יום שישי, 28 במאי 2010

מדוזות וקורלים


התלבושת שלי היום היתה מורכבת מפריטים שיקרים לי עד לרמה של אהבת אמת ולכן שמחתי שיצא לי לשלב את כולם ביחד ועוד בצבע כל כך עליז וכל כך נכון לקיץ- הקורל.



השמלה נקנתה במחיר ממש נוח מאסוס. לרוב אני לא מחבבת את השמלות באתר, שסובלות מאובר טראש וסליז לדעתי, לפחות בטווח המחירים שאני מחפשת בו. את אסוס אני בעיקר חורשת בתקופות שבהן מתחשק לי להתחדש באקססורי חדש אבל שמלת השיפון הקורלית הזו פשוט קרצה אליי. מדובר בגרסא עממית יותר לשמלות המפורסמות של פיליפ לים לפני כמה עונות והיא ממש איכותית ובנויה בצורה מוצלחת. בהחלט אחת הפייבוריטיות (כן, אני יודעת שאני אומרת את זה על כל שמלה חדשה).



זה התיק השני שלי שקניתי מבנות 'מדוזה'. בתור חסידה של כל מה שמיוחד ושונה מהרגיל, התאהבתי בתיקים האלה עוד כשרק התוודעתי להם לפני מספר חודשים. תיארתי לעצמי שהתיקים האלה יקרים למדי, בדומה לרוב התוצרת של המעצבים הישראלים, ולכן הופתעתי לגלות שהם מתומחרים בצורה סבירה מאוד.
אם יצא לכם להיות בקרבתי היום ולשאול אותי מה בא לי לעשות/לאכול וכו' כנראה שזכיתם לתשובה "את התיק הזה, באפור!" כי כזו אני כשאני מתקבעת על משהו שאני באמת רוצה. אתם בוודאי יכולים לדמיין לעצמכם מה תהיה הרכישה הבאה שלי (רמז- זה אפור ומלבני).
אני כנראה הישראלית היחידה שמתעקשת להזמין מהבנות את התיקים אונליין במקום להגיע, לשלם וללכת אבל אני מודה ומתוודה שזו צורת הרכישה הנוחה והאהובה עליי ואני לא רואה סיבה לשנות הרגלים גם כשמדובר בתוצרת מקומית.
לצורך הבהרה אוסיף ואומר שעל שני התיקים שברשותי שילמתי מחיר מלא ולא מדובר בתרגיל יח"צ מסווה אלא בפרגון אמיתי מהלב.



אני לובשת:
שמלה- אסוס
נעליים- מארני
תיק- מדוזה
משקפי שמש- איביי (והזוג האהוב עליי לרגע זה)
חגורה- זארה
שעון- DKNY
עגילים- קסטרו

ועכשיו אחות-







תודה רבה לטלי על התמונות המוצלחות.

לסיום, קיבלתי אתמול בדואר רשום פיצוי מגארלן על סאגת הפודרה מהחודש הקודם-


ואני חייבת לציין שהריח המשגע של הבושם הזה יכול לגרום לי לזנוח את כל עקרונות הברזל שלי עבורו. לא יודעת אם אחזור לקנות בגארלן אבל אני מעריכה מאוד את המחווה השירותית שלהם.
סופ"ש מקסים!

15 תגובות:

  1. אהבתי את השמלה היא מיוחדת!(כמו תמיד...)
    התמונות יצאו מוצלחות מאוד!:)

    סופ"ש מקסים גם לך!
    טלי :)

    השבמחק
  2. אני לא יודעת מה יותר מהמם - השמלה או הצבע שלה. אני כל כך אוהבת קורל...
    אגב, בחירה סופר מבריקה של לק (מט?). זה נראה כמו יו דונט נואו ז'אק מט של OPI. אני בכיוון?

    השבמחק
  3. הי, השמלה מהדימה והתיק בכלל מעלף.
    רציתי לדעת קצת פרטים על ASOS,
    איך טווח המחירים שלהם? והאם מחירי המשלוח מוגזמים או נוחים לכל יד?
    יש לך עוד אתרים מומלצים ולא יקרים יחסית לפריטים כמו בגדים ואקססוריז ?

