יום שישי, 16 באפריל 2010

יום הולדת- חגיגה נחמדת?

אני מוכרחה להודות שיום הולדתי האחרון היה אחד הנוראים שחוויתי בשנים האחרונות ועל הסיבות שתרמו לכך לא מתחשק לי לדסקס, לפחות לא כרגע.
השנה הרגשתי שיום הולדתי עובר מולי מבלי שאתרגש ממנו אבל ביום עצמו גיליתי שאני בכל זאת מפתחת ציפיות לאחר שכמה חברות הפתיעו אותי לטובה ורצו לשמוח בשמחתי.
בסופו של דבר התוכניות לערב התבטלו (ביוזמתי) ומצב הרוח שלי נע בין דכדוך לבין מלנכוליה של ממש.
אז יום ההולדת נהרס ואני לעולם לא אזכה לחגוג שוב את יום הולדתי ה-22 בצורה נעימה אבל צריך להמשיך הלאה ולכן היום נסעתי לארוחה משפחתית אצל אמא שלי, ארוחה עליה טרחו בעמל רב כל בנות המשפחה.
אני מוכרחה גם להודות שלא היה לי חשק להצטלם (באופן תקדימי כמעט) ורק אחרי מסכת שכנועים ארוכה מצד אחותי הסכמתי שנתקתק כמה תמונות וגיליתי בדיעבד שזה אפילו שיפר לי את מצב הרוח.
מה שבטוח שיפר לי את מצב הרוח זו השמלה שלבשתי עם גזרת שעון החול שלה, שמדגישה את המותן בדיוק כמו שאני אוהבת.











(הקשת שאחותי הכינה בעצמה, גם אני קיבלתי אחת דומה כמתנה)








(ילדי האנרכיה גרסת אשדוד)








אני לובשת: שמלה- וינטג', סרט- נלקח מחולצה אחרת, נעליים- מארני, תיק- מתנה ישנה מאמא, שרשרת- של אמא.
תודה למשפחה על הארוחה ועל החגיגה הנחמדה ותודה לטלי על התמונות (ועל הרעיון לתמונות החמודות)
סופ"ש נעים!

26 תגובות:

  1. יקירתי, את נראית מדהים. השמלה מחמיאה מאוד לגזרתך והתמונה האחרונה מאוד מרגשת בעיניי.
    מקווה שהעניינים המעציבים מאחורייך או שיהיו בקרוב מאוד מאחורייך, ושתמיד תצליחי לזכור שהעצבויות האלה זמניות ובסופו של יום - הכל מסתדר.
    תשקלי חגיגת יום הולדת מאוחרת עם חברים, כי אין באמת דבר כזה מאוחר מדי ולך מגיע ליהנות.
    3>

    השבמחק
  2. התמונה הראשונה מכמירת לב בעצבותה. המבט שלך ממש צובט בלב.

    תרגישי טוב והרבה מזל טוב.
    אם זה ישמח אותך ולו במעט, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ואפילו אותך קצת!

    ואת יפה מאוד גם כשאת עצובה.

    השבמחק
  3. השמלה מקסימה ואת נראית בה כמו בובה (in a good way). ימי הולדת אכן יכולים לבאס... מכירה את התחושה. על כל פנים - זה עובר. הרבה מזל טוב!

    השבמחק
  4. *אני חושבת שלכולנו הייתה לפחות יום הולדת אחת לא שמחה במיוחד.קורה,לא נורא,באמת אין טעם להשאר במקום הזה.
    *חבל שלא יכולת להגיע היום למכירה,היינו משמחות אותך במתנות מתקתקות.
    *גם כשאת עצובה את מהממת,כהרגלך.

    השבמחק
  5. השמלה מדהימה!!!
    ואוו...
    מקווה שמצב רוחך השתפר! :.)

    השבמחק
  6. ליזי- תודה מותק! מקווה שיתאפשר לי לחגוג איתן במוצ"ש.
    מור- ממש ריגשת אותי, תודה רבה!
    vanity girl- כן, הכל עובר..רק חבל שזה יחקק לי בזכרון בתור יום הולדת כל כך לא מוצלח, תודה!
    מורן- כנראה שאת צודקת, מעולם לא עשיתי מימי הולדת ביג דיל אבל הפעם- אני מודה- התאכזבתי באופן מיוחד.
    גם אני הצטערתי שלא יצא לי להגיע, כנראה שזה היה מצליח לשמח אותי.
    אני מאוד מעריכה את המחווה ואת הכוונות בכל מקרה אז תודה רבה!
    שלומית- תודה מותק! מצב הרוח ישתפר בהמשך, לא תהיה לו ברירה :)

    השבמחק
  7. מאמי שלי! אני נורא מצטערת בשבילך שלא זכית ליום הולדת שמח אבל דווקא בזמנים האלה צריך להתיפייף ולצאת לאיזו מסיבה טובה לשכוח מהכל...
    התברכת בהמון דברים טובים, תתמקדי בהם!
    אני מצפה לשמוע בפוסט הבא שבסוף כן נהנית! מחזיקה לך אצבעות שתרגישי יותר טוב בקרוב.

