יום שני, 19 באפריל 2010

מעצב לשמחה

על ההבדל החד בין הצפירה לזיקוקים אנחנו נאלצים להתגבר כל שנה: עבור רובנו מדובר במעבר סטנדרטי למדי וכבר בצהרי יום הזכרון אנחנו מוצאים את עצמנו חושבים על מסיבות יום העצמאות והמנגל ביום למחרת. לבי יוצא אל האנשים שעבורם המעבר הזה מעולם לא הושלם והם נאלצים להתמודד עמו יום יום.
ביום השואה והגבורה חלקתי איתכם את תולדותיה של המשפחה שלי והפעם אין לי סיפורים אישיים לחלוק (למרבה המזל) ואני יכולה רק להרכין ראש לזכרם של הנופלים ולהודות להם על המדינה שהעניקו לי במתנה.

קטנוני ככל שזה ישמע לאור הפסקה האחרונה, הכותרת 'מעצב לשמחה' נכונה גם לגבי. אמנם השמחה שלי היא קצת חמוצה- מתוקה אבל אני מאמינה שאת פרטיה אגלה לכם ממש בקרוב.
אתמול נסעתי לפגישה מוצלחת בתל אביב וזה מה שלבשתי:







אני לובשת: שמלה ותיק- שוק אשדוד, נעליים- מארני, גרביונים- איביי, חגורה- הייץ' אנד אם.

היום ביקרתי עם הכלבים בים:


זו מונה כפי שתועדה בשעה מאוד מוקדמת הבוקר, היא מנומנמת בדיוק כמו יתר דיירי הבית.

פרדי מצליח להפיח בה קצת רוח חיים.


וכעת היא מנתבת את האנרגיה החדשה לכדי חפירה מאסיבית.


עכשיו כשמלאכת החפירה הסתיימה, מונה מרשה לעצמה לנוח על זרי הדפנה.


ברקע חולפת ספינה..


ומונה עדיין מתפנקת!


זהו, מונה התקבעה במעונה החדש.


ועכשיו היא מרשה לעצמה לטמון את ראשה בחול.

מזל שפרדי ממשיך לחשוב מחשבות עמוקות.


מונה מאסה בחול והחליטה שהגיע הזמן לטבול במים.


קשה להאשים אותה- המים היו צלולים וקרירים.


אולי אפילו קרירים מדי?

ולסיום, חייל גיבור במדי החג-


יפה לך לבן, גיבור.
חג שמח!

6 תגובות:

  1. חייכתי היטב מצילומי "אלו הם חייהם של פרדי ומונה". אולי צריכה לעשות מהם פינה קבועה, עם הגיגים על החיים מאת פרדי ו/או מונה... :)
    היית לבושה מקסים אתמול. אוהבת מאד את החוזק והדרמטיות השקטה של השחור והלבן.

    השבמחק
  2. יעל- תודה מותק! מונה גרמה לי הבוקר לצחוק בקול רם בחוף הים, היא היתה משעשעת מתמיד.

    השבמחק
  3. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב למדים האלה. כמה שמחתי על כל הזדמנות שהיתה לי ללבוש אותם!

    מצטרפת לקריאה לפתוח פינה חדשה על חיי הכלבים. אולי איזו הפקה בכיכובם?

    השבמחק
  4. שמלה מקסימה
    כל פעם מחדש קשה לי להאמין אילו דברים את מצליחה למצוא בשוק אשדוד

    השבמחק
  5. הכלבים שלך סופר חמודים,אני אוהבת את הרפתקאות מונה ופרדי!!!
    דרך אגב סוף סוף פתחתי בלוג!!! אני אשמח אם תעייני בו!

    http://juliasstrikeapose.blogspot.com

    חג שמח והרבה על האש!!

    השבמחק
  6. תקשיבי, השמלה כה מהממת! ממש יפה והולמת אותך! וחג שמח, סליחה שלא איחלתי לך בזמן.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top