יום שבת, 24 באפריל 2010

Pink lady

וואו, אני עייפה. השבת הזו התחילה מוקדם מדי- אי שם בסביבות 05:30 (בטיול הרגיל עם הכלבים) וממשיכה גם עכשיו. בין לבין נרשמו גם ארבע שעות של איפור וצילומים, שלושה סטים שונים של תלבושות, היכרות עם שתי בחורות ממש מוכשרות וכאמור- לובה אחת עייפה אך מרוצה.
נהניתי היום ומוזר לי שאני יכולה לרשום את זה בכנות. הייתי משוכנעת שהצילומים יהיו מביכים ושאני אהיה חסרת סבלנות וארצה שהכל יסתיים אבל באופן אינפנטילי מאוד- נהניתי ממשחקי התלבושות ונהניתי מההתעסקות בעצמי ולכן ניתן לקבוע בבטחון שהעייפות השתלמה.
נדמה לי שגם יצאו כמה תמונות ממש מוצלחות בכל סט, מקווה שיצא לי לחלוק אותן בקרוב.

פרט לכך שהייתי עייפה, היו לי גם משהו כמו ארבע דקות להתארגן לארוחה אצל אמא של נתן ולכן זרקתי על עצמי את השמלה שאני לובשת כאן תוך שימוש בקו מנחה ברור- עם שמלה מוצלחת קשה לפשל.
ביממה האחרונה חדר העבודה שלנו היה נראה כמו שדה קרב של בגדים ולכן אחרי שהכל סודר רציתי גם לערוך סדר בארון אבל הבנתי שלא מתחשק לי להמשיך להתעסק עם בגדים..לפחות לא היום.
חוצמזה, הגיע הזמן שההתעסקות באופנה תפנה את מקומה לקראת ההתרגשות של היום הראשון בעבודה, שבוודאי תנחת עליי בקרוב ברגע שאני ארגיש קצת פחות כמו זומבי.
לשמחתי יצפו לי במשרד כמה בחורות שאני מכירה ואוהבת, כך שההרגשה לא תהיה זרה ומנוכרת כמו במקומות עבודה בד"כ וזו כבר נקודה לזכותי.
התכונה היחידה שעשויה להיות בעוכרי כרגע היא הפסימיות שלי אבל אני מקווה להצליח לגרש את כל החששות והמחשבות הרעות ולהתרכז בתקווה שהפעם זה יהיה ארוך טווח, כי באמת מגיע לי.
יהיה בסדר אתם אומרים?

בכל אופן, הנה מה שלבשתי היום לארוחה:






אני לובשת: שמלה- דיאן פון פירסטנברג, נעליים- וינטג', חגורה- הייץ' אנד אם, קשת- יוד.
הלוואי והשבוע שלנו יראה כמו צבע השמלה שלי.
שבוע טוב!

8 תגובות:

  1. הכי אהבתי את התמונה ה2, עם הנפנוף של השמלה והשיער והכלבלב המתוק מאחור, איזה בובי!

    חוצמזה, באמת מגיע לך שיסתדר עניין העבודה, עושה רושם שאכלת הרבה קש בתחום התעסוקה. המון בהצלחה מחר!

    השבמחק
  2. לובה היקרה!
    האם גם את מתחילה תקופה ורודה בחייך? המון הצלחה, יצירתיות וכישרון בעבודה החדשה!

    השבמחק
  3. זה לא הגיוני כמה מדהים את נראית, יקירתי.
    אני מתה על הגוונים אלה. מחמיאים מאוד לגון עורך :).
    מחזיקה לך אצבעות! המון בהצלחה!

    השבמחק
  4. שיהיה המון בהצלחה בעבודה החדשה!!
    אני מקווה שתלאותייך בתחום התעסוקה הגיעו לקיצם.

    השבמחק
  5. ממש סקרנת אותי בנוגע לתמונות!
    והשמלה בהחלט מוצלחת,וכל כך רחוקה מלהיות משעממת.
    בהחלט שמלה מצילת חיים

    השבמחק
  6. שמלה מדהימה!!והצבע שלה.. אין דברים כאלה.. יושבת עליך נפלא..
    בהצלחה מחר בעבודה החדשה!

    השבמחק
  7. בייב- זו מילי, הכלבה של נתן וכאן היא מגולחת אחרי שעברה תספורת מאסיבית. זה מחמיא לה! תודה רבה!
    Passionista- הלוואי, מספיק כבר עם התקופה השחורה. ורוד זה השחור החדש.
    אליזבת- תודה רבה מותק ותרגישי טוב!
    ניצן- מקווה שאוכל לפרסם אותן בימים הקרובים, אני עצמי מסוקרנת לראות את התוצאה הסופית.
    מרינה- תודה מותק!

    השבמחק
  8. את פשוט נראית הורסת בצבע הזה!!!
    בהצלחה בעבודה החדשה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top