    השבמחק
  8. את פשוט משאירה אותי פעורת פה אל מול האלגנטיות שלך בשמלה המהממת הזאת. אני מציעה לך לבחור יום שתחליטי שזה יום החגיגה האמיתית. לא תמיד יוצא לחגוג ביום ההולדת עצמו כמו שרוצים אז עושים"דחייה"! גם לי לא יצא כל כך לחגוג ביום עצמו והוא היה מלא בכל מיני סידורים וביורוקרטיה ולקינוח עבודה... ולמחרת אני ואחותי אכלנו ארוחת בוקר/יום הולדת בבית קפה והסתובבנו בתל אביב.
    מקווה שמצב רוחך ישתפר במהרה, אוהבת המון, מעריצה אותך ושולחת המון נשיקות של חיזוק.

    השבמחק
  9. יום הולדת הוא רק עוד יום. מקווה שמחר הכל יהיה יותר טוב. השמלה הזאת מקסימה וגם הכנות שלך, אבל לזה אני כבר רגילה.
    נשיקות.

    השבמחק
  10. חבל שהיה לך יום הולדת מדוכדך... למרות שזה לא מאוחר מידי לחגוג. מאחלת לך שהשנה הקרובה תהיה בדיוק ההפך - מדהימה וכיפית.
    השמלה פשוט מהממת!!!

    השבמחק
  11. המצב אולי לא היה טוב אבל נראית מדהים. השמלה הזו מדגישה גיזרה מדהימה (וזה בעצם הכי חשוב בבגדים, לא? כל כך הרבה פעמים שוכחים את זה. שהבגד אמור להחמיא לגוף בעצם).
    מצטערת על הבאסה שלך, לי זה קרה מסיבות שלא בא לי לדבר עליהם, בגיל 26. בהריון ראשון, לאף אחד לא היה זמן לחגוג לי. ההורים שלי היו פרודים. לאח שלי נולד תינוק שהיה חולה באותו יום. חברים רק התקשרו. הגענו הביתה אני ובעלי בשעות הערב אחרי שהוחלט לחזור הביתה וזהו, וגילינו ליד הדלת משלוח פרחים מדודה שלי. קשה להסביר כמה שזה ריגש אותי. ומצד שני הדגיש את ה"אין". נדרתי נדר לא להיות יותר במצב הזה של "אין אף אחד", ולא השאיר את ילדי לעולם במצב הזה. ואמנם היום אני הכי רחוקה מהעדר המשפחה הזה, ככל שרק אפשר.

    השבמחק
  12. בוילר- תודה!
    Passionista-מקווה שהיום יצא לי לחגוג קצת כך שמחר אוכל לספר לכם שזה לא היה כזה נורא אחרי הכל.
    Standing ovation-תודה
    קלרה-מה אני אגיד לך? שלשום דווקא כן היתה הזדמנות לחגוג אבל לא היה רצון וכנראה שמשם נובעת האכזבה שלי. תודה רבה על כל המילים הטובות, אני מאוד מעריכה את זה.
    ספי- תודה בובה. שנים התייחסתי ליום הולדת כעוד יום אבל בשנה האחרונה, לאור כל הקושי והשגרה, קיוויתי בכל זאת שזו תהיה ההזדמנות שלי להרגיש מיוחדת. נשיקות!
    רחלי- מקווה שמכאן והלאה הכל הולך להשתפר. תודה מותק!
    אנונימית- התגובה שלך מאוד ריגשה אותי ומאוד הזדהיתי איתה. אתמול בארוחה, המשפחה כל כך השקיעה לכבודי והמחווה הזו שלהם כל כך ריגשה אותי שמצאתי את עצמי בוכה בתחילת הארוחה. זה גם קצת צרם לי כי זה הדגיש את הריק של יום קודם לכן אפילו יותר.
    תודה רבה שהסכמת לחלוק..

