יום רביעי, 5 במאי 2010

רשמים מהימים האחרונים

לא עדכנתי בסך הכל יום אחד וכבר יש לי כל כך הרבה מה לספר:

* המעסיק שלי שילם לי את הסכום שהלין ממני ממש ברגע האחרון. כתב התביעה כבר היה מוכן ולאחר שההעתק שלו חזר עם חותמת 'לא ידוע'- חשבתי על הגרוע מכל והנחתי שהוא הטעה אותי בכוונה וכי הוא לא מתכוון להופיע לדיון. התקשרתי אליו אתמול כל הבוקר והוא לא ענה, מה שחיזק את תחושת הבטן שלי ולכן כל הבוקר הייתי נסערת. בצהריים הוא סוף סוף חזר אליי והציע לי להגיע לפשרה מחוץ לבית המשפט. לא טרחתי אפילו להאמין לו כי הוא סיפר לי שקרים כל כך מגוחכים בחודשים האחרונים ולכן כדי להציב בפניו אתגר הצעתי לו להיפגש עוד באותו יום כל עוד אני בתל אביב כדי לבצע את המסירה. באופן ממש מוזר- זה קרה. מוזר בצורה טובה כמובן, אבל בכל זאת מוזר.
מרבית הסכום כבר לא אצלי, כמה לא מפתיע, הרי כסף תמיד מחליף ידיים באמצעותי ותו לא. השתמשתי בו כדי להתחיל לכסות חובות שיש לי וחלק ממנו מסרתי למישהי אהובה מאוד שצריכה לכסות חובות משלה. אני חושבת שזו הפעם הראשונה בחיי שעשיתי מעשה לא אגואיסטי וזה הרגיש ממש טוב.

* אתמול גם פגשתי את טל מאור והיא היתה מקסימה בדיוק כמו שחשבתי. היא מסוג האנשים האלה שממש קל לחבב. כשישבנו לארוחת צהריים קיבלתי את השיחה מהמעסיק הקודם שלי והיא היתה עדה לכך שאני פיזית מתחילה לרעוד כל פעם שאני צריכה לבוא איתו באינטרקציה. היא היתה נחמדה מספיק כדי ללוות אותי למשרד שלו כשקיבלתי את הכסף למרות שהיה לה טקס סיום תואר להגיע אליו תוך כמה שעות.
כנראה שזה היה פשוט יום של קארמה מוצלחת.

* חזרתי לעבוד מהבית. אני מניחה שכאשר הכרזתי על כך שמצאתי עבודה חדשה בת"א ציפיתם לשינוי מעט יותר דרמטי מזה אבל האמת היא שעבודה מהבית היתה הצעד המתבקש. כל עוד יש לי עבודה אחת קבועה שבה אני מקבלת תלוש ותנאים מסודרים- אני מעדיפה לעבוד בבית כי זה הרבה יותר אפקטיבי ומהנה מבחינתי. הזמן שאני חוסכת עכשיו על נסיעות יכול לאפשר לי לעבוד שעות נוספות או למצוא משרה נוספת וזה צעד מאוד חיובי מבחינתי.

* העור שלי עדיין במצב מביש. הבוקר התבשרתי על כך שגארלן מצאו לנכון לזכות אותי אבל לא היה די בכך כדי לספק אותי. הזיכוי אמנם סוגר את ההיבט הכספי של הפרשה הזו (וגם לא את כולה כי מימנתי מכספי את המשחות) אבל אני חושבת שמן הראוי שאקבל פיצוי על הנזק הברור שנגרם לי. התקשרתי לניו פארם, התקשרתי לגארלן- שניהם ניסו לבעוט את האחריות אחד לשני, בסופו של דבר גארלן הואילו בטובם להעניק לי פרטי התקשרות על מנת שאשלח להם מכתב תלונה. חיברתי מכתב בטון לא סימפטי, צירפתי את הקבלות של בית המרקחת ותמונת ה"אחרי" ואני מתכוונת לפקסס להם את זה מחר. לרוב אין לי חשק לעימותים ולסחבת הזו אבל הפעם אני מאוד כועסת ולא רוצה לוותר.

