יום שני, 3 במאי 2010

מעשה על פודרה ועל פריחה

מסתבר שבכל זאת הנפילה שלי חזרה לגיל הנעורים לא היתה מקרית. ביקור אצל רופא העור אישר כי הפודרה החדשה של גארלן היא זו שאחראית למשבר גיל הנעורים המחודש שלי.
פניתי אתמול לניו פארם כדי שיתנו לי החזר כספי או לכל הפחות זיכוי על הפודרה המקוללת ונתקלתי בתגובה הכה נחמדה: "למה דווקא גארלן? אם היית בוחרת כל חברת איפור אחרת, למשל לנקום או קליניק, היית מקבלת החזר במקום. גארלן בעייתיים עם החזרים".
-"חברייך בלנקום ובקליניק גורמים לי להראות כמו חולת צהבת!" נבחתי עליה בשעה שנפנפתי את האישור מרופא העור והצבעתי בכעס על הפצעונים שלי. אפילו בצבא היה קל יותר להשיג פטור מאשר במחלקת הקוסמטיקה של ניו פארם. נו שוין.
מיד אחרי שנוסף הפרק החדש לסאגת הפודרה שלי, סחבתי את פניי המצולקות למאק ומיד כשנכנסתי למקום התחלתי לצווח "תראו מה עשו לי!" כאילו שמדובר באמא מאק וכל רצונה הוא לנחם אותי.
המאפרת שלחה לי מבט מבין ושתינו ידענו שזה עונש משמיים על כך שבגדתי בחברת האיפור האהובה עליי. מיד ניתנה לי פודרה מתאימה וגם בושם קטן כפיצוי עצמי וניגשתי מפויסת אך מחוצ'קנת לקופה.
מזל שאני עדיין מסוגלת לתקשר עם אנשים, הרגעתי את עצמי, כנראה שגיל 13 בכל זאת מאחוריי.

הלקח המצער מכל הסיפור הזה חברים, הוא שגם בכל הנוגע לאיפור אסור לרעות בשדות זרים. לאיל מקיאג' אני לא חוזרת, את מוצרי הפנים של גארלן אני לא אקנה שוב לעולם (אגב, ממליצה גם לכן לא לקנות שם במידה ויש לכן עור רגיש או נטייה לאלרגיות) ומאק לעולם לא תדע שוב מה זו אהבה נכזבת.

אני לא אנוח ועורי לא יחלים עד שאקבל את הזיכוי המיוחל, חסר תועלת ככל שיהיה. תיק האיפור שלי מלא מעל ומעבר והפודרה נקנתה כאמור במקום אחר. זו הסיבה שאני פונה אליכם- אם יש לכם המלצות למוצרי איפור או בישום בעלות של 260-300 ש"ח, אשמח אם תגיבו ותפרטו על מה מדובר.
אני פתוחה לרעיונות.


שמחות קטנות: הבושם הלבן והמושלם של מאק, הפודרה של מאק, השורט שבסופו של דבר נשברתי וקניתי מטי.אן.טי (אירוני, לא?) ועגילי גלידה.
במבט קצת קרוב יותר:


וכמה פיצ'פקעס חמודים שהצטברו אצלי לאחרונה:



-משקפי שמש בסגנון רטרו
-גרביון לבן עם נקודות
-סיכת ראש בצורת ביסקוויט
-סבון פנים של קליניק
-לק California coral של Essie

פרדי דופק פוזות. "אני יפה גם בלי פודרה, ביץ'".
אתה מהמם.

