יום ראשון, 25 באפריל 2010

We came a long way baby..








צילום- יפעת סוברנו Yifat Soberano
איפור- מיכל אזאצ'י Michal Azachi
סטיילינג- אני.

אני לובשת-
שמלה, גרביונים ונעליים- איביי.
כובעון ברט- אטסי.
חגורה- לוצ'י.
תיק- שוק אשדוד.

בסט הצילומים הזה לא היו תלבושות יקרות או לוקיישנים מפוארים. מדובר בפרויקט קטנטן של שלוש בחורות שמאוד אוהבות את מה שהן עושות, כל אחת בתחומה. מרבית התמונות בסט הזה צולמו בחדר המדרגות של הבניין שלי ואני מניחה שקשה להבחין בכך כי לוקיישן הוא אלמנט חסר חשיבות כשיש כשרון.

המשך יבוא.

25 תגובות:

  1. פוליצר לתמונה השנייה וללפני אחרונה!
    השמלה נראית עליך ממש טוב! תפורה למידותייך ממש.
    אחת ההפקות הטובות שלך, אהבתי!

    השבמחק
  2. תמונות נהדרות!
    רק את תמונת הפרופיל של הרגליים אהבתי פחות, בגלל שהרצועות של הנעליים נראות לוחצות מידי:)

    את יפהפיה!

    ממש אהבתי את השמלה! אפשר קישורון לחנות באיביי?

    השבמחק
  3. אני חושבת שזו ה-הפקה הכי הכי שלך,
    אהבתי כל פרט ופרט וכל פינה בתמונה:)
    השמלה הורסת אבל הגרביון- מהמם!:)

    השבמחק
  4. you look beautiful
    I love it all =)

    השבמחק
  5. הצלמת מוכשרת בטירוף. יפה לך שהשגת מישהי כזו טובה.

    השבמחק
  6. השמלה מושלמת, ואת מדהימה ביופייך!!!
    כל הכבוד על ההפקה. יש לך בלוג מקסים.

    השבמחק
  7. התמונות תקריב השניייה והחמישית מושלמות!!!הפנים שלך כ"כ חלקות,מדהים.

    השבמחק
  8. התמונות פשוט הורסות!
    כיף להסתכל עליהן

    השבמחק
  9. תודה רבה לכולכן!
    השמלה יוצרה במהדורה מוגבלת מסתבר (בהשראת קרי) והיא לא קיימת יותר..

    השבמחק
  10. זה למגזין fashionforward?

    השבמחק
  11. אנונימי- לא..זה התפרסם רק בבלוג ובהמשך גם בעמודי הפייסבוק שלנו..וזהו :)

    השבמחק
  12. יָפֶה, יָפֶה, יָפֶה וגם- יָפָה, יָפָה, יָפָה.
    שאפו!

    השבמחק
  13. הפקה מגניבה, תמונות מצויינות. מאוד אהבתי את שמלת הפסים.

    השבמחק
  14. השמלה יפה! וממש מחמיאה לך.

    השבמחק
  15. ואוו! אהבתי הכל - את השמלה, הגרביונים, הנעליים. הפקה מקסימה!

    השבמחק
  16. תמונות מהממות ושמלה מיוחדת! לא הייתי בטווח המחשב במהלך הסופ"ש, כך שלא הספקתי לאחל לך בהצלחה בעבודה החדשה, אז אני עושה זאת כעת. מחזיקה לך אצבעות שתהיי מרוצה שם וזה יהיה שווה את הנסיעה עד למרכז.

    השבמחק
  17. הצילומים מושלמים והאיפור ממש מדוייק! במיוחד אהבתי את שני הפורטרטים שלך! חוץ מזה, מקווה שיום העבודה הראשון היה מוצלח...

    השבמחק
  18. יאא!!! וואו שמלה מהממת!! הכי קארי ברדשו מהפרקים האחרונים כשהיא הייתה בצרפת!!! לובה פליז תגידי לי שאת זוכרת ממי קנית באיביי!!!
    אגב יצאת מדהים,so french!!!!

    השבמחק
  19. הכובע הקטן והשמלה מתוקים להפליא!

    השבמחק
  20. מתונות כ"כ כיפיות! אהבתי את שמלת פסים שחור- לבן עם הנעליים הצהובות המפתיעות!

    השבמחק
  21. מותק, התמונות פשוט מקסימות והאאוטפיט ממש ממש הולם אותך!
    בקיצ - מקסים!

    השבמחק
  22. אהבתי ממש...
    שאפו על הצילומים ושאפו על הדוגמנית ה-smoking HOT.

    :)

    השבמחק
  23. זו באמת הפתעה נעימה. אהבתי מאוד את השמלה וידעתי שהשמלה היא בהשראת קארי. הייתה לה חולצה כזאת כשהיא הייתה בפריז.
    צלמת מוכשרת מאוד.

    השבמחק
  24. תודה רבה על התגובות המקסימות! מאוד נעים לי לקבל פידבק חיובי על ההפקה ואני משוכנעת שהבנות המקסימות שאיתן עבדתי מרגישות כמוני.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top