יום רביעי, 21 באפריל 2010

יום סידורים

יום הסידורים שלי כלל בין היתר פגישה עם אמא בקניון לשתי מטרות: למצוא פודרה מוצלחת ולאסוף את ערכות המגן שלנו.
אחרי חווית הקניות הלא נעימה באיל מקיאג' נעזרתי בהמלצה של צליל והחלטתי להתנסות במייק אפ פודרה של קליניק אבל התברר שגם הוא צהבהב מדי עבורי.
הפודרה שנבחרה היתה בסופו של דבר הפודרה של גארלן. התעקשתי מאוד למצוא את הגוון המתאים ולכן מצאתי את עצמי בוחנת את העור בשתי מראות בתוך ניו פארם ויצאתי לאור השמש כדי לבחון את עצמי גם בתנאי תאורה שונים. התייעצתי עם אמא ועם הדיילת שהכירה אותה ובסופו של דבר החלטתי שהגוון מתאים לי.
אמנם הפודרה היתה יקרה מכפי שציפיתי אבל עושה רושם שהיא באמת נראית טבעית עליי ובמידה והרושם הזה יתחזק- אני ארגיש שהיא היתה שווה כל שקל.
הביקור בקניון לא היה נטול שברון לב אחרי שגיליתי שורט נקודות בסגנון מלחי בט.אן.טי ב-129 ש"ח ותיק משונה בצבע לבן עם גימור שחור בצורת פרח בחנות משונה אף היא.
מאחר שחרגתי בתקציב של האיפור החלטתי לוותר על השורט ועל התיק אבל הצטערתי על כך מאוד.
היי, לא נורא, התחדשתי במקום בשתי מסכות אב"כ (אחת עבורי ואחת עבור נתן, אין לי קומבינות אצל פיקוד העורף חלילה)
זה מה שלבשתי היום:







אני לובשת- שמלה: יד שניה
נעליים: Irregular choice
קשת- מתנת יום הולדת
עגילים וטבעת- מתנה מאמא.

ואלה ההתחדשויות שלי-


הפודרה של גארלן והדאודורנט החדש של גרנייר שנקנה לי כמתנה מאמא.
מחר אני הולכת עם מונה לביקור אצל הוטרינר לאחר שגילינו אצלה בימים האחרונים כתמים כהים מדאיגים ברגליים. אני חושדת שמדובר בפטריה ואני מקווה שזה לא משהו חמור יותר. היא אמנם מתנהגת כרגיל אבל הכתמים האלה פשוט נראים רע.

19 תגובות:

  1. אני חושבת שאלו הנעליים הכי יפות שראיתי בחיי

    השבמחק
  2. נעליים פשוט מקסימות! למרות שמעולם לא הגבתי אני קוראת בבלוג כבר כמה חודשים, והפעם פשוט לא התאפקתי! בהחלט אחת היציאות המוצלחות ביותר שלך, ח"ח!

    השבמחק
  3. אהבתי נורא את הצבע של השמלה:)
    והנעליים חמודות ביותר!

    השבמחק
  4. הנעליים מקסימות, והדיאודורנטים של גרנייה הם חבריה הטובים של כל בחורה :)

    השבמחק
  5. הקשת והנעליים פשוט מדהימות:)

    השבמחק
  6. איזה נעליים!!! אם הייתי במידה שלך הייתי שוקלת לחטוף לך אותם לאור יום (כמו שקרה לקארי ברדשאו באיזה פרק...) :) הזמנת אותם באינטרנט או שקנית בארץ? מחכה לפרטים... חוץ מזה- המוצרים של גארלן מעולים, יש לי מייק-אפ ושפתונים שלהם והם באמת שווים את המחיר.

    השבמחק
  7. איזה נעליים מתוקות ובכלל כל התכלת הזה את ממש כמו אליסה מארץ הפלאות!

    השבמחק
  8. אוי, שמעתי שהדאודורנט הזה מעולה.
    תתחדשי גם על הפודרה!

    :)

    סופ"ש מעולה שיהיה!

    השבמחק
  9. liftan- וואו, תודה רבה! אני ממש אוהבת אותן.
    נעה- תודה :) אשמח שתגיבי שוב.
    מירב- תודה מותק!
    בייב- אני מסכימה איתך עכשיו ואני כנראה אסכים איתך אפילו יותר כשהקיץ יגיע.
    רויטל- תודה!
    ליליה- הזמנתי את הנעליים מאיביי. יש לי אייליינר של גארלן שאני ממש מרוצה ממנו (ופחדתי להשתמש בו כי מאוד אהבתי את הטוש של דיור אבל האייליינר של גארלן התעלה עליו). התנסיתי היום בעצמי בפודרה והיא שווה כל שקל. היא קלילה, נראית טבעית ומעניקה כיסוי נעים ולא מטויח. ממליצה בחום.
    ג'וליה- חסר רק הסינר הלבן :)
    שני- הדיאודורנט הזה הפך להיות מהולל תוך כמה שבועות, הוא ממש נחמד.
    The street fashion pro- me too :)

    השבמחק
  10. שמלה ונעליים מהממות!
    עוד פרט קטן ששמתי לב- אמא שלך תמיד מביאה לך מתנות כאלה שוות... כל הכבוד לה!

