יום שישי, 14 במאי 2010

השקט...שאחרי הסערה

ימים לא פשוטים עברו עלינו לאחרונה. אני מודעת לעובדה שנשמעתי היסטרית אתמול, אולי היסטרית מדי אבל כך הרגשתי ואני בטוחה שכל מי שהילד או הכלב שלו היה חולה והרגיש את חוסר האונים שהרגשתי- יכול להזדהות איתי.
הכלב הקטן והמתוק שלי סבל אתמול יום שלם ומרוב שהתלוננתי בתקופה האחרונה על ההתנהגות שלו, כמעט שכחתי כמה הוא בעצם מתוק ועדין.
היום שלנו התחיל ברגל ימין: עושה רושם שפרדי חזר לעצמו, התיאבון חזר לו וגם החשק לשחק ואני בהתאם מרגישה רגועה יותר וסוף סוף גם ישנתי כמו שצריך.
אני מניחה שהוא עדיין לא החלים לגמרי אבל אני מקווה שבימים הקרובים נצליח לשכוח מהיום הטראומטי הזה לחלוטין.
התלבטתי אם לנסוע לארוחה המשפחתית אצל אמא שלי היום או לא כי היה לי קשה לעזוב אותם, אפילו לכמה שעות. אני תמיד מתגעגעת אליהם כשאני יוצאת מחוץ לבית, כי אני נמצאת איתם תמיד וקשורה אליהם מאוד, אבל הפעם התגעגעתי אליהם אפילו יותר.






אני מוכרחה להודות שכבר די נמאס לי מהדפסים פרחוניים, לפחות בינתיים. פעם לא הייתי יכולה להישאר אדישה לנוכח הדפס פרחוני ועכשיו אני מרגישה ששמלה פרחונית מוצלחת כבר לא מצליחה להעביר בי רטט, כמו בעבר. התלבטתי אם ללבוש בכלל את השמלה הזו היום או לשמור אותה להזדמנות אחרת אבל עם האבזור הנכון גיליתי שאני בכל זאת אוהבת את התוצאה וזה הצליח לרומם לי את מצב הרוח עוד יותר.

זה היום השני שנתן נמצא באבט"ש ובינתיים אני מצליחה להעסיק את עצמי ומקווה שלא יהיו הפתעות נוספות. צליל אמורה לבוא אליי בקרוב ומחר מוקדם בבוקר אני נפגשת עם המשפחה בים יחד עם הכלבים (באופן תקדימי, עד עכשיו אחותי סירבה לבוא איתם באינטרקציה), במוצ"ש מצפה לי ארוחה משפחתית במסעדה עם המשפחה של נתן.
מקווה שהסופ"ש יהיה נחמד ורגוע.

אני לובשת:
שמלה- יד שניה
תיק, טבעת- וינטג'
חגורה- הייץ' אנד אם
עגילים- אטסי
סיכה- חנות רנדומלית בקניון
נעליים- סלבטורה פראגמו

17 תגובות:

  1. שמחה לשמוע שפרדי מרגיש טוב יותר ושאת מבלה בחיק המשפחה ולא משתעממת לבדך.

    השבמחק
  2. אני שמחה מאוד לשמוע שפרדי הקטנטן מרגיש יותר טוב!!!
    :.)))
    והאודם הזה משגע עלייך!

    השבמחק
  3. שמלה מהממת! ממש הולמת אותך... אולי עניין הפרחים שנמאסו עלייך הוא זמני, כי כל הוינטאג' הזה, והפרחוניות הזאת כל כך הולמים אותך..
    טוב לשמוע שפרדי חוזר לעצמו
    ועוד משהו- היום אספתי את האוברול מהדואר ואני רוצה להגיד לך שהוא פשוט מהמם!!!!!

    השבמחק
  4. ושתי- תודה, הלוואי שימשיך כך
    מור- תודה מותק!
    שלומית- היתה תקופה ששכנעתי את עצמי שרק אודמים בוהקים מתאימים לי והפעם גיליתי שזה לא נכון ואני פשוט מאוהבת באודם הזה.
    מרינה- מצפה לראות תמונות שלך באוברול בקרוב :) שמחה שאהבת ומקווה שתהני ממנו.

    השבמחק
  5. אוטפיט מקסים כרגיל! והתיק הזה ממש מיוחד!
    שמחה לשמוע שפרדי מרגיש יותר טוב!
    סופ"ש נעים!!!

