יום ראשון, 9 במאי 2010

Stuff I like


מכאן


מכאן


מכאן


מכאן



מכאן

12 תגובות:

  1. לובה , התמונה השנייה כ"כ את!

    הארון נעליים , חלומה הרטוב של כל אישה .

    שבוע מקסים :)

    השבמחק
  2. זה לא תקין שהשמלה והנעליים שלה לא שייכים לי!

    השבמחק
  3. אני רוצה את ארון הנעליים הזה!

    השבמחק
  4. ספרי לי על זה. יש לה אפילו מינה פאריקה! :(

    השבמחק
  5. אני מתה על דברים מסודרים כמו חיילים,הארון ומדף הבדים...וואו
    ואין על ציפורניים מדליקות ומצויירות!
    הפצצת

    השבמחק
  6. או וואו! את לא מבינה כמה שאני מריירת על ארון הנעליים! מתי או מתי יהיה לי אחד כזה?
    או יותר טוב- לא יודעת אם יצא לך לראות את cribs של מאריה קארי, אבל אם כן, תביני על מה אני מדברת כשאומר שאני מוכנה להרוג בשביל ארון(ות) בגדים כמו שלההה

    השבמחק
  7. עדין לא הבנתי מאיפה יש לה כל כך הרבה נעלים, היא לא נראית עשירה, אבל יש לה נעלים בעשרות אם לא מאות אלפי דולרים. יש לך מושג?

    השבמחק
  8. אני רוצההההה אתתתת זההההההה

    השבמחק
  9. סדר עדיפויות לא תקין? כי אם כן- אני יכולה להיכנס איתה לאותה משבצת בדיוק.

    השבמחק
  10. אוי...ארון הנעליים....:*-(
    אם כי שלי שווה לא פחות....:-P

    השבמחק
  11. אני רוצה את כל הנעליים מהארון שלה! אין שם נעל שלא הייתי נועלת...

    השבמחק
  12. טוב, ארון הנעליים מושלם.
    התמונה גרמה לי להזכר ב"ארון" מסקס והעיר הגדולה...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top