יום חמישי, 13 במאי 2010

על סף היסטריה

הבוקר ליוויתי את נתן לתחנת האוטובוס ונפרדתי ממנו לשבוע. היום התנהל כרגיל עד שיצאתי עם הכלבים לטיול ובדרך חזרה, ממש מתחת לבית, פרדי דרך בטעות על דבורה ונעקץ. בהתחלה לא הבנתי מה קרה לו ולמה הוא לא מסוגל לדרוך על הרגל עד שראיתי את הדבורה מפרפרת על האדמה.
הוא היה אומלל כל הבוקר- המשיך לצלוע והסתגר בפינה בחדר עד שלקחתי אותו אליי, מרחתי אותו בפניסטיל והוא נרדם.
עם הזמן עשה רושם שמצבו משתפר והוא התחיל להתרוצץ בבית ולנבוח כרגיל.
לא ידעתי אם יש טעם ללכת בכל זאת לוטרינר או לא כי באותו שלב ייעצו לי טלפונית שהוא אמור להתאושש בעצמו ובכל זאת קיננה בי התחושה הרעה והחלטתי ללכת כדי להיות רגועה.
הביקור אצל הוטרינר גילה שהארס מתפשט ועכשיו גם הירך שלו נפוחה. הוא קיבל שתי זריקות וכדורים למצב החירום ונשלחנו הביתה עם ההבטחה שנהיה כל הזמן בקשר.
את הדרך הביתה בקושי צלחנו, פרדי הלך מאוד לאט ונעצר כל פעם. עכשיו הוא גם כל הזמן משלשל ומקיא, בנסיון להתמודד עם הארס כנראה.
אני לא מתארת לעצמי איך הארס יכול להשפיע על הגוף הקטנטן שלו. נאמר לנו שהיממה הקרובה היא הקריטית ביותר ושצריך לקוות שהארס יפסיק להתפשט.
אני מרגישה כרגע כמו האמא המחורבנת ביותר בעולם כי הכלב שלי חולה כבר בפעם השלישית תוך עשרה חודשים והאמינו לי שאני לא כותבת את זה כדי לקבל ניחומים נוסח 'את אמא טובה'.
חוסר האונים הזה גורם לי להלך שוב ושוב בתוך הבית ואני לא בטוחה מה עליי לעשות.
הלוואי שהכל יהיה בסדר איתו, הוא הבייבי שלי.

9 תגובות:

  1. וואו אני באמת מקווה שפרדי ירגיש יותר טובה ויחלים במהרה! זה לא שזה בשליטתך אם הוא חולה או לא, אל תאשימי את עצמך...

    השבמחק
  2. החלמה מהירה!
    אל תאשימי את עצמך, הרי המחלות שלו לא תלויות בך.

    השבמחק
  3. איזה בייבי מסכן. מקווה שהוא יחלים כמה שיותר מהר ותוכלי לעדכן אותנו שהוא חזר לעצמו.

    השבמחק
  4. מסכנונצ'יק!!
    אני מקווה שעד הבוקר הכל כבר יעבור!
    ואל תרגישי רע עם עצמך, את לא אמא גרועה! אני כ"כ מבינה את ההרגשה הזאת של חוסר האונים, של כמה שלא ננסה להגן עליהם אנחנו לא באמת יכולים. זה שנאשים את עצמנו בטח לא יעזור, אפשר רק להמשיך ולהשתדל לשמור עליהם כמיטב יכולתינו..

    השבמחק
  5. שולחת המון אנרגיות חיוביות לקטנצ'יק. הלוואי שיחזור לעצמו במהרה.

    השבמחק
  6. איזה מסכנצ'יק...אני ממש מקווה שהוא יחזור לעצמו, ושירגיש טוב..

    השבמחק
  7. מקווה שהחלמתו של פרדי תהיה מהירה כמה שיותר!
    תהיי חזקה!!

    השבמחק
  8. הלוואי שכולם יתייחסו לבעלי חיים כמו שאת מתייחסת אליהם. אין לך מה לייסר את עצמך על העקיצה, זה גם ככה לא משהו שאת יכולה לשלוט בו..
    מאחלת החלמה מהירה לקטנצ'יק

    השבמחק
  9. את אחלה אמא. תאמיני לי. וככה זה, הם יצורים שצריכים טיפול מדי פעם, גם אם זה שלוש פעמים בשנה. הכלבה הקודמת שלי נעקצה ע"י דבורה והתנפחו לה הפנים עד סכנת חנק (ויצאה מזה כמו מלכה). הכלבה הנוכחית מפתחת "הוט ספוט" חדש ומוגלתי כל כמה חודשים, היא גונבת אוכל מהרצפה ברחוב ולכן מדי פעם יש שואו של הקאות וסיבוב אכילת דשא להרגעת הקיבה, וכהנה וכהנה. אל תשכחי דבר אחד - הם יצורים מאוד חזקים. פרדי הוא צעיר וכל המערכות שלו פועלות בשיא חוזקתן ובעוד כמה ימים הוא ישכח שכל זה קרה. וגם את.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top