יום ראשון, 16 במאי 2010

שמחות קטנות

אתמול בערב, נסעתי עם אמא של נתן ועם יתר המשפחה שלו לארוחה חגיגית במסעדת 'סיזר' ברחובות. לא היה לי מושג היכן אנחנו חוגגים עד שכבר הגענו למסעדה ואני מוכרחה להודות שהבחירה בלוקיישן היתה מעולה.
בארוחה קיבלנו סוף סוף בשורות מאוד משמחות והצטערתי שנתן לא היה שם כדי לשמוע אותן ממקום ראשון. כמובן שהתקשרתי אליו באותו הרגע ובישרנו לו אותן כולנו יחד.
הזמנתי ניוקי עם בטטה, גבינות ושמנת כי כשביקרנו קודם בביתו של אחיו של נתן, הוא בדיוק סיפר איזה ניוקי טעים הכין בסופ"ש וזה עורר בי חשק. בדיעבד, כשראיתי כמה טוב נראו יתר המנות, במיוחד סטייק סינטה והשניצל הוינאי, קצת הצטערתי שלא הזמנתי גם אני מנה בשרית, למרות שהניוקי שלי היה טעים להפליא.
העברנו ערב ממש חביב במסעדה הזו. המוסיקה היתה נהדרת, השירות היה מצוין, היין היה איכותי (ואפילו לא גרם לי למיגרנה) ושמחתי גם שאמא של נתן נהנתה סוף סוף וזכתה לבשורות הטובות אחרי שנתיים קשות מאוד.
אני ממליצה בחום על המסעדה, אם במקרה יוצא לכם לבקר באזור, היא ממוקמת בפארק המדע (אני כנראה לא מחדשת לכם כלום אבל לי היא היתה חדשה).
זה מה שלבשתי כאמור:










אני לובשת: שמלה- דורית שדה
חצאית תחתית- איביי
נעליים- מארני
שרשרת- החנות ליד
צמיד- אטסי
תיק- אסוס

כמה תמונות משפחתיות מהאירוע:





התלכלכנו מהטושים, קטעים!


רוצה, רוצה!






















שבוע טוב!

13 תגובות:

  1. היה אתמול כיף =]...
    וטעייייים :].
    צריכים להיפגש לעיתים קרובות יותר, הרגעים המשפחתיים הקטנים האלה ממש משמחים אותי ♥

    השבמחק
  2. את נראית מקסים כהרגלך, וגם השמלה מאוד מיוחדת...
    יש לי חולצה מאוד דומה לה- אותו הגוון עם נקודת, אבל אני לא לובשת בגלל שהיא סטרפלס. משום מה אנ ילא ממש מרגישה נוח בסטרפלס בשנתיים האחרונות.

    בכל אופן- נחמד לשמוע שקיבלתם בשורות טובות- שימשיכו להגיע הרבה כאלו!

    השבמחק
  3. Hay dear blogger!
    How are you? I'm glad that I've visited this blog! He's lovely.

    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    Love, Cindy.

    השבמחק
  4. מהממת כהרגלך. איך אני רוכשת חצאית תחתית כזאת, וכמה היא עלתה לך כולל משלוח?

    השבמחק
  5. רויטל- תודה מותק. כל עוד זה במידה הנכונה- אני מאוד אוהבת סטרפלס, וזה גם די נוח לי.
    לירז- נסי להקליד Petticoat באיביי. חצאית תחתית מוצלחת עולה 120 ש"ח ומעלה.

    השבמחק
  6. עשית לי חשק לקנות חצאית תחתית, נראית מהמם!

    השבמחק
  7. מה זה שם ניוקי? נראה מעולה!
    ולבשת את השמלה שאני אוהבת ושרשרת ליידי!
    מגניב!

    השבמחק
  8. יש לי כמה דברים לומר לך:
    על הניוקי-נראה מוי יאמי!
    הנעליים הורסות-כלבה!;-)
    והמשפחה שלך נראת מקסימה וכייפית לבלות איתה!
    :-*

    השבמחק
  9. למדתי הכל ממך, מיס מיו מיו!

    השבמחק
  10. היי!
    מזמן לא הגבתי כאן למרות שקראתי ^^

    ממש עשית לי חשק לאכול משהו טעים.

    השמלה ממש יפה, אהבתי איך שהיא נראית עם החצאית התחתית.

    תמונות יפות, ונחמד לשמוע שקיבלת בשורות טובת :)

    השבמחק
  11. מדהימה !
    והשמלה ממש יפה ,
    עשית לי חשק ללכת לאיזה מסעדת גורמה ולשבת עם בני המשפחה שלי :]
    אולי את במקרה יודעת, אם שוק אשדוד ישנו היום? כי יום רביעי זה חג.

    שיהיה לך חג שמח :]

    השבמחק
  12. מיש- כן הוא מתקיים היום. כדאי ללכת. לפני החג יש תמיד דברים מאוד יפים...

    השבמחק
  13. חייבת לציין שאני אוהבת את מראה האיפור ה"טבעי" יותר עלייך (:

    נראה טעים!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top