יום חמישי, 22 באפריל 2010

והזוכה היא...


מזל טוב! מייל עם הפרטים המלאים ישלח אלייך בדקות הקרובות. תודה רבה לכל מי שהשתתף בהגרלה, המשיכו לעקוב כי יהיו הגרלות נוספות בעתיד.

ועכשיו קצת לענייני טלוויזיה: כשהפרומו של 'נבלות' הופיע על מסך הטלוויזיה, אני ונתן החלפנו מבטים מחויכים כי ידענו שהמיני סדרה הזו תקלע לטעמנו. מסתבר שהחיבה לפרומו לא היתה ייחודית רק לנו כי הוא הוכתר לא פעם כקדימון הישראלי הטוב ביותר.


גם הפרק הראשון של התוכנית לא אכזב ואני מוכרחה להודות שהיו פעמים רבות שהזדהיתי עם הדמויות הראשיות בכיכובם של יוסי פולק ויהורם גאון. בטח סיפרתי לכם על כל מיני ויכוחים שהיו לי עם ילדי השכונה המתעללים שהסתיימו בקריאות "חולירע" או "חוליגן", אז כנראה שהדמויות שמבוססות על ספרו של יורם קניוק הן למעשה הגרסא המשודרגת שלי (רק שהם לקחו את הכעס שלהם קצת רחוק יותר).
בדומה לגיבורי התוכנית, גם אנחנו סולדים מתרבות הלילה ומרעש באופן כללי וגם אנחנו חושבים לרוב שהדור הצעיר מתחנך ללא ערכים. אולי בעצם הבעיה בנו?
בכל מקרה, אני מצפה בשקיקה לפרקים הבאים. התאכזבתי מעט לגלות שמדובר בסדרה בעלת תוחלת חיים קצרה כל כך (חמישה פרקים בלבד) אך עושה רושם שהיא לא תיפול באיכותה גם מתוכניות באורך סטנדרטי.

את הקטעים הבאים רציתי לחלוק איתכם כבר הרבה זמן ואני כל הזמן שוכחת. מדובר באורח המיוחד בתוכנית של אלן, דניס קוויד, שמבצע כל מה שאלן מבקשת ממנו לעשות באוזניה והתוצאה מאוד מצחיקה בזכות הבטחון העצמי של קוויד (ותודה לצחית ששלחה לי את הלינקים וכך הצחיקה אותי מאוד כשהייתי עצובה)

זה המערכון הראשון שצולם בשנת 2008 בסניף של סטארבקס:




וזה המערכון השני שצולם באולפנים של אלן:




אני לא מצליחה להחליט מי מהם מצחיק אותי יותר. בתזמון מושלם עם פרסום הסרטונים עולה גם תוכנית המתיחות החדשה "נראה אותך" בכיכובם של שי גולדשטיין אהובי עם אבי נוסבאום (שניהם בוגרי מועדון לילה). מסתבר שהתוכנית היא בבימויו של יגאל שילון מה שגורם לי לחשוב שאני עשויה להתאכזב ממנה אבל היא מתבססת על קונספט דומה לזה שנראה בתוכניות של אלן: עובר אורח מקבל סכום כסף נאה ובתמורה לכך הוא צריך לעשות כל מה שמבקשים ממנו באוזניה. אני לא יודעת אם זה מצחיק יותר כשזה נעשה בכיכובם שחקנים מקצועיים או אנשים מן השורה אבל התוכנית הזו ממש מסקרנת אותי כך שאני מבטיחה לעקוב.
האמת היא שבזמן האחרון יש אינפלציה של תוכניות ישראליות שאני מחבבת. אני משתדלת בינתיים לשמור אמונים ל'עד החתונה זה יעבור' למרות שהעונה השניה לא מרתקת במיוחד (ובינתיים היא גם נופלת על משבצת השידור של 'נבלות') וכמובן שאני עוקבת גם אחרי 'חטופים'.
בתחום הסדרות הלועזיות נשארתי לעקוב רק אחרי 'ילדי האנרכיה', 'עקרות בית נואשות', 'האוס' ו'פמילי גאי'. אני משתדלת לא להכניס את עצמי לכל הסדרות החדשות המדוברות שמוקרנות עכשיו על המסך כי אין לי אנרגיה לזה.
ציונית, אה?