* קראתי את כל ההמלצות שלכם בפוסט הקודם ובסופו של דבר החלטתי ללכת עם הלב. נאלצתי אמנם להוסיף 120 ש"ח נוספים (אבל זה בסדר, השלמתי כבר עם העובדה שהתקרית הזו עשתה לי חור בכיס) אבל בתמורה לכך קיבלתי את 'אדיקט' של דיור.
לי ולאדיקט יש היסטוריה ארוכה: קיבלתי אותו לראשונה במתנה לפני שנים ולפני כשלוש שנים הצלחתי לרכוש אותו שוב בחגים במחיר מצחיק של 250 ש"ח. הוא נגמר לי באותה תקופה יחסית מהר ואני מפנטזת עליו מאז.
היה מקרה לפני כחצי שנה שבו שרון, באקט די אופייני מצדה, התנדבה לשלוח לי אריזה חדשה של אדיקט שנחה אצלה מיותמת כי היא לא אהבה את הריח. מבחינתי זה היה סוג של הגשמת חלום קטנטן אלא שרצה הגורל והחבילה אבדה או שהבושם נשבר (לא בדיוק ברור מה קרה שם, ותודה שוב לדואר ישראל).
תמיד חיכיתי להזדמנות שבה יתאפשר לי לרכוש את הבושם הזה ולמרות הכל ההרגשה היא חמוצה-מתוקה: נהגתי להשוות מחירים ולעקוב אחר מבצעים במשך תקופה של כשנה כדי לברר היכן 'אדיקט' הוא הזול ביותר וגיליתי להפתעתי שהתשובה היא באתר just 4 you
50 מ"ל של אדיקט בניו פארם עולים בדיוק כמו 100 מ"ל בג'אסט פור יו אז זה קצת מעצבן. בכל מקרה, לא התכוונתי לקנות בושם אחר ולהמתין שוב להזדמנות שבה אקנה את האדיקט כי היה ברור ממילא שהוא יהיה שלי בסופו של דבר.

(האדיקט שלי וברקע הגרביון החדש והאדיר שקיבלתי)

* ספגתי היום את העלבון הראשון שלי בשוק, מה שכנראה היה צריך לקרות במוקדם או במאוחר. במדריך שחיברתי הזהרתי מהרוכלת הנינג'ה שעומדת ממש בתחילת השוק ולמרות שאני לא משוכנעת שמדובר באותה אישה- היא אכן מילאה את המשבצת שלה בכבוד. עשיתי טעות פטאלית כשהרמתי מתוך סקרנות זוג נעליים, הרוכלת כמובן זינקה ממקומה והתחילה להתמקח איתי על המחיר למרות שכלל לא שיתפתי פעולה. כשעמדתי להמשיך הלאה היא תפסה לי את הזרוע ממש חזק עד שהייתי צריכה ממש להתנער ממנה בכח.
זה די אירוני שהמוכרים בשוק מאוד גזענים כלפי "ישראלים" ומעדיפים למכור את הסחורה שלהם בעיקר לעולים חדשים. הם לא מודעים לכך שהם כל כך התאימו את עצמם לסביבה הנוכחית שהם הפכו להיות הרבה יותר ברברים מכל היתר.
כשעברתי בפעם השניה ליד הרוכלת הזו , היא שוב תפסה אותי חזק, ואם בפעם הקודמת הייתי המומה מדי מכדי להגיב אז הפעם עניתי לה שאני לא רוצה ושלא תגע בי. היא ענתה לי "מי ירצה בכלל לגעת בך?". אאוץ'.
זה לא קצת עלבון של ערסים?
בכל אופן, התחושה הצורמת עברה די מהר כשגיליתי בשוק את השמלה המנוקדת היפיפיה הזו של דורית שדה. השמלה נראתה חדשה לגמרי והמידה שלה היתה מושלמת עבורי. יש לה גם תחתית טול מתוקה בדיוק כמו שאני אוהבת ואני חושבת שכבר גילינו יחדיו שיש לכולנו קצת אובססיה לנקודות, לא?
על הבייבי הזו שילמתי 20 ש"ח ולמען האמת לא רציתי אפילו להתמקח כי היה ברור לי שהיא שווה הרבה יותר. אין לי כמעט פריטים של מעצבים ישראליים למעט תיק המדוזה שלי ולכן שמחתי שהשמלה הגדילה קצת את האוסף שלי, במיוחד בנסיבות כאלה. עוד הצלחה נרשמה כשקניתי תיק עור של מנגו שעלה עשרה שקלים.




* נדיר שאנחנו מכניסים הביתה מוצרים שהם לא בסיסיים או פינוקים למיניהם והזמנת טייק אוואי או אכילה בחוץ זה כבר בכלל עניין של פעם ביובל ולכן שמחתי להתפנק היום בטייק אוואי שלקחתי מ'זוהרה':




את הטוסט ואת עוגת הגבינה כבר טרפתי בעצמי ועכשיו אני מחכה שנתן יסיים ללמד כדי שנוכל לחלוק את הפאי הזה יחד.


