יום שני, 24 במאי 2010

הרימו עוגן!

אני ומאמא עוף החלטנו לקחת פסק זמן קצר ולשקול את יחסינו מחדש ולכן נסעתי היום לצהריים אצל אמא שלי כדי להתפנק קצת באוכל ביתי שכלל פשטידות ממש טעימות.
זה מה שלבשתי:












אני לובשת:
טי-שירט- מארק ג'ייקובס
שורט- טי.אן.טי
נעליים- סטיב מאדן
גרביונים- איביי
סיכה- אטסי


ועוד בחדשות: צליל מיכרה אותי ל-Glee ועכשיו אני מצפה לשידור החוזר ביום שבת כדי לצפות בספיישל מדונה יחד איתה. צליל רעה, רעה!








אני משתדלת שלא לאמץ טרנדים בתקופה האחרונה ומקווה שזה יהפוך לכלל גם בעתיד אבל הפעם החלטתי להניח לבטן לבצבץ קצת, ממש לפי צו השעה. נדמה לי שזו הופעת הבכורה של הבטן שלי בבלוג אז תכירו: בטן-קוראים, קוראים- בטן.
גם את אחותי שידלתי להפוך למיני קורבן אופנה כשקלעתי לה את הצמה החמודה הזו בצד, שהייתי מאמצת בשמחה גם בעצמי אילולא השיער שלי דורג באכזריות בתקרית המספרה האחרונה. נו שויין.

תודה לסיסטר על הסבלנות ועל התמונות.

17 תגובות:

  1. אתן לבושות סופפפף.

    התספורת שלך נפלאה - על מה המהומה?

    השבמחק
  2. הו, אתן נראות מקסים!
    כמעט קניתי את המכנסונים האלה בעצמי, אבל הרגשתי שישבני מבצבץ יתר על המידה ורגליי נראות כרגלי פיל.
    את נראית נפלא בהם! במיוחד עם הגרביונים המתוקים והנעליים.
    ח"ח לבטן :). מקווה שאוכל להפסיק לזלול ולחשוף גם את שלי :).

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את האאוטפיט הקייצי והמתוק, את בצבוץ הבטן קצת פחות. החולצה והגרביונים מדהימים.

    השבמחק
  4. מאוד מאוד אוהבת את המראה ^-^

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי. גם את הבטן, כאילו - לא תהיי שוב בת 22, נכון? (אם אני לא טועה)
    אומר עוד, שאת נראית הרבה יותר טוב לדעתי במראה הזה מאשר במראה המבוגר שמאפיין אותך לרוב. אבל ככה זה, מזגזגים עד שמוצאים את הכיוון שמרגישים איתו הכי טוב!
    (אני העברתי את שנות ה- 20 המוקדמות שלי עם שורטס וחולצות סוף מסלול של בעלי - לעתיד, וגם זו תקופה שלא תחזור עוד)

    השבמחק
  6. מקסימות שתיכן,החולצה והגרביון שלך משהו...
    ולמה את לא כותבת מהיכן הפריטים באאוטפיט של אחותך? מגיעה לה כאן פינה.

    השבמחק
  7. יפייפיה כתתמיד! מאוד אהבתי את התקשורת בין עיטור השיער לחולצה! אאווטפיט כייפי!

    ואין כמו אוכל של אמא...אין!

    השבמחק
  8. פשוט מקסים!
    אני לא יודת מה אהבתי את יותר את הנעליים שלך את שורט או את הטישרט החמוד!!! בקיצור הכל !!! 3>
    ואחותך לבושה ממש חמוד גם!

    השבמחק
  9. אהבתי את כל המראה של שתיכן :)
    אבל עדיין היה עדיף לדעתי אם החולצה הייתה מגיעה לאורך של המכנסיים לפחות.

    השבמחק
  10. אגב גלי, לאה מישל לבשה את אותה חולצה של מארק ג'ייקובס באחד הפרקים.

    השבמחק
  11. את נראית מקסים!! מאוד מחמיא לך סגנון הלבוש הזה!

    השבמחק
  12. מיס קאופמן- תודה מותק!
    ליזי- אם הרגליים שלך נראות כרגלי פיל במכנסון, מה אנחנו נגיד, פשוטות העם? D:
    לירז- תודה..אני מניחה שהעניין עם הבטן זו כבר שאלה של טעם..
    קיטי סטאר- תודה רבה!
    אנונימית- לזגזג זה באמת בריא, במיוחד בגילי. אני אוהבת ללבוש כל מה שמרומם לי את המצב רוח ונראה יפה בעיניי, בין אם הוא צעיר או טיפה מבוגר יותר אבל אני מבינה את מה שאת אומרת..התלבושת שלבשתי כאן היא לא משהו שאני אוכל להרשות לעצמי עוד כמה שנים. תודה שהגבת!
    מורן- רציתי, רציתי, העלמה הצעירה לא היתה מוכנה לחשוף!
    מיכלושה- מסכימה בהחלט, האוכל של מאמא עדיף על האוכל של מאמא עוף D:
    ג'וליה- תודה רבה מותק!
    מירב- תודה, האמת היא שהחולצה הגיעה לאורך של המכנסיים, בצילומים היא התרוממה קצת והחלטתי להצטלם ככה בכל זאת והאמת היא שחיבבתי את התוצאה.
    לואיס- באמת? גורם לי לרצות לעקוב אחרי גלי מתחילת העונה, הצטרפתי רק באמצע.
    רויטל- המון תודה!

    השבמחק
  13. את לבושה מקסים !
    ממש אהבתי את הצורה שאימצת את מראה ה sailor, כבר הרבה זמן שלא נתקלתי במישהו שהצליח ללבוש את זה כ"כ יפה :)

    השבמחק
  14. tres cute! אווירת המלחים הולמת אותך
    אהבתי את אווירת הקיץ והחופש הגדול. אין כמו ארוחת צהריים אצל אמא, יותר טוב מכל מסעדה... :)

    השבמחק
  15. יפה, אבל למה בטן ???

    השבמחק
  16. אני ממש ממש אוהבת את החולצה שלך, ובכלל.. האווטפיט מהמם!
    שרונה

    השבמחק
  17. אני חושבת שזו התלבושת שהכי אהבתי שלך ever! פשוט מקסימה ומעוררת השראה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top