יום ראשון, 18 באפריל 2010

יצאנו לחגוג

מאוד התרגשתי אתמול כשגיליתי שהחברות שלי, צחית ואלה, עושות מאמצים כדי שנוכל לצאת בערב, על מנת שאוכל לחוות חוויה מתקנת ליום הולדת לא מוצלח.
אני מוכרחה להודות שגם התגובות שלכם לפוסט הקודם ממש נגעו ללבי ומאוד הקסים אותי שדאגתם לשלומי.
שבוע חדש נפתח ואיתו הזדמנויות חדשות (הלוואי ויהיו לי בשורות טובות לספר לכם בקרוב) והחלטתי שאין סיבה שאמשיך להתמרמר על הסופ"ש האחרון כי זה לא יביא תועלת לאיש, במיוחד לא לי.
אז הנה התמונות מאתמול-


(מונה עושה פריס הילטון)


(אני עושה פיפטיז, זה לפחות מה שצחית טענה)


אכלנו בבלאק ברמת החייל. מאוד הזדהיתי עם ג'ואי, שהרגיש צורך להחליף מכנסיים כדי לסיים לאכול את ארוחת חג ההודיה בפרק המיתולוגי של 'חברים'. הכרזתי שבפעם הבאה אני מגיעה לאכול בשר בטרנינג. סיימתי אמנם לאכול את ה-190 גרם שלי תוך כמה דקות אבל משם והלאה זו היתה גסיסה אטית ומענגת עד שהגענו לאוטו.



זה ליאור, החבר של צחית וכנראה שהבלאק יקר ללבו כפי שהוא יקר ללבי כי כשהוא שמע ששם בחרנו לאכול הוא החליט שהוא מוכרח להצטרף והיה אחלה. הצחיק אותי כשצחית שאלה אם אפשר לצרף אותו וסיפרה לי שיש בחורות שממש קנאיות למושג 'ערב בנות'. דעתי היא שאם מי שמצטרף לערב הוא בן אדם נחמד וכיף להעביר איתו את הזמן אז זה בסדר גמור והאמת היא שמעולם לא הרגשתי גלגל חמישי בפעמים שביליתי איתם יחד.



אני לובשת- שמלה: מארק ג'ייקובס, נעליים- סלבטורה פראגמו, חגורה- נלקחה משמלה אחרת, תיק- מנגו.


פרדי שמח כשחזרתי הביתה. לפרדי יש נטייה ממש מצחיקה להיעמד על הרגליים האחוריות ולהתחיל לרקד עם הקדמיות כל פעם שהוא שמח, רוצה יחס או אוכל. זה פשוט מחזה מלבב וזו הפעם הראשונה שהצלחתי לתעד את זה. התמונה לא מצליחה להמחיש כמה זה מצחיק במציאות אבל זה כנראה יעזור לכם להבין למה אני משוגעת כל כך על הכלב הקטן הזה.



ובזמן האחרון הוא גם למד להשליך את עצמו בדרמטיות אחורנית כדי שנעשה לו פוצי מוצי בבטן. זה עובד.


וזו הברכה שטלי הכינה לי ביום שישי. זה היה ממש חמוד מצדה.
שבוע טוב!

5 תגובות:

  1. עכשיו אפשר לברך אותך במזל טוב רישמי! כל הכבוד לך על ההחלטה לצאת ולשכוח מהצרות.
    נקודות זו חולשה שלי ולכן השמלה שלך מצטרפת לאוסף של :מה אני רוצה מהארון של לובה: חחח

    השבמחק
  2. שמחה שנהנית, תמשיכי ברוח זו כל השנה. התמונה הראשונה של פרדי היא תפיסה מדהימה שלו מתחנן שלא תלכי? או אולי הוא מבקש חתיכה מההמבורגר שאת אכלת?

    השבמחק
  3. אין כמו חברים שיעודדו אותך ויארגנו חגיגה אחרת גם אם זה לא בתאריך המקורי... well done! (תרתי משמע)
    מאחלת לך עתיד מלא בימי הולדת מוצלחים ומאושרים! :))

    נ.ב יופי של שמלה, נקודות זו האובססיה התורנית ;)

    השבמחק
  4. Passionista- כן, לא רציתי לחרב לעצמי את הסופ"ש לחלוטין.
    תודה על המחמאה :)
    קלרה- זה באמת נראה כאילו הוא מתחנן שלא אעזוב אותו אבל האמת היא שהוא פשוט שמח כשחזרתי וריקד לו להנאתו.
    אפונה- כיף שאת מגיבה כאן, החברות שלי הפתיעו אותי לטובה ביום הולדת וזה היה ממש נחמד מצדן.
    בהתחשב בעובדה שאני לובשת עכשיו שמלת נקודות אחרת אין לי ברירה אלא להסכים איתך לגבי אובססיית הנקודות :)
    תודה מותק!

    השבמחק
  5. אני כל כך שמחה שזכית לפיצוי הולם :).
    השמלות מקסימות! את מהממת!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top