יום שישי, 7 במאי 2010

אם יש גן עדן..



















ככה הוא נראה.
(כל התמונות נלקחו מ-Net a porter)

תראו, אני פקאצה!-


העליתי פריטים חדשים לאלבום המכירה שלי בפייסבוק. ברוח מסיבת החלפת הבגדים דעו שאני מוכנה גם להחליף את הפריטים תמורת משהו אחר שקיים ברשותכן. במידה ותרצו לקנות את אחד הפריטים- אנא צרו איתי קשר באמצעות הודעה פרטית בפייסבוק או במייל כדי לקבל הצעת מחיר.
את האלבום תוכלו למצוא כאן.
והנה טעימה של כמה מהפריטים המיוחדים שתוכלו למצוא בו-





שיהיה לכולנו המשך סופ"ש מקסים!

נ.ב - נתקלתי בסווטץ' מדהים בבלוג הזה והייתי מוכרחה לשתף:




מדובר בלק מחליף גוונים של Claire's mood והוא גורם לציפורניים להיראות כמו תחתית האוקיינוס. מדהים! (אני מניחה שגם העובדה שהציפורניים כאן כל כך יפות בוודאי לא מזיק).
ויש גם כזה:




אין לי מושג איפה אפשר למצוא את חברת הלקים הזו אז בינתיים נשאר לי רק לרייר מול המסך.

12 תגובות:

  1. אכן כך, אם יש גן עדן .. ככה הוא נראה.
    ( = קארי ברדשאו חיה בגן עדן הזה ובועטת!)

    והלק כ"כ מקסים , גם אני שמתי לב לציפרוניים היפות כל לק נראה יותר ויותר טוב עליה!

    שבת שלום , סופ"ש רגוע וכייפי :)

    השבמחק
  2. קליירס' זו רשת פיצ'יפקס בחו"ל, יש לי אותם כאן בוינה ואני חולה עליהם!
    יש שם המון שטויות מדליקות ובזול ואני חולה על הריסים שלהם והגלוסים 3>
    את הלקים טרם ראיתי, אצה רצה לבדוק את העניין!! הם בטח יעלו גרושים :.)
    ואגב, עשית לי התקף לב ממש עם הנעליים האלו... יאמיייייייייי.........

    השבמחק
  3. וכשאני ראה את הנעליים האלו, אני חושבת "גיהנום". גיהנום לרגליים ולגב, גיהנום אסתטי, כי 99% מהנשים לא יודעות בכלל ללכת על עקבים בצורה נורמלית (לא שזה כבוד גדול לדעת ללכת על עקבים).
    אולי זה בגל שאני בגובה 1.77 ולא "באמת" צריכה להגביה את עצמי, השאלה העיקרית היא האם זה שווה את המחיר הבריאותי בכלל? והאם זה לא הופך אותנו לסופר דופר קורבנות האופנה?
    אני מאוד אוהבת להיראות טוב וקשובה לטרנדים ומשתדלת להשתפר כל הזמן. אבל זה - לא.

    השבמחק
  4. נטלי- סופ"ש כיפי גם לך בובה!
    שלומית- לפי מה שקראתי הוא עולה בסך הכל 5$ וגם זה כי מדובר בלק מיוחד.
    אנונימית- וואו, את ממש גבוהה, זה בטח נחמד. לגבי סוגיית הנעליים- ברור לי שהצדק עמך, לפחות בחלק מהנושאים שהעלית. אני לא מרגישה קורבן אופנה בגלל שאני צועדת כל הזמן על עקבים כי אני באמת ובתמים אוהבת את זה. האם זה כרוך בהקרבה ובחוסר נוחות לפעמים? כן, לכן אני לא טוענת שזה חכם או מתווכחת איתך בנושא.
    אבל את יודעת מה אומרים..שכל אחד יעשה מה שטוב לו :)
    אני כבר רגילה להתייחס לנעלי עקב עם עקב של 7-8 ס"מ כנעלי הספורט שלי, אז כנראה שאני לא דוגמא.

    השבמחק
  5. יש שם נעליים...למות.
    גם מהמחיר וגם מהכאב.