פירות שאמא הביאה לי כי היא יודעת שלא יוצא לי לאכול פירות וירקות כמעט אף פעם.

* היוזמה של מגזין 'גו' לערוך מסיבת החלפת בגדים וירטואלית ממש שימחה אותי. טוב, כל מה שקשור בבגדים ובאינטרנט משמח אותי כך שזו לא חכמה גדולה. מיד העליתי לעמוד של האירוע את כל הבגדים שטרם מכרתי כי ממילא המטרה היתה למכור בגדים כדי לפנות מקום לחדשים. הבעיה היחידה עם האירוע הזה היא העובדה שהוא מסודר בצורה מאוד מסורבלת בפייסבוק וכל התמונות מועלות לאלבום אחד כך שלא ברור מי העלתה מה, אבל אני מניחה שככה זה כשמתחילים משהו חדש.
היום הזדמן לי להחליף שני פריטי לבוש עם ליאת, העורכת של גו, במבצע מסירה מורכב ונחוש שבסיומו יצאתי מצ'ופרת בשמלה באווירת סיקסטיז, חדשה עם הטיקט (ומייד אין איטלי) ומשקפי שמש של איב סאן לורן.



ממליצה לכן לתת צ'אנס לרעיון הזה, פה ושם עולים שם פריטים שווים. האירוע נמצא כאן (חשוב להבהיר שאין לי באירוע עניין אישי ואני לא שייכת למארגניו).
משקפי השמש האלה, שמצטרפים למשקפי השמש הפושטיים אך האהובים שהזמנתי באיביי, הגיעו אליי בתזמון טוב כי עכשיו שאתר כל פרפיום מפמפמים את מבצע משקפי השמש שלהם- אני חושבת שהגיע הזמן להיפרד לשלום מאותו זוג שקיבלתי מהם במבצע דומה לפני כשלוש שנים ולהמשיך הלאה. אני בטוחה שעכשיו הם יהיו מזוהים עם הרבה אנשים ובכל מקרה הרגשתי שמיציתי.

אז עוד מעט סופ"ש? :)

9 תגובות:

  1. אני כל פעם מחדש מוצאת את עצמי נדמהת מהדברים שאת מוצאת בשוק! איך??? איך??? בפעמים המעטות שיצא לי לעבור ליד הרוכלים שם לא מצאתי כלום אטרקטיבי. יש לך כישרון למציאות כנראה, השמלה והתיק פשוט כל כך יפים!!

    תתחדשי על השמלה והמשקפיים של איב סאן לורן! החלפת עבורם משהו שעולה בשווי שלהם? איך זה בדיוק הולך המכירה הזאת?

    - תרגישי טוב- עם הפריחה והכל. אני קצת במצב שלך כרגע... קניתי קרם עיניים של קליניק, שילמתי עליו ממיטב כספי הסטודנטי 170 ש"ח והוא צורב לי ועושה לי אדמומיות לא מחמיאה בעליל מתחת לעיניים. אני לא יודעת מה לעשות... השתמשתי בזה כבר שבוע.
    מה את אומרת? לנסות להחזיר?

    השבמחק
  2. רויטל- הפכתי לציידת שווקים מיומנת, שמחה שאהבת את ההתחדשויות שלי, אני מחכה כבר להזדמנות המתאימה כדי ללבוש את השמלה הזו.
    בנוגע להחלפות הבגדים- את קובעת בעצמך מה השווי של הפריטים שלך ועושה את השיקולים לבד. ליאת רצתה ג'קט ואת הטי-שירט של מת'יו וויליאמון להייץ' אנד אם שמסרתי והסכימה למסור בתמורה לכך את השמלה ואת המשקפיים. אם כבר את מחליטה למסור פריט מסוים (למעט כמה פריטים בעלי ערך אמיתי) את בד"כ לא מתחשבנת על הערך שלהם, לפחות כך אני רואה את זה.

    גם אני מסרתי את הפודרה תוך שבוע וזה בסדר גמור. הפריחה לא צצה לי באותו יום, נדרשו כמה ימים עד שהבנתי שמשהו לא בסדר ושזו תגובה אלרגית. מה שכן- אני ממליצה לך לגשת לרופא עור. כן, כן, ממש כמו בתיכון. תלכי אליו ותוציאי אישור שיש לך אלרגיה לקרם הזה ספציפית ותחפשי את הקבלה של המוצר. הבנתי שקליניק מזכים על המקום.

