יום חמישי, 15 באפריל 2010

Giveaway time!!


לפעמים כיף לחלק מתנות לא פחות מאשר לקבל אותן ולכן החלטתי לרגל יום ההולדת לצ'פר את אחת הקוראות שלי בשובר על סך 400 ש"ח לקניית בגדים בסטודיו 'צבעים'.
כפי שחלקכן ודאי זוכרות, בשובר הזה זכיתי לפני כמספר חודשים בתחרות תלבושות צבעוניות בתפוז והאמת היא שלא מימשתי אותו משום שהסטודיו ממוקם מאוד רחוק ממני (בכפר מל"ל).
אם אתן תושבות השרון או שאתן סתם יותר ניידות ממני- אני בטוחה שתוכלו לעשות שימוש הרבה יותר מושכל ממני בשובר הזה.

כל שצריך לעשות כדי להיכנס להגרלה הוא להשאיר כאן תגובה עם כתובת המייל שלכן ולעשות מנוי לבלוג באמצעות כפתור 'עקוב' שמופיע משמאלכן (מנוי מהווה כניסה נוספת להגרלה).
שימו לב שתגובה ללא כתובת המייל לא תוכל להיכלל בהגרלה.
את התגובות ניתן להשאיר עד יום חמישי הבא, ה-22.04.10 בשעה 20:00.
הזוכה תיבחר יום למחרת ותקבל מייל עם פרטי הזכייה.

את הפוסט שכתבתי בזמנו על הזכייה בשובר תוכלו לקרוא כאן
בהצלחה!

24 תגובות:

  1. מזל טוב ענקייי (:

    אני רוצה להשתתף בהגרלה - nonono611@gmail.com

    השבמחק
  2. את בטוחה שהם יקבלו אותו? כי אני ניסיתי נואשות למכור את השובר שלי, והם לא נתנו לי.

    השבמחק
  3. חשבתי על זה אבל הוא לא רשום על שמי כך שאין סיבה שהוא יהיה בלתי ניתן להעברה.

    השבמחק
  4. גם אני מצטרפת...לירז
    liraz1976@walla.com

    השבמחק
  5. גם אני מצטרפת...לירז
    liraz1976@walla.com

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. גם אני גם אני!!
    sosner.job@gmail.com

    השבמחק
  8. המייל שלי: tamtumm@gmail.com
    מזל טוב!

    השבמחק
  9. אני אני אני (:
    אני גרה בכפר סבא..!

    bntli@bezeqint.net

    (אני חושבת שאני כבר מנוייה אצלך ..)

    3>

    מזל טוב ענקי !!!!

    השבמחק
  10. סיון, את גרה בהוד השרון?
    מה את אומרת?
    :P

    השבמחק
  11. איזה כייף
    תודה על ההזדמנות
    עותי
    ooty.art@gmail.com
    ואני כבר עוקבת אחרי הבלוג שלך דרך גוגל רידר =)

    השבמחק
  12. מזל טוב :-)
    הלוואי ואזכה!

    השבמחק
  13. קוראת סמויה ותושבת השרון, שאחמיץ כזו הזדמנות? ;)

    [tzlilg2@gmail.com]

    השבמחק
  14. קצת לא קשור,אבל זקוקה לעצתך
    בתור מישהי שקונה נעליים יד שניה איך את מחטאה אותם?

    השבמחק
  15. julia- יש לי חומר חיטוי שקיבלתי מאמא שלי, מציעה לך לברר בבית המרקחת או אפילו בחנויות סקס.

    השבמחק
  16. אשמח להשתתף בהגרלה.
    אני עוקבת ממזמן, והמייל שלי הוא:
    makit500@gmail.com

    השבמחק
  17. איזה יופי, אני אוהבת את "צבעים"!
    כמה מגניב מצידך..

    השבמחק
  18. הגרלה shirabc@gmail.com

    השבמחק
  19. חייבת להגיד שאני זוכרת היטב את התחרות הזו בתפוז (אפילו השתתפתי בה), ואני גם זוכרת שהתלבושת השניה שהעלית לתחרות הייתה לא פחות ממהממת וחרוטה בזכרוני עד היום.
    חוץ מזה, יש לך אחלה סטייל וחוש אופנה.
    אשמח להשתתף בהגרלה, ifatco@gmail.com
    ותודה על ההזדמנות!

    השבמחק
  20. :)
    גם אני רוצה למרות שאני
    עוקבת "סמוייה"
    הדס
    hadasgamzo@gmail.com

    השבמחק
  21. גם אני רוצה להשתתף בהגרלה... קוראת בסתר כבר המון זמן, נחשפת עכשיו (איזה חומרנית אני)
    shirioved@gmail.com

    השבמחק
  22. sandy.fialkov@gmail.com

    קוראת חצי סמויה של בלוגי האופנה ברשת ;)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top