16 תגובות:

  1. אני תמיד משתמשת במוצרי nivea כי יש לי עור מאד רגיש ובעייתי(לצערי) ובמיוחד הפודרה שלהם עוזרת לי מאד והמייקפ בא במרקם טבעי שמחביא את כל החצ'קונים החמודים שיוצאים מדי פעם.רצוי מאד שתנסי קודם כי בכל זאת לא כל מה שמתאים לי יתאים לאחרות אבל בדרך כלל המוצרים שלהם מעולים!
    ואם את רוצה טיפ בקשר לשפתונים אז לי הייתה בעיה שהאודם שהייתי שמה לא היה עמיד מספיק והתחלתי להשתמש בשפתונים של jade שעמידים להרבה שעות והצבעים גם מהממים!http://www.bamoda.co.il/images/021109090749BodyFullSizejade.jpg
    מקווה שעזרתי ותתחדשי!

    השבמחק
  2. אני מקווה בשבילך שתקבלי זיכוי או לפחות החלפה למוצר אחר. על דבר כזה לא הייתי עוברת בשקט.
    יש לי חברות שקונות איפור זול בשוק ואני משתגעת מזה. זה לא בריא ובכל מה שקשור לטיפוח- סוס מנצח לא מחליפים. מי יתן ועורך יהיה חלק שוב בקרוב מאוד.

    השבמחק
  3. הסיכה מגניבה לאין שיעור! גם אני רוצה כזאת. מאיפה?

    ולגבי מאק- המייקאפים שלהם טובים? כי כרגע אני משתמשת בזה של סמאשבוקס, והוא ממש לא לטעמי (מצהיב אותי. נשמע מוכר?)

    השבמחק
  4. אנונימית- תודה רבה על העצות, רשמתי לעצמי. אני חושבת ששפתון אדום חדש יכול להיות רעיון טוב מאחר שאת שלי כבר אנסתי מרוב שימוש.
    Passionista- אני לא אעבור. נשמע לי מוזר שהם בכלל מעכבים את עניין הזיכוי, תיארתי לעצמי שבנושא רגיש (תרתי משמע) כמו זה, הם יפצו במהירות מחשש לתביעות.
    גם אני תמיד מקפידה על איפור מאוד איכותי והנה, מתברר שזה לא תמיד אינדיקציה להכל.
    מרג'ורי- קניתי את הסיכה כאן-http://www.etsy.com/shop/KattyKinns
    אבל החנות כרגע ריקה :(
    השתמשתי בפודרה של מאק לפני כשנה והיא התאימה לי (היא היתה אפילו טיפה בהירה יותר ממני למרבה ההפתעה אבל אהבתי את זה). את הפודרה הזו קניתי מבלי לנסות כי אסור לי כרגע אבל אני מקווה שמדובר באותו מוצר ושהוא יתאים לי.

    השבמחק
  5. היי!
    גם לאמא שלי היה סיפור דומה עם קרם לעיניים של וישי שעשה לה משהו מזעזע לעיניים,אז איך שהיא באה לחנות, לא רק שמיד זיכו אותה אלא גם עשו לה איזה טיפול פנים מיוחד,זה ממש חוצפה שמעכבים אותך עם זה ואולי כמו שנהוג בארץ היית צריכה לפתוח את הפה עליהם..
    אני מקווה שפניך יחלימו במהרה ושלא יעשו לך בעיות עם הזיכוי. גם אני לא מזמן התחלתי להשתמש במוצרים של מק ופשוט התאהבתי!
    ובנוגע לקניות האחרונות שלך, השורט ממש חמוד והעגילים ממש מתוקים, תתחדשי!

    השבמחק
  6. כמו שאומרים "סוס מנצח לא מחליפים", גם לי קרה משהו דומה עם קרם לחות לפנים בסופרפארם- שאגב החליפו לי בסוף למרות שפתחתי. מאיפה רכשת את הגרביונים הלבנים? הם מדהימים!

    השבמחק
  7. התאהבתי בשורטס ובעגילי הגלידה.
    אני מקווה שהכל יסתדר עם הזיכוי כי זה ממש מעצבן! ואישית אני ממליצה על המוצרים של ניוואה וגם של סופט טאץ'- עם כל הפשטות הם לא איכזבו אותי ויצא לי להשתמש גם במוצרים יוקרתיים יותר.