    השבמחק
  3. טוב, השמלה.. אין מילים. תתחדשי.
    אני מאוד אוהבת להיכנס לכאן ולגלות שעדכנת, זה מרגיע אותי לדעת שאת מעלה פוסטים בתדירות גבוהה. משונה קצת, לא?

    ביקרתי בהמלצתך בדף הבית של מסיבת ההחלפות הוירטואלית ואהבתי מאוד את הקונספט. זו יוזמה מעולה ואני מקווה שיזדמן לי לצלם פריטים בקרוב.
    שיהיה סופ"ש נעים!

    השבמחק
  4. יו מציאות עושות לי חם בלב וטוב בעין ואני ממש ממש אוהבת את הרכישות החדשות. השמלה המנוקדת הזו היא וואו בכלכך הרבה מובנים.
    ואיזה הרגשת מלכות זו להזמין טייק אווי? [יש הרבה אנשים שיחלקו עלי בנקודה זו]

    בקיצור אני אוהבת את הבלוג שלך, מעניין פה!

    השבמחק
  5. אולי הוא החליט לשלם לך לכבוד אחד במאי :) בכל מקרה- מזל טוב. אמנם מאבק משפטי היה גורם לו להפסיק לעשוק עובדים להבא, אבל הפתרון הנוכחי חסך לך הרבה כאב ראש וביורוקרטיה(טחנות הצדק טוחנות לאט, כמאמר הקלישאה)

    שתי השמלות מוצלחות- השחורה לבנה ממש לטעמי (פשוט נמאס לי קצת מנקודות ובא לי על צורות גאומטריות אחרות..)

    בענייני איפור- הלכתי עם המלצתך וקניתי מייקאפ של מאק. אני מרוצה, אבל בעייתי לי שהאריזה לא לחיצה וקצת קשה להוציא חומר מהמיכל בלי לקנות את מברשות האיפור שלהם.

    השבמחק
  6. מור- שמחה שאהבת. תעלי תמונות ואולי נוכל להתחלף :) בינתיים יצא לי להחליף בגדים רק פעם אחת.
    מיכלושה- אז תישארי תמיד! :)
    מרג'ורי- זה ידוע שמאק ממש רוצים שתקני את המברשות שלהם, זו גם הסיבה שהן לעולם לא מגיעות בקיטים יחד עם שאר מוצרי האיפור כמו בחברות אחרות אבל האמת היא שזה שווה את ההשקעה. אני קניתי את המייקאפ פודרה שלהם שהיא לא נוזלית ואני משתמשת במברשת הבאפר שלהם שהיא באמת מעולה כמו שהם טוענים

    השבמחק
  7. שמחה שקיבלת את כספך חזרה בשני המקרים. זה מעודד לשמוע שעוד יש סיכוי לנצח את המערכת
    השמלה מקסימה :) איזה כיף לך
    נראה לי ששבוע הבא אני נוסעת לשוק אשדוד (במסגרת לנצל את זה שיש לי אוטו) אם אוכל לקבל סיור זה בכלל יהיה מגניב :)
    ולגבי מסיבת ההחלפות
    עקבתי אחרי זה קצת, אבל יש כמה בעיות עם זה:
    זה דיי מבולגן וקשה להבין מה שייך למי, באיזה מידה וכו
    ומה ששוה באמת תוך דקה מהרגע שזה עולה כבר יש תגובה של מישהי שרוצה את זה..
    אה, לאחר רכישה אינטרנטית ראשונה מוצלחת (קשת עם פרח תחרה ענק) הזמנתי את החצאית התחתית ששמת לינק אליה
    ואני ממש מחכה בקוצר רוח שהיא כבר תגיע..

    השבמחק
  8. ואו:] פעם ראשונה אני מגיבה בו ואני מבטיחה שזאת לא תהיה הפעם האחרונה שלי !
    את באמת מדהימה, וכל אאטופיט שלך כל כך מיוחד ומדהים.
    הייתי בשוק אשדוד לא מזמן כי אני גרה בסביבה אז זה די מתבקש.
    באיזה דוכן מצאת את השמלה? היא מדהימה !
    שיהיה לך סופש מדהים

    השבמחק
  9. השמלה מהממת! אני בהלם שהיא עלתה 20 ש"ח, חנייה עולה יותר!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top