יום שלישי, 27 באפריל 2010

Sweet lolita














סט שלישי ואחרון. התלבושת הזו היא סוג של פנטזיה עבורי כי אני ממש אוהבת את דמותה של הסוויט לוליטה. היא מייצגת בעיניי מישהי תלושה מהמציאות שבגדיה משמשים כמפלט ומצליחים לרומם את מצב הרוח וזו גם ההגדרה שלי לאופנה, כפי שאני רואה אותה.

צילום- יפעת סוברנו Yifat Soberano
איפור- מיכל אזאצ'י Michal Azachi
סטיילינג- אני

אני לובשת:
שמלה שנלבשה כטופ- שוק אשדוד
חצאית- יד שניה
תיק, גרביונים, חצאית תחתית- איביי
נעליים- טופשופ
סיכה- הכל ב-2 שקל
חגורה- הייץ' אנד אם.

כפי שכבר הכרזתי בפייסבוק, השבוע אני מעלה אך ורק פוסטים מיוחדים אז צפו להפתעות גם בימים הבאים.

12 תגובות:

  1. מהמם, כיף להסתכל בבלוג שלך, הפקות נהדרות.

    השבמחק
  2. כל כך חמווווווווווווווודד
    ובכן, נראה לי התאהבתי בחצאית ובתיק שלך
    sososososoooooo cute!!!

    השבמחק
  3. עדיין מנסה להחזיר את הלסת שלי למקום.
    אוהבת כל פרט ופרט!
    התמונות מדהימות באיכותן.
    את פשוט משתבחת מיום ליום.

    נ.ב הגיע הזמן לרכוש חצאית תחתית... נשברתי!!

    השבמחק
  4. אנונימי- תודה רבה, אני ממש שמחה שכיף לך ומקווה שתמשיכי לבקר!
    רויטל- תודה!
    טוקסיקרוז- וואו, תודה מותק! שלחת לי הזמנה ב-chictopia, נכון? את יכולה לשלוח לי שוב? לא הצלחתי לאשר אותה משום מה.

    השבמחק
  5. אוח, יקירתי, התאהבתי בתמונה הראשונה.
    את לא מרבה לחייך בתמונות והתמונה הזו מקסימה.
    :)

    השבמחק
  6. וואו פשוט וואו!!!!! איזה יופי של צילומים ואת נראית פשוט מצוייייין!!!!

    השבמחק
  7. ד"א אשמח ללינק לחנות שממנה קנית את החצאית התחתית.. רוצה לנצל את העובדה שההורים יבקרו בארהב ואולי להזמין להם לשם וככה לחסוך על משלוח..

    השבמחק
  8. התמונה הרביעית והשישית נראות כאילו מתוך מגזין אופנה. כל הכבוד לכל מי שאחראי על ההפקה הזאת. וחן חן לדוגמנית המהממת!

    השבמחק
  9. תמונות טובות, פרט לכך שלא ממש ניתן לראות את הסיכה.

    מאוד נהנית לקרוא, את הבלוג הראשון איתו אני פותחת את היום ואני תמיד מרוצה!

    השבמחק
  10. הגרביונים האלה מעולם אחר!
    איזה צילומים יפים וכייפים..
    בהחלט פוסט שונה ואחר :)
    שרונה

    השבמחק
  11. תלבושת ממש מתוקה, התמונה הרביעית-יצאת שם כל כך יפה פשוט מדהים!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top