    השבמחק
  11. הנעליים גמרו אותי, הסיכה, הגימור, הצבעים, הציורים...וואו!!!

    השבמחק
  12. תתחדשי, יקירתי.
    אני כבר נואשתי מלמצוא פודרה שתתאים לגון עורי החיוור.

    השבמחק
  13. מרינה- כן, אמא שלי משתדלת לפנק אותי עוד מאז גיל ההתבגרות, גם כשאין לה (בעצם, תמיד כשאין לה).
    Passionista- תודה מותק!
    ליזי- תודה בובה, הייתי באותה דיעה כמוך עד שנתקלתי בפודרה הזו, ממליצה לך לנסות בחום. היא יקרה אבל שווה כל שקל לדעתי.

    השבמחק
  14. הנעליים כאלו מקסימות! בא לי פשוט להניח אותן על השידה שלי :) !

    השבמחק
  15. ואו.
    הנעליים באמת ההברקה של הפוסט ..
    יפייפיות !!!

    השבמחק
  16. מורן- ולי בא ללמוד בלט! D:
    נטלי- שמחה שאהבת!

    השבמחק
  17. לובה יקרה , נהנית לבקר כאן , חייבת לציין שהבלוג שלך ואת מענינים , ובעלי תוכן ..בניגוד להרבה בלוגים משמימים בשטח .

    בתור מאפרת ובתור מישהי עם גוון עור שנראה אולי דומה לזה שלך :-) וכמובן ללא פרסומת או אינטרס , אני ממליצה על פודרות של מייבלין שהן זולות ומעולות באופן מפתיע , וחלקן נוטות לורדרד ולא לכתום או צהבהב כמו של קליניק (שבעיני הם פשוט מזעזעים בפודרות , ויקרנים פחד ) , וגם , להבדיל , כמובן שאני ממליצה על מאק , שחלוקת הגוונים העיקרית שלהם היא לשתי קבוצות : צהוב וורוד , לפי תת הגוון העורי של כל אחת ... הפודרות מדהימות והגוונים מגוונים ומדויקים , לדעתי אם כבר משקיעים בחברות יוקרה כמו גארלן ,אולי כדאי להשקיע אפילו פחות בחנות מקצועית ,ו- גם אני לא משתגעת על איל מקיאג' בלשון המעטה ..אהמ.אהמ.. :-) למדתי שם איפור לפני שנים אמנם אך מעולם לא הייתי מרוצה מהם ,מהשירות שלהם ומהיחס שלהם ללקוחות ... והאמת היא שגם המוצרים שלהם לא עומדים בסטנדרט מקצועי ביחס למחירים בעיני .. בקיצור ,בארץ אם להשקיע אז זה במאק מבחינתי . נשיקות

    השבמחק
  18. נתי- קודם כל, תודה רבה על המחמאה, אני מאוד מעריכה את זה.
    לגבי האיפור- מסכימה איתך לחלוטין לגבי מאק. לפני כשנה השתמשתי במייקאפ פודרה של החברה שהיתה אפילו (למרבה ההפתעה) טיפונת יותר בהירה מעור הפנים שלי והעניקה לעור שלי מראה נקי ולבן, כמו שאני אוהבת.
    התכוונתי לחזור לקנות את אותו מספר בדיוק עד שחברה המליצה לי על קליניק והחלטתי לא להיות מקובעת ולתת צ'אנס גם לחברות אחרות. קליניק היו מזעזעים לדעתי, היה אפשר לראות שהגוון הבהיר ביותר שלהם צהוב עליי גם בתאורה הבעייתית של הפארם. הגארלן מעולה ואני מאוד מרוצה ממנו, רק מה? בימים האחרונים צצה לי מעין פריחה על כל עור הפנים ואני לא יודעת אם מדובר בהתפרצות של פצעונים (שממנה לא סבלתי מאז גיל ההתבגרות), אלרגיה או תגובה לפודרה. אם יתברר שזו אכן תגובה לפודרה אני מאוד אתאכזב.
    אין לי כוונה לקנות יותר באיל מקיאג'. את המייקאפ פודרה המינרלית שקניתי שם ב-300 ש"ח (במבצע 1+1 אמנם) העברתי לאמא שלי, שכהה ממני, והוא התאים לה בדיוק. היית מצפה שכשאת באה בתור לקוחה לחברת איפור מקצועית ומשאירה שם מאות שקלים יטרחו לכל הפחות להתאים לך מוצרים איכותיים- אבל זה רחוק מהמציאות לצערי הרב.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top