יום חמישי, 29 באפריל 2010

New day, new outfit

שבוע ראשון של עבודה הסתיים.
כשעבדתי מהבית לא ייחסתי את החשיבות המיוחדת שרובכם מייחסים לסופ"ש כי הרגשתי כמו בשיר של הצלע הפחות מוצלחת במשפחת בנאי- "כל השבוע מרגיש כמו שבת". פתאום אני מרגישה שוב את התחושה הנעימה הזו כשהסופ"ש מגיע ואני גם מרגישה לשם שינוי שהרווחתי אותו ביושר.
עוד עניין כשעובדים מהבית- מעטות ההזדמנויות שבהן באמת יצא לי להשקיע בלבוש ולהתגנדר, זה קרה לכל היותר פעם-פעמיים בשבוע. במצב כזה קל למצוא תלבושות מוצלחות מכיוון שבאופן תמידי המתינו לי בארון בגדים חדשים שטרם יצא לי ללבוש.
עכשיו ניצב בפניי האתגר שבוודאי מוכר לכולכם- לייצג בכבוד את תדמית החברה שבה אני עובדת ובמקביל לא להיכנע לתכתיבים האפרוריים של התלבושת המשרדית ולהישאר נאמנה לעצמי.
השבוע מצאתי את עצמי יוצאת מהבית 5 דקות קודם כדי לתעד את התלבושת היומית שלי ליום העבודה החדש. מדובר בהרגל תובעני, זה ידוע, אבל רציתי לתעד את עצמי בהתמודדות עם הסיטואציה החדשה. הנה מה שיצא:

יום א'-


Check out my cool shoes!


יום ב'-



יום ג'-






יום רביעי-



היום עבדתי מהבית אבל נסעתי לת"א בכל זאת לצורך פגישת עבודה וזה מה שלבשתי-



מה הכי אהבתם? (and be gentle!)

ולסיום, ביקרתי אתמול בשוק ומיד בתחילת הטיול נגלה בפניי מחזה מפתיע: שורה של נעליים מתוקות, כולן בדיוק במידה שלי (מחזה נדיר לכשעצמו). מיד חטפתי את הזוגות שמופיעים בתמונה, הם אמנם לחלוטין לא נחוצים לי אבל כפי שידוע לכם- באהבה אין חוקים. מדובר בוינטג' אמיתי, ממש מייד אין איטלי והן עלו לי עשרה שקלים לזוג.


ובנימה זו אאחל לכם סופ"ש נעים, אני מקווה שנהניתם משבוע הפוסטים המיוחדים שלי!

13 תגובות:

  1. נקודות זו החולשה הכי גדולה שלי, ולפיכך האאוטיפיט של היום מנצח. כל כך מתוק. אהבתי גם את הפרחוני ואת הגרביונים הכחולים עם הנעליים המוזהבות. הורס.

    ובבקשה אל תשברי את לבי ותגידי לי שהיו את האוקספורד השמאליות או משהו דומה להן במידה 40

    השבמחק
  2. מה הכי אהבנו? הכל!
    כל האאוטפיטים נפלאים. כמה זמן מראש את מחליטה מה תלבשי? :)

    השבמחק
  3. מור- אני איתך בעניין הנקודות למרות שהנקודות על השמלה הזו היו יותר כמו חברבורות או כתמים :)
    אוקספורדס בדיוק כמו אלה לצערי לא היו במידה 40 אבל מגיע לי! נדיר שאני מוצאת נעליים במידה שלי בשוק, הכל גדול.
    ליזי- תודה בובה. לשאלתך- אם זה אירוע מיוחד אז בד"כ כמה ימים לפני כן ואם זה ליום יום אז ערב לפני.

    השבמחק
  4. ממש אבל ממש אהבתי את השמלה הפרחונית הראשונה... יושבת עלייך נהדר, ואני אוהבת את הצבעים שלה...
    והנעליים האלה ממש שוות! והמחיר שלהן גם ממש שווה, תתחדשי!

    השבמחק
  5. אוהבת את איך שאת מתלבשת :-)

    השבמחק
  6. האמת, אהבתי את הכל...
    עם כל האהבה שלי לאופנה, אין לי כוח בבוקר להשקיע מעבר לג'ינס גופיה ושרשרת יפה...
    אז כל הכבוד לך!!!

    השבמחק
  7. מותק התיק של MJ מאלף והנעליים החדשות מושלמות,לא להאמין למחיר.

    השבמחק
  8. מאוד אהבתי את השמלה הראשונה ואת האאוטפיט האחרון וכל נעלי הT. בראבו! כל הכבוד על ההשקעה.

    השבמחק
  9. אי אפשר ממש לראות בתמונה, אבל האם אלו מגפי המארי ג'יין של מארק ג'ייקובס מ-2007?!
    אם כן, אני מתעבת ואוהבת אותך בו זמנית

    השבמחק
  10. נעלים יפיפיות. ירוקה מקנאה על יכולתך לאתר אותן (סתם) :)

    המון בהצלחה בעבודה!

    השבמחק
  11. מרינה- תודה רבה מותק!
    אודליה- תודה :-*
    מור- אני מניחה שגם לי יגמרו הרעיונות בשלב מסוים. יש משהו נחמד ובו זמנית שוחק בצורך להתלבש בצורה מיוחדת יום יום.
    המון תודה!
    מורן- חיפשתי תיק רכבת בסגנון וינטג' כבר הרבה זמן עד שנתקלתי בתיק הבושם של ג'ייקובס, עכשיו רק נשאר לרכוש את הבושם שלו ואני אהיה מאוד מרוצה מעצמי.
    קלרה- תודה רבה מותק!
    דנה- בקושי זיהיתי את הכינוי שלך! את כמובן מאוד חדת אבחנה, אכן מדובר בבייביז מ-2007. קניתי אותן באיביי ועשיתי את כל מה שאני מטיפה לא לעשות (הצביעות, הצביעות): קניתי אותן ממוכר חדש עם 0 פידבקים אבל ההימור השתלם: מדובר בזוג חדש לחלוטין בתוך הקופסא המקורית ושילמתי עליו בסך הכל 450 ש"ח כולל עלות דמי המשלוח והמסים. מגפיים כאלה הצלחתי למצוא באיביי ב-250$ ומעלה כך שדי שיחקתי אותה :)
    את אוהבת אותי או שונאת אותי יותר עכשיו?
    קרן- הן איתרו אותי, אני נשבעת! הן פשוט עמדו שם וקראו בשמי מיד עם הגעתי לשוק.
    תודה רבה!

    השבמחק
  12. הכול מתוק, אבל הכי אהבתי את התלבושות של ימי רביעי וחמישי, ואני לגמרי מקנאה בך בעניין הנעליים שמצאת בשוק! אין דברים כאלה.

    השבמחק
  13. הכל כל כך יפה ומיוחד-שאפו לגמרי (-:
    שיהיה בהצלחה בעבודה החדשה .
    זו עבודה משרדית או שאת גם יוצאת לפגישות בעיר-כך שהתל אביביות יוכלו לקבל השראה ממך ?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top