    השבמחק
  8. קרם עיניים של קליניק עושה לי אלרגיה. קיבלתי אותו במתנה פעם והוא נמסר אחר כבוד לאמא שלי.
    אני גם מאלה שלא יכולות להתאפר בגוונים צהובים (אני וורדרדה)ויש לי המלצה אחת- המייקאפ של לנקום בגוון 010 (010 בניגוד ל10 או ל01). הוא הגוון הבהיר ביותר שלהם והוא בעל תת גוונים ורדרדים (בניגוד ל01 שהוא צהבהב). לא תמיד יש אותו ולפעמים צריך לבקש במיוחד.

    האמת שיצא לי להתאכזב מעיפרון העיניים של מאק, הוא פשוט נמרח אחרי דקה. חבל כי ממש התלהבתי שמצאתי עיפרון בגוון אפור כהה "כמעט שחור אבל לא".

    השבמחק
  9. יש לי עוד רגיש ולא מתקרבת לרוב המוצרים.
    עם ניוואה אני מסתדרת הכי טוב:-)

    לגביי הזיכוי, תפני ליחסי הציבור שלהם, אני בטוחה שזה יעזור.

    השבמחק
  10. ג'וליה- התגובה שלך הכניסה אותי למצב רוח לוחמני. גם אני רוצה פיצוי! וזה אכן מגיע לי. כמעט הבאתי את עצמי לכדי דמעות כשבחנתי שוב את העור במראה.
    לירז- אין סיבה שלא יחליפו אחרי שפתחת, זה לא שנזכרנו חצי שנה אחרי הקניה שמשהו לא בסדר ולא יכולנו לחזות תגובה כזו למוצר. הגרביון מאיביי, במידה ואת מזמינה משם אני יכולה לשלוח לך קישור.
    מיכלושה- בימים האחרונים ממליצים לי כל הזמן על סופטאץ' ולא נעים לי להודות אבל זו חברת האיפור השנואה עליי. המייקאפים שלהם פשוט מחרידים עליי (היא גם השנואה על אמא שלי, ויש לנו עור שונה ובגוון אחר) כך שגם אליהם אני לא מתקרבת.גם אני מקווה שהעניין עם הזיכוי יסתדר, זה מאוד מקומם שאפילו כאן צריך להיתקל בבירוקרטיה.
    בייב- פעם השתמשתי בלנקום אבל אני לא זוכרת אם ב-010 או ב-01 כמו שאת אומרת, נדמה לי שהגוון שלו היה bone אבל זה היה די מזמן. אני גם לא זוכרת כבר מה חשבתי עליו.
    אודליה- תמיד היה לי עור רגיש אבל מעולם לא פיתחתי תגובה כזו לאף מוצר, לא חשוב מאיזו חברה הוא. זה תקדים אצלי.
    תודה על העיצה, את יודעת במקרה מי עושה יח"צ לניו פארם? פניתי כבר לתלונות אמון הציבור, אני לא מתכוונת לוותר בנושא הזה.

    השבמחק
  11. חצ'קונים זה באסה, ולא משנה באיזה גיל. לפחות מצאת את הגורם ועכשיו זה יעבור. אני אגב משתמשת במייקאפ של גארלן ואין לי אתו שום בעיות, אבל אני לא אלרגית לכלום. פודרה וקרם פנים יש לי של קליניק, שכמו שאת מן הסתם יודעת יש להם מוצרים ממש טובים.

    השבמחק
  12. החלמה מהירה ותתחדשי על כל הגודיס.
    ממש מעצבן שבניו פארם עדיין לא למדו תודעת שירות מהי - כנראה ,הפניה לקשרי לקוחות תעזור ותקצר את תקופה "ההמתנה".

