יום חמישי, 6 במאי 2010

Mac dreamy

אני לא יודעת מה איתכם אבל אצלי שגעת הקניות מתחלקת לתקופות: בתור בחורה שאוהבת כל מה שקשור לאופנה, איפור וטיפוח, אני מוצאת שלפעמים אני משקיעה כסף בעיקר בבגדים, לפעמים באקססוריז ולפעמים בעיקר באיפור וטיפוח. כנראה שלנעליים אני לא אתנגד לעולם ותמיד ארצה עוד.
כרגע אני בפאזת האיפור והטיפוח, אליה אני נכנסת אחת לחצי שנה בערך כדי להשלים כל מיני חוסרים וגם סתם כדי לפנק את עצמי.

בתזמון מושלם עם אובססיית האיפור שלי, מאק הודיעו על השקת קולקציה חדשה לקיץ. הגעתי למסקנה שאחת לכמה קולקציות מאק מצליחים להפתיע ולחפות על הקולקציות הלא מרטיטות שהושקו קודם לכן.
תראו בעצמכם:















(התמונות נלקחו מכאן ומכאן)

הקולקציה כוללת:
-חמש צלליות.
-שני עפרונות עיניים.
-ארבעה שפתונים (בגוונים משגעים)
-שלושה גלוסים.
-שני תוחמי שפתיים.
-סומק
-פודרה
-ברונזר
-פודרה משזפת
-ברונזר לכל הגוף
-שני לקים
-שתי מברשות
-טיפות שימר. זה המוצר המסקרן ביותר לדעתי כי אני לא בדיוק מבינה מה התכלית שלו אבל אפשר לראות את הסווטץ' שלו והצבע מאוד מיוחד.
אני מודה שבא לי על כל הקולקציה, כשזה נוגע למאק לפעמים אני צריכה להזכיר לעצמי שאסור לקנות איפור רק בגלל האריזה היפה.

ההשקה של הקולקציה אמורה להתקיים בסוף מאי אבל אלו מכן שלא רוצות להמתין עד שהקולקציה תנחת בארץ יכולות להזמין את המוצרים שנדלפו כבר באיביי ביקור של כמה עשרות אחוזים ביחס למחירים באתר הרשמי של מאק. תוכלו למצוא את המוצרים כאן.

ולסיום, אם כבר איפור וטיפוח, אז תראו כמה טעימה נראית קולקציית הקיץ של Essie:


(התמונה נלקחה מכאן)

סופ"ש נעים!

5 תגובות:

  1. טעם מצוין בבגדים!

    את יודעת איפה ניתן להשיג את הלק של אסי? באיזה רשתות?והמחיר? תודה!!

    השבמחק
  2. אנונימית- תודה!
    אם את מתכוונת ללקים של קיץ 2010 בתמונה שפרסמתי- אני חושבת שהם טרם הושקו כי נברתי באיביי ולא מצאתי.
    באופן כללי אפשר למצוא לקים של אסי במדינה מילאנו אבל אם את לא חוששת מקניות באינטרנט הייתי ממליצה לך לחפש באיביי, הם עולים שם בסביבות ה-30 ש"ח.
    אני תמיד משוטטת בבלוגי לקים אהובים ומחפשת לקים של אסי עפ"י גוון מסוים שאהבתי.
    זה גם כיף וגם יעיל :)

    השבמחק
  3. לקים של אסי אפשר להשיג גם בבתי מרקחת של שור טבצ'ניק ונדמה לי שגם של ניו-פארם. חוץ מזה, ניתן למצוא אותם גם בחנויות קוסמטיקה (כמו מכונים לפדיקור-מניקור). לקים זו גם החולשה שלי. כמו עם נעליים, אני יכולה לקנות אותם בלי סוף, ובסוף בקושי להשתמש באחד.

    השבמחק
  4. התאהבתי לחלוטין בסומק עם סוסון הים!
    וגם הלק של אסי שמוגדל בתמונה מהמם. אני בדיוק מחכה למשלוח של כמה לקים שלהם מאיביי- לאחר כ"כ הרבה תשבוחות במגוון בלוגים החלטתי שאני חייבת לנסות :)

    השבמחק
  5. מצאתי את הלקים באיביי, אבל רק כסט שלם. זה יוצא כ-200 ש"ח לסט, כולל המשלוח.
    אני מניחה שיהיה אפשר להזמין בודדים בקרוב.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top