יום שישי, 21 במאי 2010

Baby is back in town!











* נתן חזר אתמול הביתה והשמחה היתה גדולה. הסתובבתי בכל האזור הזה של העיר בחיפוש אחר רביולי עבור המנה שרציתי להכין ולא רק שלא הצלחתי למצוא את הרביולי, גיליתי שגם מרבית המוכרים לא שמעו מעולם על הארוחה המשונה הזו (הו, אשדוד!). בסופו של דבר נאלצתי להתפשר על ניוקי והתוצאה היתה מלוחה מדי כצפוי. בפעם הבאה כדאי שאתעקש בכל זאת על רביולי או שאשתמש במעט גבינה כחולה כי המליחות של המנה היתה בלתי נסבלת לטעמי. מזל שקניתי קינוחים שלא הזדמן לי להרוס והם היו טעימים להפליא.

* זה הזוג החדש שאני באובססיה לגביו-


של Irregular choice. עולה אונליין 270 ש"ח בלבד אך כמובן שהנשמות הטובות לא מוכנות לשלוח אותן למדינות כמו תימן, לבנון ואממ..גם ישראל. האם ה-eye candy הזה נראה בחנות של הרשת בת"א? ובגוון הזה בדיוק? כי אם כן, סביר להניח שתגלו שובל של אבק מאחורי מסך המחשב בזמן שאעשה את כיווני לעיר הגדולה כדי להתחדש בו.

* צפינו אתמול בערב בסרט הזה-


ואני מוכרחה להודות שלמרות שהיו בו קטעים משעשעים מדי פעם, מדובר בסרט הכי חסר פואנטה שראיתי אי פעם, ואת זה אני אומרת למרות חיבתי העמוקה לאחים כהן ולכל הנפשות הפועלות בו.

* הבלוג חוגג היום ציון דרך של 500 פוסטים ובמקביל גם שנה שלמה להיווסדו. אני מניחה שבנקודה כזו הציפיה היא לפוסט חגיגי עם בלונים וקאפקייקס, אבל מההיכרות הלא מבוטלת שלכם איתי בשנה האחרונה בוודאי כבר למדתם שאני בן אדם של מחוות קטנות ולכן לא יהיו כאן הפקות גרנדיוזיות או נאומי תודה בסגנון האוסקר.
מותר לי בכל זאת לקוות שתמשיכו לעקוב?

שיהיה לכולנו סופ"ש מקסים!

8 תגובות:

  1. מזל טוב מזל טוב מזל טוב! שמעי- 500 פוסטים זה לא צחוק...כל הכבוד!

    כשציינת את העובדה שהאשדודים לא יודעים מזה רביולי, הזכרת לי משהו מצחיק- כידוע, גם אני מהעיר הגדולה ושמה אשדוד...לפני שבוע בערך עמדתי בתור בשופרסל דיל, ולידי עמדה אישה אחת עם חבילה של אצות לסושי. (זה היה בערך הדבר היחיד שקנתה), אז האישה לידה שאלה אותה "מה זה?", הראשונה התחילה להסביר לה...לבנתיים הצטרפו עוד אנשים לשיחה ודנו ב"עלים" המופלאים האלה...שאפשר לאכול...ושאלו אם זה טעים, ואיך זה יוצא. ואני פשוט עמדתי בצד, המומה לחלוטין, לא מאמינה שאפילו עכשיו, אנשים לא יודעים מה זה סושי בעיר הזאת.

    הזויים האשדודים!

    השבמחק
  2. או מיי גאדדד האוכל הזה נראה טובב!! את מכינה אותו לבד? (כולל העוגה הזאת?)

    השבמחק
  3. ומרוב שהתלהבתי מהאוכל שכחתי להגיד לך מזל טוב על היומולדת של הבלוג... אזזזז מזל טוב על ה-500 פוסטים (זה המוןןןןןן) ותמשיכי לכתוב ולהצטלם כל הזמן

    השבמחק
  4. בובי-על מה את מדברת, אני קניתי מהם אונליין כבר 4 פעמים...
    מאיזה אתר ניסית? מזה של ארה"ב או זה של אנגליה?

    השבמחק
  5. רויטל- תודה רבה מותק. כן, אשדודים קצת חיים בעידן האבן, מה לעשות? D:
    מרינה- את הקינוחים קניתי, את המנה העיקרית הכנתי ופישלתי איתה, יצאה מלוחה מדי. אני יודעת שאומרים שהעיקר הכוונה אבל גם אוכל טעים זה חשוב.
    תודה!
    יפותו- הבעיה שלי היא בהזמנה מהאתר של IC, אפילו את הדגם הזה ספציפית הצלחתי למצוא. הבעיה היא שאני לא מצליחה למצוא את שילוב הצבעים הזה בשום מקום וכל שאר השילובים הרבה פחות יפים לדעתי. מעצבן!

    השבמחק
  6. אני חושבת שהם הפסיקו לשלח לארץ מהאתר הרשמי כי יש ייבוא רשמי בארץ
    בכל מקרה, כן כן. הדגם הזה פה, אני מניחה שהמחיר 500 ש"ח.
    ובחיי - הוא יותר פוטוגני ממה שהוא במציאות. בעיניי.

    מזל טוב על פוסט ה-500!!! D-:

    השבמחק
  7. המון מזל טוב על פוסט ה-500. נמישך לעקוב גם בהמשך.
    נשיקות, טנטי בקי.

    השבמחק
  8. מזל טוב, איזה כיף שלא הפצצת בגרנדיוזיות :)
    (ככה אפשר לקרוא דברים מעניינים באמת, AKA אוכל, אשדודים ונעליים, ולא לבהות בתמונות של קאפקייקס וירטואליות!)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top