    לי יש פנים מאוד בהירות עם תת גוון ורדורד שנוטה לאדמומיות ורגישות אני מגוונת בין המייקאפ של ג'יבנשי (504)לבין שסיידו(O20)גם ללנקום יש מייקאפ שלא עושה "צהבת" לא זוכרת את המספר.

    למאק יש פודרה לבנה שהופכת לשקופה על הפנים והיא מגיעה בתפזורת והיתרון שלה שהיא תתאים גם לגוון בהיר (בחורף) וגם לגוון יותר ככה ( בקיץ)

    אם יש לך כהות מתחת לעיניים לYSL יש מוצר שנקרא :TOUCHE E'CLAT RADIANT TOUCH
    והוא מעולה ממש.
    אם את נוטה לאדמומיות לקליניק יש סדרה של מוצרים יעודית(קרם ופריימר)
    לי יש את הפריימר ואני די מרוצה ממני - אם כי לאחר כמה שעות העור מתחיל להיות שומני - או שזאת רק אני -ועוד לא מצאתי את היחסים והכמות הנכונה ממנו.

    השבמחק
  13. אני אשמח לקבל ממך קישור אם כי טרם התנסתי בקניות באיביי. כמה זה עלה לך כולל המשלוח?

    השבמחק
  14. כמה מוצרים שקניתי בחודשים האחרונים ואני מרוצה מאוד:

    -מי פנים של juvena. יש לי את כל 'סדרת הפנים' שלהם- סבון, מי פנים וקרם לחות, אבל את מי הפנים אהבתי במיוחד. הם עדינים מאוד ומשאירים את העור נקי ורענן אך לא מיובש.

    -המסקרה של ג'בנשי עם מברשת כדור הסיליקון- היא טובה וכיפית ונוחה מאוד למריחה. קניתי בגוון אפור שמעולה בעיני ליומיום כשרוצים להדגיש את העיניים אך לא בצורה דרסטית כמו ששחור עושה.

    -והמלצה אחרונה על מוצר אהוב כבר שנים- הגלוסים של לנקום- juicy tubes. ניסיתי המון סוגים אחרים, ותמיד בסוף אני חוזרת אליהם... נמרחים טוב, עמידים ויפים :)

    מקווה שתזוכי במהרה!

    השבמחק
  15. אוי , אני מצטערת לשמוע שחששותייך התממשו ואכן זו גארלן שגרמה לך פריחה .. מאחלת לך זיכוי ופיצוי כמובן .
    אני שמחה לשמוע שחזרת למאק אבל .. אני לא יודעת להסביר את זה אבל אני פשוט סולדת מכל הסקשן של חברות היוקרה בפארמים , המוצרים נראים לי יקרים להחריד ולא מוצדקים , אולי זה נובע מטראומת העור הכתום שחוויתי בנעוריי בגלל קליניק , כשעוד הייתי תמימה ..אני תמיד מוצאת את מבוקשי או במאק , אם אני מחפשת משהו איכותי ומקצועי , או במחלקה של חברות הביניים : ג'ייד שמפתיעים לטובה ומשתפרים מאוד , לוריאל , ובעיקר מייבלין , גם ניוואה לפעמים ורבלון במייקאפ לעור השמנוני שלי . אני בפרינציפ לא מתקרבת לחברות יוקרה ו או לדיילות המגעילות של החברות האלה .. אלא אם כן שמעתי הילולים אובססיביים על מוצר מאוד ספציפי . אם היה נוחת בידיי זיכוי הייתי רוכשת בו ליפסטיק מאט , סומק חביב כלשהו או בושם קיצי שתמיד לא מזיק שיהיה :-) תמשיכי לעדכן אותנו

    השבמחק
  16. מאק זו באמת חברה עם מוצרים מאוד טובים ואיכותיים, אין בכלל מה להשוות לגרליין, אפילו לא במחיר. ההבדל בין החברות ניכר באיכות המוצרים שלהם, המרקמים של פודרות מאק הרבה יותר איכותיים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top