יום שישי, 23 באפריל 2010

מה שמצפה לי.

אני יכולה לומר בכנות שנשימתי נעתקה כשראיתי את הנעליים האלה של פראדה:




הן מעט משומשות אבל באמת שלא אכפת לי, הן מושלמות בעיניי- אני בטח אחלום על הזוג הזה גם מתוך שינה. כרגע מחיר הנעליים כולל המשלוח עולה כ-325 ש"ח, נשארו עוד שלושה ימים לסוף המכירה ונכון לעכשיו אין מתעניינים. אני מניחה שהסיכוי שאני אזכה בהן הוא קלוש אבל היי, לבחורה מותר לחלום, לא?

כמה חדשות שקשורות בי:

*כצפוי, מונה הדביקה את פרדי. אתמול כשסרקתי את כל הגוף הקטן שלו כדי לזהות סימנים חשודים, גיליתי פצעים עם מוגלה שהתחבאו מתחת לפרווה שלו. היום ביקרנו שוב אצל הוטרינר וגם פרדי קיבל זריקות. כרגע הטיפול של שניהם כולל זריקות נגד אלרגיה, זריקת אנטיביוטיקה, אשל (אני יודעת שזה מוצר חלבי אבל זה מה שהוטרינר הורה לתת להם פעם ביום), תה קמומיל, כדורים, משחת יוד ומשחת סינטומיצין. גם ביום א' וגם ביום ב' אני אמורה לבקר אצל הוטרינר, כל פעם עם כלב אחר. אני כבר לא מדברת על הטרחה או על ההוצאה הכספית האדירה שכרוכה בטיפול בשני כלבים חולים- מה שהכי מצער אותי זו העובדה שפרדי חלה שוב בפעם השניה השנה וגם מונה. אני מרגישה רע עם עצמי ששניהם חולים ואני מקווה שזה יעבור להם כמה שיותר מהר.

* מחר אני אמורה לקחת חלק בהפקת אופנה די אדירה שהיא יוזמה פרטית של שתי בחורות מוכשרות שהסכימו להגיע עד אליי בשביל הכיף וכדי שנעשה יחד משהו יפה. בהתחלה היססתי האם להסכים או לא כי השתתפות כזו היא מסוג הדברים שמאוד מביכים אותי אבל כל כך הוחמאתי שנשות מקצוע ברמה שלהן מוכנות להגיע עד אשדוד כדי להתעסק בי ולצלם אותי שהרגשתי שאני חייבת להסכים.
על הסטיילינג אני מנצחת וככה נראה חדר העבודה שלנו כהכנה לקראת מחר:



* אני מתחילה לעבוד במקום חדש ביום ראשון. מדובר במשרה חלקית ונראה שבינתיים אני עומדת לצאת מהבית ועוד לת"א. אני משערת שאני אגלה פרטים נוספים על העבודה בתחילת שבוע הבא למרות שכבר מפחיד אותי לדבר על זה בכלל, לאור המזל הרע שהיה לי עם העבודות הקודמות. אם כבר מדברים על המזל הרע, אז התביעה שלי נגד המעסיק הקודם הוגשה לפני מספר ימים לבית המשפט בב"ש ובקרוב מצפה לי גם אפיזודת בתי משפט ולא ידוע מה יעלה בסיומה. אני חייבת לומר שהיה לי מוזר לחזור לשגרה הרגילה נטולת השקרים שלו, כי מאז שהפסקתי לברבר והתחלתי לפעול המעסיק שלי השתכנע שבוודאי אין לי כוונה לתבוע אותו באמת. מצפה לו הפתעה.

ולסיום, קצת השראה לסופ"ש (ובייחוד לקראת מחר)-


(התמונה נלקחה מהבלוג only shallow)

שיהיה לנו סופ"ש נעים ויצירתי.

5 תגובות:

  1. ממש סקרנת אותי עם המסתוריות הזאת! קצת אופטימיות והמון מזל והפראדה יהיו שלך. מצפה לשמוע דברים טובים בפוסטים הבאים שלך!

    השבמחק
  2. בהצלחה עם הפרוייקטים שלך!
    אני הכרתי את הנעליים האלה רק בגרסת הפלטפורמה שלהן, טוב לדעת שיש אופציה של עקבים.

    השבמחק
  3. Passionista- אמן, אמן ותודה!
    בייב- אני גם שמחה, אני תמיד אעדיף את גרסת העקבים כי רוב הפלטפורמות נראות גסות מדי על רגלי הקציצות שלי.

    השבמחק
  4. האם במקרה הצטלמת לגיליון הבא של Fashion Forward? בכל מקרה אני מצפה לראות את התמונות...

    בהצלחה עם הנעליים (ועם כל השאר כמובן), הן מעלפות לגמרי!

    השבמחק
  5. סנדי- הייתי שמחה להצטלם ל-FF אבל ההפקה שלנו לא אמורה להתפרסם בשום מקום, זו יוזמה פרטית שלנו והיא הולכת הישר לתיק העבודות שלנו (ובמקרה שלי גם לבלוג). עשינו את זה רק בשביל הכיף וההפתעה הגדולה היא- באמת היה כיף!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top