יום שבת, 10 באפריל 2010

בארון של בובה

בימים האחרונים אני שוב סובלת ממיגרנה. ביום חמישי בערב היא היתה בלתי נסבלת ולא הייתי מסוגלת לתפקד ואז בשישי בבוקר, במחשבה שנידונתי לקום לעוד יום בלתי נסבל, החייל הגיבור שלי חזר הביתה והושיע אותי מכאביי: הוא הכין לי תה והביא לי משכך כאבים שלא הצלחתי למצוא ובכך הוא צמצם את המיגרנה שלי מבלתי נסבלת לגרסא ידידותית יותר.
אני מנסה לאחרונה להבין אילו מאכלים ומשקאות מעוררים בי מיגרנה ועד כה הפסקתי לשתות יין לחלוטין כך שגם בארוחות חג אני שותה מיץ ומקווה שאף אחד לא יחשוב בטעות שאני בהריון.
המיגרנה גרמה לי לפספס אתמול את ארוחת שישי אצל אמא של נתן אבל כדי לא לחרב את הסופ"ש לחלוטין החלטתי לבקר את צליל בכל זאת.







לצליל יש את הטעם האופנתי הטוב ביותר מכל חברותיי: היא אוהבת דברים מיוחדים ויש לה טעם צבעוני ונהדר. יש לה גם את אוסף הטי-שירטים ואוסף הסניקרס היפה ביותר שראיתי. הטעם שלנו אמנם לא זהה לחלוטין אבל יש דברים רבים שאנחנו יודעות להעריך ביחד ואני אוהבת את כל מה שהיא לובשת גם אם לא הייתי לובשת את זה בעצמי כך שזה נחמד להיפתח לדברים חדשים.
לצליל יש גם ידע מרשים על דוגמניות, צלמים ומעצבי אופנה והיא בין האנשים היחידים שאני מכירה שגם יודעת להגות את כל השמות הידועים בזמן שאני רק יודעת לאיית אותם (אני לדוגמא לא אדע לומר 'דיאן וון פורסטנברג' כמו שצריך גם אם חיי יהיו תלויים בכך).
ההבדל העיקרי ביננו בתחום האופנה הוא בעובדה שצליל יכולה למצוא מציאות שוות בכל מיני ירידים (לאחרונה היא חזרה מהטי-מרקט עם קשתות ממש יפות) ובפורומים דומים אני מצליחה בעיקר לגלות בעצמי הפרעות נפשיות חדשות.


הבוקר שלי התחיל היום בצורה די נוראית כי פרט לכאב הראש שעדיין מנקר בי, הדבר הראשון שעשיתי היום היה לקרוא מייל מהמעסיק שלי לשעבר. לפי דעתי ג'ימייל צריך לסגל לעצמו את היכולת להתריע על מיילים לא סימפטיים כך שאני אדע להמתין לחלק ביום שבו אני מסוגלת להתמודד עם דברים מעצבנים ולקרוא אותם רק אז.
המייל הכיל טענה אחת עיקרית כלפיי וכלפי העובדה שאני אטומה ולא רחמנית בעוד שיתר האנשים שהמעסיק שלי מכיר ומצאו את עצמם באותה סיטואציה כמוני- גילו סבלנות ולא תבעו על הלנת שכר.
כתבתי לו מייל ארוך ומפורט על כמה מה שהוא כתב לי הרגע הוא מגוחך ועד כמה אין לי טיפת רחמים כלפיו וביני לבין עצמי (ועכשיו גם איתכם) תהיתי עד מתי האירוניה תמשיך לרדוף אחריי. אני יודעת שהכרזתי לא פעם שאני מעריכה אירוניה טובה אבל אני חושבת שאת עניין האירוניות שקשורות בחיים שלי מיציתי עוד כשפוטרתי ממקום העבודה הקודם.





הסיכוי שאני אקבל ממנו שקל נוסף זהה לסיכוי שהכסף שנלקח ממני יפול עליי פתאום מהתקרה ואני מניחה שגם העובדה שהאשמתי אותו בגניבה לא בדיוק תזרז תהליכים. צר לי אבל הלנת שכר היא באמת גניבה, וגם מהסוג הנחות ביותר שקיים.
זהו, מעכשיו רק דברים שמחים-




גם ככה הרגליים שלי נראו כמו רגליה של אליס אז גם נתקלתי בשארית הקלף הזה על האדמה וזה הצליח לסקרן אותי משום מה.
אני לובשת: שמלה- גאפ (שוק אשדוד), קרדיגן- חנות שקרובה לבית, תיק- שוק אשדוד, נעליים- טופשופ, סיכה- אטסי, חגורה- h&m.

ולסיום, אתם חייבים לראות את הסרטון הבא- הוא אדיר (והוא גם ממחיש בצורה די יעילה את אהבתנו לכלבים):




הסרטון הבא הוא באותו סגנון, גם הוא צולם במצלמת פאנטום והוא עשה לי אסוציאציות לסדרת הילדים המופתית 'עולמה של אלכס' (רלוונטי רק למי שגדל והתחנך בניינטיז)-


5 תגובות:

  1. אומנם יצאתי לפגרה קטנה מהבלוג עקב חזרתי לביה"ס, המשימה הושלמה - כל הפוסטים החסרים נקראו.

    קודם כל אני מקווה שתרגישי טוב!

    דבר שני , גם אני רוצה חברה עם אוסף תיקים כמו של צליל !!

    ואו . מדהים

    שבת כייפית שתהיה!

    השבמחק
  2. תוכלי לכתוב את שם המעסיק ואת שם החברה למען יוכלו מועסקים פוטנציאליים אחרים להתרחק כמו מאש?

    השבמחק
  3. להפסיק עם מוצרי חלב פרה ומיד. מן הסתם את יודעת שמיגרנה זו הסתיידות של איזור מסוים במוח, ולכן מומלץ להימנע ממוצרים שרוויים בסידן. תרגישי טוב חמודה.

    השבמחק
  4. סתם שתדעי,אני סבלתי מכאבי ראש נוראיים, שבסוף התברר שהם היו כתוצאה מכך שהגב והצוואר שלי היו כל הזמן תפוסים - וזה הקרין כלפי מעלה. אז בתור התחלה, תבדקי את זה:)

    השבמחק
  5. איזה חברה מיוחדת!
    אהבתי מאוד את הבגדים שלה.
    ותרגישי טוב- אולי כאבי הראש הם סתם לתקופה קצרה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top