יום רביעי, 14 באפריל 2010

מגפיים עם פיצול אישיות

אני יודעת שזו לא התקופה בשנה שבה אנחנו אמורים לפנטז על מגפיים אבל יש סוג מסוים שאני באובססיה לגביו כבר לפחות חצי שנה וטרם הצלחתי לאתר את עקבותיו (תרתי משמע).

הכל התחיל בגלל יעל. את יעל הכרתי בפעם הראשונה כשהזמינה אותי לבקר ב'ליליגרייס' וברגע שראיתי אותה ידעתי שמתהווה פה גירל קראש. הבחורה היתה שיק מכף רגל ועד ראש ובדגש מיוחד על כפות הרגליים- היא נעלה את המגפיים המסתוריות האלה שגורמות לי להסתחרר קלות עד היום.


בפעם השניה נתקלתי בנעלי-מגף נהדרות כמו אלה ממש במקרה, כשדהרתי בכבדות אל לשכת התעסוקה והן המתינו על סטנד בחוץ עם תג מחיר של 100 ש"ח בלבד. המידה שלהן היתה 40 וכשנכנסתי מלאת תקווה לחנות כדי לברר האם יש זוג מתאים גם לרגלי הקציצות שלי התבשרתי שזה הזוג האחרון.

מאז אני מחפשת אותן באיביי ולמרות שאני יכולה לדקלם מתוך שינה את כל סוגי הנעליים שיש- אין לי מושג מהי ההגדרה למגפיים האלה. ניסיתי Sock boots ולא מצאתי דבר ורק כשניסיתי Mary Jane boots גיליתי שמארק ג'ייקובס כנראה חשב כמוני (או להיפך) כשעיצב את הנעליים הנהדרות הללו:


ואז כמובן גם גיליתי ששאנל לקחו חלק בחגיגה:



ואני עדיין משוכנעת שחייב להיות פתרון ביניים. אם מישהו מכם ראה משהו דומה באחת הרשתות- אנא עדכנו אותי יהודים יקרים, הרי מחר אני חוגגת יום הולדת.

נ.ב- עכשיו גיליתי באמצעות הודעה שקיבלתי דרך Chictopia שבלוגרית הוינטג' Miskabelle כתבה עליי בפוסט מיוחד של בחורות שהיא אהבה ברשת, את הפוסט אפשר למצוא כאן


נחמד מצדה :)

16 תגובות:

  1. זה נראה לי שומייקר או קאפל אוף או אחד מהדומים. אולי תמצאי משהו בשופוני?

    השבמחק
  2. יש סיכוי טוב שאת צודקת אבל הם יקרים, לא? במקרה הזה אני כבר עדיף להשקיע את ה-150$ האלה בחברנו מארק יעקב.

    השבמחק
  3. קלרה- תודה מותק! את חוגגת ממש בסמוך אליי, לא? מתי?

    השבמחק
  4. מאחלת יום הולדת מלא חוויות והתגשמות כל חלומותייך!

    השבמחק
  5. מזל טוב
    מי יתן וכל מה שאת מאחלת לעצמך אכן יתגשם

    ולנושא המגפיים:
    הזוג של מארק מקסים
    אבל אמרת לא פעם שבארץ אין כמעט מה לעשות עם מגפיים...

    השבמחק
  6. טוקסיקרוז- תודה! אז את מבינה למה האובססיה כל כך קשה? אני אפילו לא אוהבת מגפיים.
    מגפיים עם פיצול אישיות לבחורה עם פיצול אישיות!

    השבמחק
  7. מסכימה איתך, בשביל המגף הזה שווה לפתח אובססיה, גם אני ביליתי זמן לא מבוטל בבהיה בו :)
    ד"א אני חושבת שבחורף שהיה ראיתי בכל מיני מקומות חיקויים זולים על אותו רעיון, לא זוכרת כבר באיזו רשת המונית
    אבל החיקויים לא עשו עלי יותר מידי רושם

    השבמחק
  8. המון המון מזל טוב!!!!!
    וסחתיין על האזכור, בהחלט מגיע לך :.)
    לגבי המגפיים- לא הכי פשוט לשאול את יעל?

    השבמחק
  9. שלומית. תודה מותק! וכן, זה יותר פשוט..אבל פחות כיף :)

    השבמחק
  10. לא יכול להיות שיש משהו שקשור בי שהוא פחות כיף! אני מוחה בתוקף ושוקלת היעלבות עמוקה בכובד ראש!
    המגפיים האמורות (אם זה ספוילר בעינייך, הרגישי חופשי להפסיק לקרוא כעת) נקנו ב"אנטילופ". הכי מפתיע שיש, לאור העובדה שאנטילופ בד"כ עושים סגנון אחר לגמרי. הן חרושות כבר לגמרי ונקנו לפני שתי עונות (כלומר הן כבר בנות שנה וחצי, וכסובלת מקור, המגפיים הללו ואני הרחבנו יחדיו את גבולות הגזרה של עונת החורף חזור והרחב).
    הן היו גם לא יקרות במיוחד, נוחות להפליא והחזיקו מעמד אצל הורסת נעליים סדרתית שכמותי - היטב (אני מאשימה את המבנה הגיאולוגי של ישראל).

    בכל מקרה, נראה לי שייצא לנו להיפגש בקרוב. בקרוב מאד אפילו. אולי אפילו ביום ראשון, כך נדמה לי...

    חיבוק יומולדת ענק לבינתיים!!!

    השבמחק
  11. נ.ב חשוב, בתמונה האמורה אני נראית דבה מסטולית, שנמצאת אוטוטו בדרכה להצתוות לקרקס, המקום הראוי לה (כלומר לי).
    תביאי איתך מצלמה ביום ראשון, אני רוצה חוויה מתקנת :)

    השבמחק
  12. אני והבן שלי חוגגים היום, נשאר עוד 55 דק' :)

    השבמחק
  13. יעל- איזו צומי אני, חיכיתי שתקראי את הפוסט הזה. זכרתי שאמרת איפה קנית אותן ושזה היה לפני מספר עונות ולכן ידעתי שאין טעם להתחקות בעקבותיך לאנטילופ. ואת עצמך כלל לא נראית אנטילופה בתמונה, מה חמוד יותר ממישהי שמחייכת עם עיניים עצומות?
    חוויה מתקנת עם מצלמת הדרעק שלי ביום ראשון מובטחת!

    השבמחק
  14. קלרה- בדיליי אמנם אבל מזל טוב מותק! לך ולבנך! יום הולדת שמח והמון אושר ושמחה! :-*

    השבמחק
  15. לא בטוחה כמה אני מתלהבת מהעניין הזה של נעליים-מגפיים. אולי זה משהו שצריך להתרגל לרעיון שלו. ברכותיי על האזכור ועוד יותר ברכות לכבוד היום הולדת!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top