    יש לי את הלק אפור למען האמת. קניתי אותו בקליירס והיו עוד צבעים. בקבוקון קטן וחביב. מריחה טובה יותר על ציפורן מלאכותית מן הסתם. אבל יופי של גימיר. לא מאוד עמיד(-:

    השבמחק
  6. הגיוני, הדברים שלהם מאוד זולים.
    אני הולכת היום לבדוק את העניין ואחזור לדווח :.)

    השבמחק
  7. בינתיים מצאתי באיביי לק מחליף צבעים של חברה אחרת אבל הוא לא מתקרב בכלל לקליירס, אז סומכים עלייך שלומית!

    השבמחק
  8. שוב אני האנונימית הקודמת.
    7-8 ס"מ בשבילי זה גבוה מאוד...כשאני על 4 ס"מ אני מתענה, זאת אומרת שאני עם נעליים שטוחות לגמרי חוץ ממקרים חריגים. אני רק רוצה להבהיר שזה לא שיש לי אג'נדה סדורה נגד כל פריט שגורם לאי נוחות קלה ושאני הולכת עם בגדי עבודה ונעלי רפתן... הנה, לדוגמא ברגע זה ממש אני עומדת לצאת לארוחה משפחתית עם ג'ינס מסוג האמא של הסקיני, ולא בדיוק קריר בחוץ, ומפצה על זה בנעלי פיפ טואו (עם עקב רוקי של כ- 4 ס"מ) וחולצה אורירית בגזרת עטלף.
    הענין עם ה- KILLER HILLS הוא שהם פשוט מגבילים מאוד בתנועה והכי גרוע, מסכנים אותך בהשתטחות ברחובות ארצנו הבלתי מפולסים ועל ריצוף האקרשטיין שהתרומם בגלל שורשי הפיקוסים הענקיים (לא שבאירופה עם ריצוף הרחוב העתיק המצב יותר טוב, בואי נסכם על מדרכות ניו יורק החלקות...)
    כל זה מעבר כמובן לנזקים האורתופדיים לטווח הארוך (חמותי עברה השנה ניתוחים בשתי כפות הרגליים לסידור מחדש של העצמות, עקב הליכה עם נעלי עקב צרות במשך שנים רבות מידי, קוראים לזה משהו כמו VALGUS - תופעה שבה האצבעות כאילו עולות אחת על השניה וכף הרגל מתעוותת).
    כך שכל אחד יבחר מה שהוא יבחר, אך אני מרגישה איזו חובה מוסרית ליידע.

    השבמחק
  9. איזה מגניב העניין עם הלקים!
    וכן.. אין ספק שמה שנותר לעשות זה לרייר מול המסך!

    השבמחק
  10. וואו! הלקים באמת מטריפים! איך זה שתמיד מה שמגניב ומיוחד לא מגיע לישראל? למה עושים לנו את זה? למהההה?

    השבמחק
  11. ואני שואלת מה יש לנו לבנות עם נעליים בכלל ונעלי עקב בפרט? מאיפה ההתמכרות המטורפת הזאת?! אני לא יכולה להיגמל!!!
    ממש אהבתי את הג'ימי צ'ו עם האבנים!!!
    בדיוק אתמול הייתי במועדון ולבשתי עקבים מטורפים, ולקראת סוף הערב התחלתי לחשוב לעצמי למה אני לא בן, אז לא הייתי צריכה לסבול מכאב רגליים פוסט מועדון שנמשך לפחות יומיים ובכל זאת לא נראה לי שאוותר על עקבים מתישהו כי זה פשוט מוסיף לכל אוטפיט ויכול לשנות את הלוק לגמרי! אהה, וגם לכאב מתרגלים בסופו של דבר חחחח

    השבמחק
  12. טוב, לקליירס' באוסטריה הם עדיין לא הגיעו (ולמען האמת, לשתי המוכרות הפריחצ'ולות שבקושי מבינות מילה באנגלית, לא היה מושג מה אני רוצה מחייהן... P.: )
    אני אעקוב אחרי הנושא ומקווה מאוד מאוד שלפני הטיסה הקרבה ובאה שלי לביקור בישראל, הם עוד יספיקו להגיע.
    בא לי בא לי ועשית לי חשק!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top