    השבמחק
  6. Hay dear blogger!
    How are you? I'm glad that I've visited this blog! He's lovely.

    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    Love, Cindy.

    השבמחק
  7. שמחה לשמוע שדברים הסתדרו אצלך ושאת לא לבד. האאוטפיט מאוד הולם אותך אבל אני מציעה לך לקצר קצת את השמלה וככה היא תראה יותר עדכנית ושיקית.

    השבמחק
  8. לובצ'קה מקווה שפרדי כבר יתאושש עוד יותר ויחלים לגמרי כמה שיותר מהר. אאוטפיט מקסים! דווקא לי לא נמאס מפרחים והשמלה שלך לגמרי מיוחדת - אהבתי מאוד! חוץ מזה, לדעתי את צריכה לשים יותר אודם בגוון כזה (בד"כ אנחנו רואים אותך בבלוג עם אדום) כי הוא מאוד מחמיא לך. תהני בסופ"ש!

    השבמחק
  9. ג'וליה- תודה רבה! סופ"ש מקסים גם לך :)
    Glamour Bbey-thanks for visiting, you have such a nice blog. I'm a follower!
    Passionista- תודה רבה מותק, האמת היא שלא הייתי נוגעת באורך כי במקרה זה גם האורך האהוב עליי :)
    ליליה- תודה רבה מותק, ואני מסכימה בהחלט- הגיע הזמן לגוון את האדום!

    השבמחק
  10. איזה כיף לקרוא שפרדי מחלים :)

    השמלה והאודם הולמים אותך מאוד. מה שכן הייתי מחליפה את הצבע של הלק, שלטעמי לא כ"כ מתאים לשמלה.

    של איזו חברה האודם? יש לי הרגשה שהגוון הזה יתאים גם לי... ;)

    השבמחק
  11. אאוטפיט מקסים, מרגיע כזה, כנראה זה מה שהיית צריכה.. שבוע טוב:-))

    השבמחק
  12. האאוטפיט- יפה, פשוט ומתאים לך :)והפנים שלך יפות יותר ככה. (אממ לא הצלחתי לזהות אם לא התאפרת או ששינית את האיפור שלך..)

    השבמחק
  13. סנדי- לדעתי לקים בצבעים קורליים, ורדרדים ואדומים מתאימים לכל בגד ובכל אופן, קצת קשה להתאים את הלק ללבוש כל פעם.
    האודם הוא של מאק.
    אלמה- תודה רבה, אני תמיד מוצאת נחמה גדולה בבגדים כך שיש הגיון במה שאת אומרת :)
    מירב- תודה מותק, אני מאופרת בתמונות אבל בצורה מאוד נקיה, הודות לכמה מוצרי איפור חדשים שבהם התחדשתי ובזכות העור שחזר לעצמו. הלוק הזה הוכיח לי שאני לא חייבת להיצמד רק לגוונים הדרמטיים ושמומלץ לגוון, ואת רק מחזקת אותי :)

    השבמחק
  14. אאוטפיט פרחוני ומקסים ביותר.

    את האמת.. שאולי נמאס לך קצת מהפרחים עקב זאת שהקיץ הזה האלרגיה לא פסחה על אף אחת מאיתנו , ואם לא הצטיידנו בפריט אחד פרחוני - לא פתחנו את הקיץ ברגל ימין!
    ואני אומרת..חדל (למרות שגם אני חוטאת ..אבל באמת שאני כבר לא יכולה לראות פרחים) .
    אהבתי את השמלה ביותר!!!

    ושמחה שפרדי מרגיש יותר טוב , מתוק!

    השבמחק
  15. את נראית מהמם, כמו תמיד,
    אולי אף יותר:)

    שמחה שפרדי מרגיש יותר טוב, גם לי יש חולשה לכלבים והוא כל כך חמוד...

    השבמחק
  16. לובה , קפצתי רק לומר שאת נראית בפוסט הזה מעולהה !! הסקאלה הקרה יותר של הגוונים מאוד מאוד מתאימה לך ,הקוראלים העדינים ו הכתומים יושבים עלייך מצוין , אולי אפילו מעט יותר מאדומים וורודים ... גם אצלי זה ככה כי יש לי עור ורדרד קצת :-)) השמלה מהממת , ההדפס טיימלס , ואת נראית בכלליות כמו משב אוויר רענן ונקי , הייתי חייבת לפרגן :-))

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top