצי לבקר גם.

    השבמחק
  4. נעליים מדהימות!! חבל שלא רואים את הפרונט שלהם. קפצי לבקר גם.

    השבמחק
  5. מקווה שהסבלנות השתלמה :)

    השבמחק
  6. Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading?
    I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any suggestions would be greatly appreciated.
    My web page - Asunto Alanyasta

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top