יום שבת, 22 במאי 2010

Pin up swimsuit




רק בישראל: סוגרים רצועת חוף שלמה כי בקתת המצילים לא מאויישת. במקום זה, מביאים לאותה רצועה קטנה עדר של מפקחים שתפקידם היחידי הוא לנבוח על אנשים לא להיכנס למים. לסבתות הם לא מרשים להיכנס אפילו עד עומק הרגליים כדי שישטפו את עצמן (כי גם מקלחות לא טרחו להתקין שם העונה) אבל הגולשים וכל חובבי האקסטרים למיניהם נהנו במים העמוקים בלי שום הפרעה.



והנה נתן, שעדיין מרגיש בג'טלג מהאבט"ש.



כשחזרנו הביתה ביקשתי מנתן שיתקתק עוד כמה תמונות (ובכך הוא כנראה סופית הרגיש שחזר הביתה). כשאני חושבת על נערת פין-אפ, אחת התמונות שקופצות לי לראש בין היתר זו בחורה שלובשת שורט כמו זה בגזרה גבוהה עם מחוך, לעולם לא בצבע שחור. אני מניחה שמה שלבשתי כאן הזכיר לי נערת פין-אפ, אלא שזו בוודאי תהיה מוקפדת הרבה יותר, מאופרת (בניגוד אליי בסט הנוכחי) ומטופחת יותר. המרתי את הכפכפים בעקבים הקטנטנים האלה ובתור אלתור זה הרגיש לא רע.





אני אמנם משתעשעת עם הלוק הזה מדי פעם אבל יש בלוגריות וינטג' בחו"ל שחיות את הלוק הזה ואת אורח החיים הזה על בסיס יומיומי כך שלא קשה לדמיין איך נערת פין-אפ נראית היום. תראו את הבלוגרית האהובה עליי, ראנה, עושה שורט בגזרה גבוהה בדיוק באותו יום יחד איתי

(מכאן)

אני באובססיה לגבי השורטים האלה לאחרונה. מחמיא ויפיפה לדעתי.

המשך שבת מקסימה לכולכם!

2 comments:

  1. איך את נשארת כזו לבנה עם כל הבילויים האלו בשבת בחוף הים זו פשוט תעלומה. יפה לך מראה הפין-אפ. מאוד חמוד וסקסי בה בעת.

    השבמחק
  2. הבגד ים הזה כ"כ מחמיא! שנה שעברה חיפשתי גם שלם ועד עכשיו לא מצאתי משהו יפה. שורט גבוה בגזרה הזו מתאים כמעט לכל אחת לדעתי והתמונה שצירפת של ראנה ממש ממתק לעיניים! שבוע נפלא שיהיה לך מותק!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top