יום שלישי, 18 במאי 2010

הקיץ הזה תלבשי..לילך?

כילדה פחדנית, אני זוכרת שפחדתי מכל מה שעשוי היה להזיק לי: אף פעם לא קפצתי או טיפסתי מחשש שאפול, למסלולים של הטיולים השנתיים לא יצאתי וגם חששתי מכל חג שקיים בו סיכון שישפריצו או יתיזו עליי. יום העצמאות וחג השבועות היו שני חגים שמאוד פחדתי מהם בגלל הסיבות שהוזכרו כאן והפעם היחידה שבה יצאתי ביוזמתי למלחמות המים של החג הסתיימה בדלקת ריאות ושלושה שבועות של ריתוק למיטה.
לשמחתי הימים האלה עברו ועכשיו האסוציאציות היחידות שלי לחג השבועות הן הגבינות וההזדמנות להתלבש חגיגי.
לכבוד החג, קבלו סט צילומים מיוחד:











בארון שלי מתנהל באופן קבוע קרב על התואר 'השמלה היפה ביותר' ולמרות שמדובר בקרב שאפתני למדי, אני מודה שהשמלה הזו היא הפייבוריטית שלי כרגע. ברגע שכף רגלי דרכה בביתה של אמא שלי, היא וסבתא שלי לא היו מוכנות להפסיק להתפעל מכמה שהשמלה יפה לדעתן. מצחיק, הייתי משוכנעת שהן יחשבו שהשמלה נראית כמו כותונת לילה ולא יבינו על מה המהומה. הן אפילו הרחיקו לכת ואמרו שהן מדמיינות אותי מתחתנת בשמלה דומה לזו וחשבתי לעצמי שהייתי מתחתנת בשמלה הזו בשמחה, ממילא שמלות כלה רגילות לא מדברות אליי.
השמלה הזו שייכת לזן ה-Feel good dresses שלי, משום שכאשר אני לובשת כזו, אני פשוט מרגישה טוב עם עצמי.

אני לובשת:
שמלה, תיק- וינטג'
נעליים- ג'ימי צ'ו
חגורה- איביי
צמיד- אטסי

ועכשיו אחותי:










אחותי לובשת:
שמלה- TFS
שרשרת- הוניגמן קידס
סנדלים- אנונימיים
ג'קט ג'ינס- No name

מה שכן, לא אכלתי מספיק עוגות גבינה עד עכשיו, וזה לא תקין.
חג שמח!

12 תגובות:

  1. השמלה הזאת הורסת! וגם אני מצפה לראות אותך בעוד מספר שנים בחתונה שלך,בשמלה דומה!!!
    התמונות יצאו מעלפות!!!
    טלי

    השבמחק
  2. לוב, את נראית אלוהית.
    השמלה הזו באה כל כך מדהים עלייך.
    מודה, מתה מקנאה.
    :)
    ושוב, חג מעולה!

    השבמחק
  3. וואו!! את נראית פשוט וואו! השמלה כל כך מושלמת, ומחמיאה לך מאוד! אהבתי את התמונות, בהחלט עושות הרגשה נעימה וכיפית, הרגשת "טוהר" של חג.

    מקסים מקסים מקסים!!

    השבמחק
  4. חחח את מזכירה לי אותי עם הפחדים האלה, שאם יקרה לי משהו... אולי משהו מהחינוך הקומוניסטי עדיין נשאר אצלינו..
    תקשיבי השמלה מדהימה!!! מאיפה את מביאה אותן כל הזמן????

    השבמחק
  5. את מהממת כרגיל, ואחותך חמודה מאוד.

    השבמחק
  6. וואו השמלה ממש יפה, מאיפה את קונה את כל הוינטאג' הזה, כי באיביי במכרזים הוא ממריא לשחקים!!! תחלקי את סודותייך...
    נראה לי שעשית לקשישים החמודים את היום כשהתיישבת לידם...
    חג שמח!

    השבמחק
  7. שמלה מהממת!
    את קוראת לעצמך פחדנית, אבל אני חוששת שלו היתה לי השמלה הזו, לא הייתי מוצאת ארוע מתאים ללבוש אותה..:-(
    לעומתך, מעולם לא השקעתי בלבוש כשאני נפגשת עם המשפחות (שלי או של הבעל)
    לחתונה אי אפשר ללכת איתה, בגלל צבעה הבהיר, כלה ממוצעת עלולה לרצוח על כזה דבר.
    ליציאה בערב היא מפוארת מידי.
    בקיצור
    לך יש יותר אומץ מאשר לי:-)

    השבמחק
  8. אני מסכימה עם ליטל - זו שמלה מאוד דרמטית, שצריך אומץ לב כדי ללבוש אותה סתם ככה. היא יפה מאוד ומזכירה באמת שמלת כלה.

    השבמחק
  9. טלי- תודה סיסטר
    ליזי- תודה בובה, חג שמח!
    רויטל- תודה, שמחה שאהבת
    מרינה- אני יכולה לספר לך אבל אז אצטרך להרוג אותך D:
    ג'וליה- כנ"ל :)
    אנונימי- וואו, תודה!
    ליטל- אני מניחה שהרגשתי אמיצה כשהתהלכתי בה אבל היא גרמה לי להרגיש כל כך טוב שזה לא באמת שינה כלום. זו שמלה ממש מיוחדת ובאמת קשה לבחור לאן מתאים יותר ללבוש אותה אבל היא היתה יפה מדי מכדי שאניח לה סתם להישאר תלויה בארון.
    ושתי- קשה לי לראות אותה בתור משהו דרמטי כי היא כל כך נינוחה ורכה אבל אין ספק שהיא שונה ממה שרואים בנוף המקומי.שמחה שהעזתי.

    השבמחק
  10. מותק את נראית לי בין הבודדות שלילך כ"כ מתאים להן! הגזרה של השמלה בהחלט נראית מספיק מעניינת ויפה בשביל שמלת כלה. אהבתי מאוד! חג שמח...

    השבמחק
  11. שתיכן לבושות מדהים!
    את ניראית כמו כוכבת קולנוע מסרטים אילמים ואחותך ממש נותנת לי תקווה לגבי דור העתיד.

    הכי אהבתי את התמונה עם משחק השח, היא ניראית כמו גלויה.

    השבמחק
  12. מהממת! יופי של צילומים. התאהבתי בעיקר בתיק ובשמלה החגיגית שלך!
    וגם את האאוטפיט של אחותך.
    יפייפיות!

    חג שמח ומלא אהבה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top