    השבמחק
  4. טלי- תודה בובה, סופ"ש מקסים גם לך
    Vanity girl- תודה יקירה! הלק הוא Chinchilli של אסי. אני לא מסתדרת עם המאט משום מה, ניסיתי גם את הסגול של אורלי וגם את הסגול של זויה ומסרתי את שניהם.
    אנונימית- תודה! באסוס אפשר למצוא הרבה מציאות עד 200 ש"ח, השמלה הזו ספציפית עלתה רק 160 ש"ח כולל משלוח, נדמה לי שבסכום הזה אפשר לקנות ברשתות בארץ רק חולצה במקרה הטוב. אסוס, אטסי ואיביי הם השילוש הקדוש מבחינתי למציאות שוות, ממליצה לך בחום לעיין בכל המדריכים שפרסמתי שמופיעים במסודר בצד שמאל בבלוג, הם יעזרו לך להסתדר עם רכישות מקוונות ביתר קלות.

    השבמחק
  5. וואו המראה מהמם!!!
    האם את יכולה לפרסם לינק לאתר שבו קנית את התיק בבקשה?

    השבמחק
  6. איזה תיק מגניב! ממה הוא עשוי?

    ועוד כמה שאלות אם אני כבר פה :)
    מאיפה החגורה של אחותך?
    מאיפה בגד היה שיש לך מלפני כמה פוסטים למטה?

    תודה ^^

    השבמחק
  7. מיי גושש!!! השמלה הזאת סופר סטאנינג והחגורה החומה תואמת ומשלימה את השמלה הזאת, בעיקר מבחינת הצבע, החום והקורל האלה פשוט נועדו להיות ביחד! אהבתי את האאוטפיט מאוד מאוד, נראית מהממת!

    השבמחק
  8. וואו! איזה צבע מושלם!!!!!! אני כרגע באובססיביות מוחלטת לגבי כל צבעי האפרסק קורל למיניהם...והשמלה פשוט מדהימה!!!
    גם מאוד אהבתי את התיק, האמת שראיתי דומה לו אצל קלבה- ופחות התלהבתי...כנראה זה היה קשור לצבע. בצבע הזה הוא באמת ממש מיוחד. עשית לי חשק לקנות אחד לעצמי.
    אשמח אם תפרגני לינק..

    את נראית מקסים כתמיד!

    השבמחק
  9. מאוד אהבתי את המשקפ"ש. כאלה עוד לא יצא לי לראות.
    ולגבי הבושם- זכור לי שאת מאוהבות המאסק אויל (כמוני), אז בטח גם אני אתחבר לניחוח הנוכחי.. יש מצב לתיאור סטייל בושמולוגית?

    השבמחק
  10. צבע נהדר!
    האמת, מפריעה לי קצת החגורה. יש גיטילינג מפורט בחלק העליון וזה מתנגש לי בעין. בכלל - היא נראית כאילו היא יכלה לעמוד בפני עצמה טוב D-:

    אחותך התמסרה אההה...יפה לה!

    השבמחק
  11. ואו השמלה פשוט משגעת !
    עיינתי קצת במדריכים שכתבת אל איביי, וכל זה...
    עדיין יש לי עניין לא פתור עם המכס,
    ולא רק בחנות כמו איביי.
    איך זה הולך בכלל? למשל אם אני קונה בחנות רשמית כלומר, Forever 21
    כלומר, כל פעם שאני קונה איזה פריט מתחת ל50 אני פטורה ממכס וכל זה?

    השבמחק
  12. מאוד אהבתי את הלוק ובמיוחד את השמלה והתיק :)
    אני בדיוק התחדשתי בחולצה ולק בצבע הזה,
    וגם זה התקדמות בשביל אחת כמוני שעד לפני חצי שנה לא היתה מתקרבת לכל דבר שהוא אפילו קצת כתום (חוץ מתפוז)
    ומאוד אהבתי את החגורה של אחותך,
    אפשר לדעת מאיפה היא?

    השבמחק
  13. תודה רבה לכולן על התגובות.
    הנה פרטי ההתקשרות של עדי וגילי מ'מדוזה', במידה ומישהי מכן תרצה להתחדש בתיק משלה:


    052-6202628 גילי
    052-2746689 עדי
    הסטודיו בבארי 53, ליד רכבת מרכז בתל אביב
    medusa.is.us@gmail.com

    מה-10.6 הן גם יופיעו כל יום חמישי
    במתחם התחנה, בשוק יוניק החל מהשעה 19:00.
    וזה גם עמוד הפייסבוק שלהן- http://www.facebook.com/profile.php?id=100000520392525

    מקווה שעזרתי!

    השבמחק
  14. למה הספקת לרשום מחירים ????
    זה לא כיף ככה :(

    השבמחק
  15. השמלה ממש יפה, אבל לדעתי כדאי לך לקצר אותה כי ככה היא ארוכה מדי וזה קצת הורס את הקלילות שלה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top