יום שישי, 30 באפריל 2010

ריח של גשם






למרות שכבר התכוננתי מנטאלית לבואו של הקיץ המצחין, כנראה שחלק בי סירב להיפרד מהחורף כי את ההפרדה המתבקשת בין ארון חורף לארון קיץ טרם טרחתי לבצע.
התכוונתי ללבוש שמלה אביבית לארוחה המשפחתית אצל אמא שלי אבל כשטיפות הגשם התחילו לטפטף הבנתי שאפשר להנות מהקרדיגנים ומהשכבות עוד קצת והמרתי את השמלה במראה שאתם רואים כאן.
מזמן כבר לא ראיתי את עצמי בטי-שירט אבל לחולצה הזו יש הדפס שובב ולכן לא יכולתי להתאפק וקניתי אותה. אני אוהבת את השילובים בין המעונב לבין המשעשע, המצועצע ולעתים אפילו המטופש. חוש ההומור שלי בדרך כלל בא לידי ביטוי בכל מיני אביזרים אוויליים להחריד שאני נהנית לקנות כמו סיכות ראש או סיכות דש והפעם זכיתי לנפנף באהבתי לדברים מטופשים בגאון, ממש על החזה.

אני לובשת-
טי שירט: מארק ג'ייקובס
קרדיגן: קסטרו
חגורה: הייץ' אנד אם
חצאית וסיכה- וינטג'
עגילים- שוק אשדוד
תיק- מדוזה
נעליים- 24/7

והנה בובי שלי מתאמן לקראת האליפות הבאה:

גו פרדי, גו פרדי, גו פרדי!

8 תגובות:

  1. מאוד אוהבת את האאוטפיט. השילוב השובב עם הוינטג' מאוד מרענן, ירוק הוא צבע שמאוד הולם אותך והתיק, שלא התלהבתי ממנו כשראיתי אותו תלוי בגלריה - פשוט מגניב כשהוא עליך. שאפו!

    קרן

    השבמחק
  2. לוק מקסים במיוחד. אין על צבעים מונוכרומטיים (:
    אני ממש מביה אותך עם הרצון הזה למשוך את החורף, אני ממש לא אוהבת את הקיץ ואת כל הקשור בו.
    חוצמזה- שבחורף הרבה יותר כיף להתלבש (:
    שבת שלום!
    רויטל

    השבמחק
  3. קרן- תודה רבה, אני ממש אוהבת את הצבעים של החצאית, הם מזכירים לי סוכריית מנטה גדולה :)
    האמת היא שממש אהבתי את התיקים של מדוזה תקופה ארוכה ובסופו של דבר נכנעתי וקניתי את זה שרואים בתמונות, הוא זול יותר מהקאלצ'ים המפורסמים של הבנות אבל אני אוהבת את הצורה שלו.
    רויטל- כשהאביב מגיע את כבר מתחילה להיזכר למה אהבת ללבוש שמלות מתנפנפות וסנדלים אבל החום, החום הנוראי :(
    לא רוצה.
    שבת שלום!

    השבמחק
  4. נראה לי שזו תהיה הפעם האחרונה בהרבה מאוד זמן שניתקל במזג אוויר שכזה, אז באמת שכדאי לנצל אותו כמו שעשית. אחלה של אאוטפיט.

    השבמחק
  5. ממש חמוד לך ירוק והחצאית הזאת מהממת. לקחנו רגע להסתכל בתמונות ושמנו לב כמה ירוק יש שם. שבת שלום.

    השבמחק
  6. אני לא יכולה להזדהות עם אהבת החורף (קר לי גם בקיץ) אבל נורא כיף לראות אותך בירוק!
    והטי שירט מקסימה ..

    השבמחק
  7. מקסים ושובב :)
    מפתיע לראות אותך בטישרט.
    אהבתי

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top