יום שבת, 15 במאי 2010

עונת הרחצה החלה

אפשר לומר שהיום היה סוג של יום כיף: הוא התחיל השכם בבוקר בטיול קצר עם הכלבים והמשיך בביקור בים עם אמא וטלי. המשפחה שלי גרה בקצה השני של העיר אבל הפעם הן החליטו לקחת מונית ספיישל כדי להגיע לחוף שקרוב לי לבית ע"מ שנוכל להעביר זמן יחד.
היום היה פחות חם ממה שציפיתי והים היה חלומי. שמחתי שהחלטנו להיפגש מוקדם כל כך כי מזג האוויר היה נעים, החוף היה יחסית מרוקן והכלבים יכלו להתרוצץ בחופשיות.
אמנם רק לקראת סוף הביקור אחותי החליטה לנסות להתגבר על החשש שלה מהכלבים שלי אבל אני מברכת על השינוי בהתנהגות כי לפחד משני הקטנטנים שלי ממילא נראה מאוד תמוה בעיניי, במיוחד לאור העובדה שאין לה טראומות או חוויות רעות עם כלבים בעבר.
ההיי-לייט של הביקור הזה (שנמשך שלוש שעות שלמות) היה כשנכנסתי לטבול במים הקרירים בפעם הראשונה וגיליתי שמונה שוחה כל הדרך אליי. כבר סיפרתי לכם שהיא קפצה קצת למים בביקורים הקודמים בים אבל היא מעולם לא שחתה ועוד כל כך הרבה. אני, אמא וטלי צחקנו בקול רם במשך כמה דקות והיו גם עוברי אורח שהתעניינו, כנראה כי הסיטואציה הזו שעשעה גם אותם. היא היתה כל כך מתוקה, קשה לי אפילו לתאר במילים.
פרדי חושש בינתיים מהמים ולכן כשאנחנו נכנסו יחד עם מונה לטבילה- הוא נשאר בלית ברירה בחוף, נבח ורקע ברגליו הקנטנות בתוך המים.






















אני ממש אוהבת את בגד הים שאני לובשת כאן בתמונות. כבר כמה עונות שאני מודדת בגדי ים בחנויות ורק בבית אני מגלה בסופו של דבר שאני לא אוהבת אותם ושהם עושים שירות רע לגוף שלי. זו היתה הפעם הראשונה שהסתובבתי בחוף בתחושה של נוחות ובלי טיפה של מודעות עצמית. אני מניחה שהבגד ים הזה שונה ממה שלובשות רוב הבחורות בנוף המקומי שלנו, כי מקובל לחשוב שבגדי ים בגזרה הזו לא נועדו לבחורות בגילי עם מבנה גוף כמו שלי, אבל אני מאוד מרוצה ממנו. הצבע, הפרטים הקטנים וגזרת הפין אפ שלו כבשו אותי! כבר קשה לי להאמין שקניתי אותו אונליין מבלי למדוד.

בצהריים קפצתי לבקר את צליל, והפעם היא חשפה בפניי את שידת האיפור הנאה שלה. טעם איכותי יש לבובה, תראו בעצמכם:


צליל מחזיקה את סומק הכדוריות של גארלן, במהדורה מוגבלת. למרות שניסיתי בכל כוחי לשנוא את גארלן בגלל מדיניות הזיכויים שלהם ובגלל מה שהמוצר שלהם עולל לי לפנים- אני פשוט לא מצליחה, ולו רק בגלל האריזות המטריפות שלהם.
לעזאזל איתכם גארלן.

תראו, מצת אוברסייז:


וגם יצאתי ממנה עם גודי-בג ממש שווה:



קיבלתי מעמד לתכשיטים, בדיוק כזה שרציתי והתעצלתי כל הזמן הזה לקנות. החסרון היחידי בו שהוא יחסית נמוך כך שנאלצתי ללפף סביבו את השרשראות פעמיים, ובכל זאת מדובר בפתרון טוב שימנע מכל השרשראות שלי להסתבך בעצמן.
קיבלתי גם את מארז הדי.וי.די של רוק 30, כל העונות ונשיקות. נדמה לי שלא אכלתי נשיקות מאז ימי התיכון, כשעוד נהגתי להסתובב בתחנה המרכזית בת"א מתוך בחירתי החופשית (פריפריה, אמרנו?). כבר שכחתי שזה טעים לי.

מאוחר יותר גם נסעתי עם אמא של נתן לארוחה משפחתית ברחובות אבל על כך אספר בהרחבה מחר. קינחתי את הערב עם פרק נוסף של חטופים ושל ילדי האנרכיה. חבל שרק לקראת פרק הסיום של חטופים הבנתי שלמעט פרק הפתיחה- זו היתה סדרה על כלום עם מעט מאוד עלילה.
Oh well

9 תגובות:

  1. הבגד ים היסטרי!!! מאיפה?
    הקטנטנים כרגיל מתוקים! בד"כ כלבים שמפחדים מהמים לא מתרגלים, מה לעשות... גם מיקי שלי שגר על הים תקופה לא מבוטלת והלך אתי מדי בוקר לים, לא הסכים להתרגל ולהכנס למים מרצונו P.:

    השבמחק
  2. הו תודה מותק! לא חשבתי שיהיה מישהו נוסף שיאהב אותי מלבדי.
    הוא שייך לחברה בשם Jantzen והוא נקנה אונליין.
    אני מאמינה שפרדי יתגבר בסופו של דבר על הפחד הזה, הרי הוא כזה גיבור בכל תחום אחר :)

    השבמחק
  3. פעם ראשונה שאני רואה סוג כזה של סומק!! הוא נמכר בסופר פארמים או שאיך?? אני אשמח לקבל עליו מידע:)

    השבמחק
  4. אנונימית- צליל מאוד ממליצה על הסומק הזה וגם קראתי עליו ביקורות שהוא נהדר. כשחזרתי לניו פארם לקבל את הזיכוי, היה נדמה לי שראיתי אותו בעמדה של גארלן ובכל מקרה- הוא נמכר באיביי באזור ה-200 ש"ח.

    השבמחק
  5. בגד ים בהחלט מקסים!! באמת יהיה מיותר לשים לב למתרחצות הישראליות, הרי המוטו כאן הוא- כמה שרואים יותר חריץ -יותר טוב..

    השבמחק
  6. בדג ים חמוד וסחטיין על האומץ להיכנס למים. לא קר עדיין?

    השבמחק
  7. איזה בגד ים מדהים!!!! גם הצבע, גם הגיזרה...
    אבל דווקא נראה לי שאני אצטרך יותר אומץ ללכת עם זה מאשר עם ביקיני רגיל ולא מושך תשומת לב...
    יש לינק לאתר שממנו קנית!?!

    השבמחק
  8. אני ממש מעריצה אותך עכשיו :)
    ראיתי המון בגדי ים שלמים ותמיד חשבתי שהם לא יפים ובמיוחד לא לבחורות צעירות...
    אבל עכשיו הבגד ים הזה עליך- מהמם!
    והוא עושה גזרה נהדרת!

    השבמחק
  9. אכן את אמיצה להיכנס למים...הבגד ים יפיפה ומיוחד!התוכלי לגלות עוד פרטים כמו מחיר ואיכות הבד?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top