יום שני, 26 באפריל 2010

kiss kiss























אחרי שסיימנו עם סט הצילומים הראשון בשכונה שלי, רצינו לגוון קצת את האווירה. יפעת נזכרה שבדרכה אליי היא ראתה מוזיאון מכוניות בכניסה לעיר וזיהתה בו פוטנציאל. המוזיאון היה סגור אך בחצר שלו גילינו חצי שלד של פז'ו שאולתר לכדי נדנדה מאוד פוטוגנית.
הצילומים התקיימו בתנאי שטח: באתר הצילומים המאולתר נבחו כלבי שמירה מאיימים (אפשר היה לחשוב שמדובר לכל הפחות בבסיס צבאי מאובטח), החלפתי בגדים לסט הבא במושב האחורי של הרכב ומיכל תיקנה לי את האיפור על האספלט. אפילו הצלחתי להתגבר על פחד הגבהים שלי ועמדתי על קורת עץ כדי שיפעת תוכל לתפוס זוית צילום מעניינת של הבגדים שלי (מהסט האחרון). מה לא עושים עבור האומנות?

צילום- יפעת סוברנו Yifat Soberano
איפור- מיכל אזאצ'י Michal Azachi
סטיילינג- אני

אני לובשת-
שמלה: שוק אשדוד
סיכה: יוד מרגוליס
חצאית תחתית, תיק: איביי
חגורה: הייץ' אנד אם
נעליים- סטיב מאדן

גם הפעם- המשך יבוא..

17 תגובות:

  1. וואו! צילומים פשוט מדהימים! האאוטפיט מושלם, את נראית מצויין, פשוט תענוג!
    אפשר לדעת אולי עם איזו מצלמה צילמתן את התמונות? כי ממש אהבתי את האיכות...

    השבמחק
  2. וואו
    נראה לגמרי מקצועי
    ואת נראית פשוט מקסים
    אפשר להגיד אפילו מעורר השראה :)

    השבמחק
  3. את מקסימה בלוק הנאיבי הזה. והתיק נשיקה פשוט הורס.

    השבמחק
  4. תמונות יפהפיות!
    מהסתכלות בבלוג שלך נראה כאילו השוק באשדוד מלא בדברים יפים! או שאולי בעצם את תפשוט טובה בלמצוא אותם...

    השבמחק
  5. רויטל- תודה רבה! אני אברר לך לגבי המצלמה.
    טוקסיקרוז- תודה מותק, שמחה שאהבת.
    טנטי בקי- תודה! אני מתה על תיק הנשיקה שלי :)
    ooty- תודה!
    נעה- תודה רבה! כנראה שמדובר בשילוב מוצלח בין השניים.

    השבמחק
  6. אוהבת אוהבת אוהבת את התמונות והסטיילינג מהפוסט הזה וגם מהפוסט הקודם, שראיתי אותו רק עכשיו...
    האיפור והצילום מדהימים! וכמובן גם את... הפצצת בהופעות חבל על הזמן! ממש אהבתי את השמלה מהשוק, נורא ייחודית

    השבמחק
  7. את כל כך פוטוגנית! נהנית להסתכל בצילומים שלך.

    יותר מהכל אהבתי את הנעליים המרעננות!

    השבמחק
  8. אאוטפיט פשוט מהמם!!! (גם בפוסט הקודם).
    אני מחכה לעוד...

    השבמחק
  9. מרינה- אני כמעט משוכנעת שהשמלה שאני לובשת כאן היא שמלת ילדות אבל נו טוב :) תודה מותק!
    מיכל- תודה! מחר יהיה סט נוסף.
    מירב- תודה חומד, היום בערב תהיה הפתעה נוספת. זה בכלל עומד להיות שבוע עם פוסטים מיוחדים.
    Sabath-thank you so much! I have just visited your blog and I must say that the feeling is mutual :)

    השבמחק
  10. איזה תענוג לעיניים....
    השמלה מהממת אך לדעתי התחתית השחורה מיותרת.שילבת אותה מצוין עם סיכת הראש ושאר האקססוריז.
    הבגדים שאת קונה בשוק הם מהבאסטות או מהרוכלים מעבר לכביש?

    השבמחק
  11. וואו לובה! איזה יופי! הכל מדהים: האיפור, הצילומים, הסטיילינג.. זה ממש עושה לי חשק לנסוע לשוק אשדוד ולחפש דברים יפים!
    את יודעת איזה קו מגיע לשוק מהתחנה המרכזית באשדוד?

    השבמחק
  12. לא חשבתי שתוכלי להתעלות על הפוסט הקודם, אבל- הצלחת! וואו, את נראת כמו בובת חרסינה משובחת, אפשר לשם אותך על המדף בבושקות שלי?

    השבמחק
  13. מיס קאופמן- תודה רבה!
    מורן- אני מוכרחה להודות שאני משוחדת כי חצאית תחתיות הן האהבה שלי, שמחה שאהבת את כל השאר.
    לבאסטות עצמן אני לא יורדת כמעט אף פעם, כל המציאות שלי הן מהרוכלים שמעבר לכביש.
    מור- בהחלט. ממליצה לך לקחת את קו 8, הוא הישר ביותר (נסיעה של 4-5 דקות).
    תמרי- רק אם את מבטיחה להסיר אבק מפעם לפעם D:

    השבמחק
  14. סט יפהפה,

    והנעליים מושלמות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top