לעניין אחר. אני חושבת שביומיים האחרונים טיפלתי בכל הסידורים האפשריים בעולם ולצערי היום זה כלל ריצה לוטרינר עם מונה שם התגלה שיש לה אלרגיה (ספק לעונת המעבר וספק לאוכל החדש) שהתפתחה גם לזיהום מוגלתי. כרגע אנחנו מטפלים בזיהום שיכול להיות מדבק גם לבני אדם וגם לבע"ח אחרים, ובהמשך נתחיל גם לטפל באלרגיה שלה. אם האלרגיה שלה היא למרכיב העוף במזון, משמעות הדבר היא שנצטרך לזרוק את השק העצום שקנינו ולהחליף במזון שמורכב מבקר ואם האלרגיה שלה היא לעונת המעבר משמעות הדבר היא שנצטרך להתמודד עם תופעות הלוואי פעמיים בשנה, במידה ואין טיפול מונע. ממש הבת של האמא שלה, לא?
אחרי הריצה לוטרינר הייתי צריכה לרוץ לסופר כדי לקנות לה אשל ותה קמומיל בהנחיית הרופא ואז גם לקפוץ לעבודה של אמא שלי ולאסוף ממנה את המשחות. התרוצצתי לא מעט אבל אני מקווה שזה יעזור, הוטרינר צפה שההחלמה תימשך עד שבועיים ואני ממש מקווה שהזיהום לא ידביק אף אחד מאיתנו, בייחוד לא את פרדי.
כל מי שיש לו בע"ח בבית בוודאי יוכל להזדהות איתי כי קשה לראות יצור חסר אונים מרגיש חולה.
שיהיה לנו סופ"ש נעים ונטול הפתעות לא נעימות.

8 תגובות:

  1. שולחת איחולי החלמה לכלבה. מקווה שיעבור מהר ושזה לא משהו רציני מדי.

    השבמחק
  2. מקווה שהכלבה תחלים במהרה,
    לגביי האוכל, יש חנויות שמוכנות להחליף שק שנפתח, אולי כדאי שתבררי :-)

    לדעתי המערכון החדש טוב יותר :-)

    השבמחק
  3. אני כל כך כל כך שמחה שזכיתי! זה בא לי בזמן ממש טוב. תודה! :-)
    איחולי החלמה מהירה למונה! מקווה שזה לא רציני. נסי למכור את שק האוכל, או אולי לעשות החלפות עם מישהו (נסי בפורום בתפוז).
    אנחנו מנויים על יס ולא על הוט כך שאני לא יכולה לראות את "נבלות" - נראית סדרה מעולה לפי הפרומו.

    השבמחק
  4. איחולי החלמה למונה. מסכימה איתך בנוגע לסדרות אם מתפזרים על פני הרבה סדרות לא יהיה לזה סוף. אני משתדלת לראות דרך האיטרנט בזמן פנוי וכך לסיים כמה שיותר פרקים מסדרות שאני אוהבת, ואז נותר המון זמן "פנוי" :)

    השבמחק
  5. העיקר שיש למונה אמא שמטפלת בה היטב. בקשר למערכונים - מאוד אהבתי. אני לצערי רואה המון המון טלוויזיה וגם צריכה להתחיל להיות יותר סלקטיבית.

    השבמחק
  6. אחחחחחח......הרגת אותי.......
    אוףףףףף.......איזה נעלים........

    גמרנו....אין לי לילה.....

    השבמחק
  7. אוי.
    מקווה שימצא טיפול מונע ושהיא תהיה רגישה לעוף ולא לעונות המעבר.. (כדאי יותר לא..?)

    מתוקה שכמותה.

    אל תדאגי יקירה , יהיה טוב :)

    השבמחק
  8. Vanitygirl- תודה רבה, לצערי עדיין לא רואים סימני שיפור אבל אני מקווה שזה יקרה בקרוב.
    אודליה- למדתי משהו חדש בזכותך, תודה! אני אבדוק את האפשרות הזו במידה ויתברר שהאלרגיה היא אכן לעוף ולא למזג האוויר.
    רחלי- איחלתי לך מזל טוב במייל ואאחל לך מזל טוב גם כאן :)
    אני חושבת שאפשר לצפות בפרק המלא של נבלות גם באינטרנט, ממליצה לחפש.
    קלרה- צפייה ואהבה משותפת לסדרות היא זמן האיכות שלי עם נתן (פרט לעקרות בית נואשות) ולכן אנחנו בוחרים תמיד קומץ מובחר :)
    ושתי- אני מבטיחה לך שאם היו לי יותר מכמה ערוצים בודדים גם אני הייתי דבוקה למסך, אז אולי עדיף שכך (מצד שני, הזמן הזה ממילא מנוצל בד"כ למחשב אז לא ברור מה עדיף).
    מרינקה- מקווה שישנת טוב מותק!
    נטלי- כדאי, בהחלט כדאי. תודה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top