יום רביעי, 26 במאי 2010

Chictopia's finest






צבעוניות מענגת!


המושלמת שבחבורה לדעתי, כל כך גבעולית וקלאסית!





אילו רק ידעתי לסדר ככה את השיער בעצמי.



לפעמים צריך קצת השראה.
כל התמונות הן מכאן

לעניין אחר, קצת פחות מחוייך ונאיבי- אני מציעה לכן לקרוא את הפוסט הזה שהתפרסם היום ב'מה בבקבוק'. הוא ידבר אליכן בין אם אתן חובבות לקים ושל 'שיק' בפרט ובין אם אתן פשוט צרכניות שמודעות לסביבתן. ההתכתבות הזו בעיניי היא גול עצמי לחברה והדגמה ברורה של יחסי ציבור שליליים. אני לא קונה שם יותר.

לעומת זאת, אני כן מוכרת. היום העליתי עוד פריטים שווים, וגם את התיק של בטסי ג'ונסון הוזלתי מ-220 ש"ח ל-170 ש"ח בלבד.
אתן מוזמנות לבקר, להתרשם ולקנות. אני מבטיחה מחירים נוחים למי שמזמינה שני פריטים ומעלה והפתעה קטנה בכל רכישה.
הנה הצצה לחלק מהפריטים שהעליתי:





את הפריטים האלה ועוד תוכלו למצוא כאן

אם אתן תוהות לעצמכן למה אני מוכרת כל כך הרבה, אז התשובה נמצאת בגוף השאלה- אני קונה הרבה יותר מדי. גם אחרי שמסרתי ותרמתי נתח לא מבוטל מהארון, מצאתי את עצמי מתמודדת עם כמות גדולה מדי של פריטים. ללבוש פריט רק פעם אחת הוא עניין שבשגרה אצלי וכנראה שאילו הייתי מתבקשת להרכיב אאוטפיט חדש כל יום- כל תלבושת היתה שונה לחלוטין מהשניה. החלטתי לוותר על חלק גדול מהפריטים- לא כי אני לא אוהבת, לא כי הם פגומים או כי לא מתאימים לי אלא פשוט כי אין לי בהם צורך ואני בטוחה שבחורות אחרות יעשו בהם שימוש מושכל יותר ממני. אני מעדיפה ליצור מלתחה שמבוססת על כמה פריטי מפתח שכוללים אוסף שמלות וינטג' שעליו אני עומלת קשה ואוסף נעליים איכותיות שעליו אני עומלת אפילו יותר. אני מקווה לעשות סוויץ' בתרבות הצריכה שלי, להפסיק לאגור ולעודד את עצמי לבצע תחלופה בריאה של הבגדים והאביזרים בארון. אז אתן באות לעזרתי?

5 תגובות:

  1. בת כמה את?

    השבמחק
  2. אעיין בבלוג מכירות כי אני אוהבת את הטעם שלך, חבל שאני לא במידות:(

    ויופי של השראה! אני ממש אוהבת לאחרונה את האורך ברך הזה של חצאיות ובצבעוניות הזו!

    ערב נעים

    השבמחק
  3. הבחורות המהממות האלה בהחלט מעוררות השראה, אני הולכת לחפור קצת באתר הזה...
    מתה על הבלוג שלך!

    השבמחק
  4. האתר שפירסמת פשוט מושלם!
    כמה השראה..
    אלו אנשים מכל העולם לפני מה שהבנתי מעלים תמונות של עצמם?
    בקשר לארון שלך.. בטח מפוצץ אה? מעניין כמה מגירות נעליים יש לך חח לי יש 6.. :)

    השבמחק
  5. אנונימי- אני בת 22
    מיכלושה- העניין עם המידות הוא בעיה ידועה, שמחה שאהבת את התמונות :)
    נינה- את בטח כבר יודעת שהתחושה היא הדדית!
    דפי- כן, זו רשת חברתית לאופנה, בדומה ללוקבוק, רק פחות פלצנית ויותר ידידותית לדעתי. אני מאחסנת את הנעליים שלי בארון שמכיל כמה מגרות, יש לי גם ארונית לנעליים אבל כרגע היא מכילה בעיקר זוגות שאני רוצה למכור. הנבחרת שלי מונה כרגע 60 זוגות וזה לא כולל את הזוגות שאני מעוניינת למכור, את הכפכפים והסניקרס למיניהם וזוגות שכבר מכרתי, מסרתי או זרקתי. אני מכורה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top