    השבמחק
  13. שמלה מהממת
    ושוב מזל טוב :-)

    השבמחק
  14. you look so very lovely =)
    I hope you feel better by now
    xo

    השבמחק
  15. מאוד הזדהיתי עם הפוסט, גם אצלי יומולדת מזוהה הרבה פעמים עם דכאון קל עד בינוני קשה
    אבל שמחה שאת ממשיכה הלאה ולא נותנת לזה לבאס אותך יותר מידי, כי בסופו של דבר זה כנראה רק עוד יום
    השמלה פשוט מדהימה, ממש לא מפתיע אותי שהיא שיפרה לך את מצב הרוח, היא נראית כמו שמלה שיכולה לשפר כל דבר

    השבמחק
  16. אויש בובי-צר לי לשמוע...
    אף על פי כן-המלנכוליה גורמת לך להראות אפילו עוד יותר מהממת:-)))))
    יומולדת שמח אהובה....
    נשיקות

    השבמחק
  17. אני מזה מבינה אותך,גם עלי עבר יום הולדת או 2 כאלה,וככל שמצפים יותר שהיום הזה יהיה מיוחד כך הכל מתפקשש יותר ויותר, אז מה שנשאר לעשות זה פשוט להמשיך הלאה ולנסות לשכוח את מה שהיה,כמו שנאמר פה זה באמת רק עוד יום ומי אמר שחייבים לחגוג דווקא בתאריך עצמו?!
    כבר מספר שנים יש לי מבחנים ביום של היום הולדת שלי ואני פשוט יוצאת אחר כך וחוגגת בכל הכוח, אז עצה שלי אליך פשוט תבחרי יום אחר ותחגגי מחדש!!!

    נ.ב:עצובה או לא,את תמיד נראית מדהים!!!

    השבמחק
  18. מזל טוב לובה! איזו שמלה יפהפיה ואת נראת מדהים!

    יכולה להזדהות עם דכאון היומולדת.. מעולם לא שמחתי בימי ההולדת של עצמי,
    ויומולדת 22 שלי גם היה גרוע ביותר. חתכתי מוקדם את הטיול הגדול שלי בדוא"מ, בכדי להיות בבית ביום הולדתי (שיצא מאוד סמוך לערב פסח באותה שנה) ולחגוג עם הבחור שאהבתי
    שבערב יום הולדתי כשכבר הייתי לבושה ומוכנה
    הוא הבריז לי!!!

    נכון, שתמיד אזכור את זה כיומולדת מחו"בן, אבל היום (חמש שנים מאוחר יותר, בעוד בערך שבוע אהיה במצב רוח מדוכדך של יומולדת 27)
    אני נזכרת בזה בחצי חיוך:) כי זה מזכיר לי כמה החיים השתנו מאז

    השבמחק
  19. את מהממת, והשמלה שלך פשוט מדהימה...
    "הילדה הכי יפה בגן....
    וכשהיא עצובה אני לא מבינה איך אפשר להיות עצובה, כשאת הילדה הכי יפה בגן..."

    השבמחק
  20. דבר ראשון המון מזל טוב ליום הולדתך! איזו סיבה שלא תהיה למצב רוח שלך, אני מקווה שהיא עברה ושבסוף חגגת אולי בחגיגה קצת מאוחרת אפילו, אבל עם מצב רוח טוב יותר!
    את נראית ממש מעולה עם השמלה הזאת! הצבע והגיזרה שלה מדהימים עלייך!
    תרגישי טוב ושיהיה לך שבוע מצויין

    השבמחק
  21. תראי כמה תגובות מרגשות קיבלת, על הפוסט הזה!
    זו סיבה ענקית להתגאות. לא משנה מה היו הסיבות שגרמו למלנכוליה, האם הן היו אובייקטיביות או לא.
    אגב, בגיל צעיר לא ידעתי מה שאני יודעת היום - את השפעת ההורמונים על מצב הרוח. תאמיני לי שהבאסה מגיעה בדיוק באותו זמן כל חודש, וכשמתווסף גורם אובייקטיבי, הרבה יותר קשה להתמודד איתו.

    השבמחק
  22. אני נפעמת מכמות התגובות המפרגנות שקיבלתי מכם, זה כל כך מרגש וכל כך מעודד. תודה רבה לכם! הצלחתם לרומם את מצב הרוח שלי! :)

    השבמחק
  23. כתבתי לך תגובה כאן לפני יום או יומיים והיא נעלמה לאן שהוא, אז אני כותבת אותה שוב - מאחלת לך בכל זאת יום הולדת שמח ומקווה שהבאסה תעבור במהרה בימינו.

    השבמחק
  24. את נראית מצוין!
    השמלה מהממת... חבל שהיית עצובה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top