יום רביעי, 19 במאי 2010

המרדף אחר השמלה המושלמת

היעד:


האמצעי:


וקצת יותר בהרחבה: השמלה שבתמונה היא שמלת היעד שלי, וכדי להשיג אותה העליתי היום גם לפייסבוק וגם לבלוג עשרות פריטים חדשים שאני מוכנה למכור. מעבר לכך שאני מעוניינת בשמלה, מדובר גם בתחלופה בריאה של בגדים וכרגע אני מעוניינת לפנות מדף שלם לטובת הפריטים שאני באמת אוהבת ועושה בהם שימוש.
העליתי פריטים גם לעמוד של גו ואני בהחלט מוכנה גם להחליף אותם תמורת פריטים אחרים שאחבב אבל העדיפות שלי כרגע היא למכור.
כאן אתם נכנסים לתמונה, כי כנראה שהשמלה המופלאה לא תמצא את דרכה לארון שלי בדרך פלא.
היכנסו לבלוג המכירות כאן ותוכלו אפילו למצוא שם שמלה של אוסקר דה לה רנטה במחיר מצחיק.

רציתי גם להמליץ לכם על שני מוצרים שניסיתי ואהבתי לאחרונה:


מסכת Treat me right של Tigi. הזמנתי אותה בפעם הראשונה לפני כשנה מתותית והפעם החלטתי לקצר תהליכים (כי אני לא מזמינה יותר מהאתר הזה) ולהזמין אותה ישירות מסטרוברי. היא לא זולה- 200 מ"ל עולים בסביבות ה-70 ש"ח אבל לדעתי היא מצדיקה את המחיר. אני בד"כ לא מבינה התלהבות ממוצרי טיפוח כי אני ביקורתית למדי בכל הנוגע לתחום הזה, אבל את המסכה הזו אהבתי מהרגע הראשון. טוב, זה לא מדויק: ברגע הראשון שניסיתי אותה הרגשתי מוזר, אפילו קצת חששתי ממנה. השוויתי את השימוש במסכה ללעיסת מסטיק מנטה חריף במיוחד ובפעם הראשונה לא ידעתי איך להתמודד עם תחושת המנטה והעקצוצים הקלים בקרקפת. אפילו וידאתי שכל השיער עדיין במקום כי מעולם לא הכרתי מהי ההרגשה ללעוס מסטיק מנטה..עם השיער.
בכל אופן, ברגע שנרגעתי וראיתי שהשיער לא נשר, גיליתי תחושת רעננות מופלאה (כמעט כמו במחזור) שליוותה אותי גם בסיום המקלחת.
מבחינת ההשפעה על השיער, מדובר במסכה שמשפיעה כמו יתר המסכות ומשאירה את השיער רך ונעים אבל התחושה המיוחדת הזו, היא שגרמה לי לרכוש את המסכה הזו שוב.
ממליצה בחום.

המוצר השני הוא הלק הזה-

Happi של זויה. אני אחסוך מכם סווטשים שלו גם כי הציפורניים שלי קצרות מדי וגם כי הוא הופיע בכל בלוג טיפוח בארץ ובעולם. למרות שאני מאוד בעניין של צבעים אפרסקים וקורליים לאחרונה (ומי היה מאמין שכשחיפשתי אותם לפני שנה, לא הצלחתי למצוא אפילו אחד ראוי?), הצבע הזה פשוט יפיפה: הוא ורדרד עדין ויש לו שימר זהוב בולט. מצד אחד הוא עדין כמו כל הורדרדים שאני אוהבת ומצד שני הוא גם מיוחד ובעל נוכחות.
אפשר למצוא אותו באיביי והוא עולה באזור ה-30 ש"ח.
זה המפגש הראשון שלי עם לקים של זויה אך בהחלט לא האחרון. הפורמולה של הלק נהדרת, נדרשו רק שתי שכבות כדי להגיע לגוון הרצוי והציפורניים התייבשו מהר.
כיף!


נתן חוזר מחר ואני מוכרחה לציין שהשבוע הזה עבר לי ממש מהר ואפילו הצלחתי להנות מהלבד שלי. הוא העריך שיגיע מחר רק לקראת אחה"צ אז אני מקווה שזה ישאיר לי מספיק זמן כדי לעשות סידורים, לעבוד ולהכין עבורו ארוחה.
אחרי שהתלונן על האוכל הגרוע כל השבוע חשבתי שזה יהיה נחמד להכין לו משהו טעים. בפעם הקודמת הכנתי לו חציל קלוי ועכשיו אני רוצה להכין רביולי. מצאתי מתכון ממש פשוט לרביולי שנראה גם מאוד טעים בבלוג המופלא של מורן שמבר, ואם הטעם של המנה דומה במשהו למראה שלה, כנראה שנתן ישמח מאוד:


רציתי גם להכין קינוח, אבל אני מחפשת משהו פשוט ולא מצאתי רעיונות בינתיים. הקינוח הקודם שהכנתי, הבננות בקרמל, היה מתוק מדי לטעמו של נתן כך שדווקא בתחום הזה הייתי שמחה למתכון נחמד.
מקווה לא לפשל עם הארוחה.

בא לי לאחל לכם שבוע טוב אבל אז אני נזכרת שמחר בעצם יום חמישי,
אז הידד!

4 תגובות:

  1. היי!
    הכנתי בשבועות טירמיסו לפי המתכון של אהרוני, זה ממש מהיר, לא יותר מחצי שעה ויצא מעולה! המשפחה שלי סיימה עוגה ענקית תוך יומיים, ממליצה בחום, הנה הלינק:
    http://food.nana10.co.il/Article/?ArticleID=624564&ssv=0

    אהה, וזה לא מתוק מדי!
    נשיקות,יוליה

    השבמחק
  2. אני סקרנית לנסות את הלק! הצבע שלו באמת נראה קייצי והורס במיוחד.

    שיהיה בהצלחה עם המרוץ לשמלה :)
    מקווה שתגיעי מהר ליעד המבוקש.

    שרונה

    השבמחק
  3. מה יהיה עם המידות ? :) הנעליים במידות 37-36, השמלות ב-XS.
    אשרייך!

    השבמחק
  4. תכיני לו עוגת גבינה!
    זה לא מתוק מדיי וזה ישלים לו את החג שהוא פספס...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top