יום רביעי, 14 באפריל 2010

יום הולדת יום הולדת יום הולדת

דנה הפנתה אותי לפרויקט ה-DIY הבא (אגב, מי שדואג, מדובר בדנה מודנה- היא חיה, בועטת ולבושה נהדר) והוא פשוט גאוני.
כל מי שפנטזה בחודשים האחרונים על נעלי הציפורים המופלאות של מיו מיו, שימו לב-






וטה-דה (אני מתלהבת מזה כאילו שהכנתי את השדרוג במו ידיי)-




את המדריך המלא תוכלו למצוא כאן. לפי מה שמתואר במדריך, כל פרויקט השדרוג עלה רק 20$ והוא נראה ממש קל להכנה ברגע שמוצאים את החומרים הנכונים.
התוצאה ממש היממה אותי.

אם כבר יום הולדת, אז אני מאחלת לעצמי שנה בלי דאגות פרנסה, עם הרבה בריאות, משפחה ואהבה.
ונעליים.


סופ"ש נעים וקדימה לחגיגות! (מי ידע בכלל שיהיו חגיגות?)

16 תגובות:

  1. מזל טוב, עד מאה ועשרים!
    הנעליים ממש מוצאות חן בעיני, ובכל זאת יש לי כמה הסתייגויות של פולנייה מן המניין:
    רצועה סביב הקרסול זה ממש יפה, רחוק מלהתאים לי..
    הצבע פסטלי מדי.. וגם אין סיכוי שיתאים לי.
    הציפורים כלכך מגניבות!!! אבל כל פעם שאני מסתכלת עליהם אני חושבת על היצ'קוק.

    שוב מזל טוב.

    השבמחק
  2. לובה, המון המון מזל טוב!!
    מאחלת לך את כל מה שאת מאחלת לעצמך וגם שתמשיכי לכתוב בלוג כ"כ יפה, מלא בסטייל, מעניין, מעשיר (וגם מרושש אותנו ;))!!

    השבמחק
  3. מזל טוב!!!!!:)
    זה היה רק עניין של זמן עד שיחכו את הנעליים האלו.
    (למאותרות ציורית מביננו-יש גם חנויות שמוכרות שבלונות של ציפורים)

    השבמחק
  4. המון מזל טוב!!!
    מאחלת לך הגשמת חלומות והצלחה בכל תחומי החיים!!!
    איזה רעיון גאוני עם הנעליים אולי משם תבוא הישועה שלי... נשאר רק להעז לצבוע.
    תודה.

    השבמחק
  5. איפה דנה באמת? יש לך מושג?
    אני מתגעגעת לבלוג שלה...

    השבמחק
  6. מזל טוב שתקוותיך יתגשמו ותופתעי לטובה מהשנה החדשה

    השבמחק
  7. תודה רבה לכל המאחלים!
    אנונימי- היא החליטה שלא לתחזק את הבלוג בינתיים ולכן הוא נסגר..

    השבמחק
  8. לובה מקסימה ,המון מזל טוב (-:
    דנה הפסיקה- שוב -לכתוב בבלוג?
    אז מה קרה הפעם ?! כל כמה חודשים זה קורה .....יש לך מושג???

    השבמחק
  9. מזל טוב!!!
    שתהיה לך שנה מוצלחת ונפלאה. שכל מה שאת מאחלת לעצמך יתממש על הצד הטוב ביותר (-:


    לגבי הנעליים...לא בעד. נראה חובבני

    השבמחק
  10. שיר- תודה רבה מותק. דנה ממש בסדר, היא הפסיקה עם הבלוג בינתיים אבל את מוזמנת לשלוח לה מייל, לא נעים לי לדבר בשמה :)
    חן- תודה מותק. כמובן שהמקור עולה על החיקוי פי כמה וכמה אבל זה עדיין פתרון יפה בעיניי למי שלא יכולה לקנות את הזוג המקורי..

    השבמחק
  11. מזל טוב!!!
    אני מאחלת לך אושר והצלחה בחיים ושכל חלומותייך יתגשמו =]
    אני כל כך שמחה שהגעתי לבלוג שלך! אני קוראת בו כל יום!

    השבמחק
  12. מה המייל של דנה? את יודעת איך ליצור איתה קשר?

    תשכנעי אותה לחזור..

    השבמחק
  13. קודם כל שיהיה לך המון מזל טוב ויום הולדת שמח!!! תמשיכי בעבודה הטובה עם הבלוג, ושתמשיכי להעשיר אותנו בסטייל המגניב שלך!!!
    ובקשר לנעליים -מהמם!!!! אני חייבת להכין!

    השבמחק
  14. מזל טוב מותק,מאחלת לך המון אושר ועושר[בכדי שהמלתחה תתמלא בכל טוב].
    המשיכי להיות כה יצרתית ואלגנטית את פשוט כמו נוף לעיניים.

    השבמחק
  15. המון מזל טוב ואנחנו מקוות שכל מה שתרצי יתממש בשנה הזאת ובכלל.
    נשיקות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top