יום שלישי, 6 באפריל 2010

המלצה לבלוג

האמת היא שאני לא נמנית על קהל המעריצים של בלוגריות אופנה הבינלאומיות קרלה, בטי, צ'רי בלוסום גירל ושות'. נכון שמפעם לפעם הן מרכיבות תלבושות ממש מוצלחות אבל ההרגשה הכללית היא שאין שם חותם אישי או סגנון באמת ייחודי. היחידה שאני מצליחה לחבב מכל המאפיה הבינלאומית הזו היא פנדורה כי למרות שהיא לא תמיד מוצלחת, יש לה סגנון משלה שאני מצליחה להתחבר אליו.
את הבלוגרית שאני רוצה להמליץ עליה גיליתי ממש לאחרונה כשכיכבה בעמוד הראשי בלוקבוק. בדיעבד התברר שגם הכרתי את חנות האטסי שלה מבלי לדעת שהיא גם מתלבשת כל כך מעולה. משהו בסגנון הצבעוני, הילדותי ונטול העכבות שלה ממש משך אותי והבלוג שלה גילה שהיא מתמידה בו כבר תקופה ארוכה.
אז ככה, קוראים לה שאן שאן, היא בת 29 והיא עקרת בית ואומנית טקסטיל מאוסקה, יפן.
הנה טעימה מהסגנון שלה:


















מה שאני אוהבת בסגנון שלה הוא את יכולתה לשלב פריטים פעם אחר פעם בצורה שכמעט בלתי ניתנת לזיהוי באאוטפיטים שונים. זאת בניגוד אליי למשל, והצורך הבלתי מתכלה שלי בלבישת פריטים חדשים והיכולת המרגיזה שלי ללבוש פריט מסוים רק פעם אחת. אני צריכה ללמוד ממנה.

זו החנות של שאן שאן באטסי:




תוכלו למצוא שם בעיקר ברטים, כפפות וקולרים בסגנון שאתם רואים כאן, עם תגי מחיר אסטרונומיים. בחיי שאני מאוהבת במיני ברטים האלה- זה כל כך מקסים!
כיאה לכל בלוגרית אופנה בינלאומית, גם לשאן שאן יש חנות וינטג' באטסי, את החנות תוכלו למצוא כאן והיא לא מרתקת מדי לטעמי.
אם אתם רוצים לקרוא עוד על הבלוגרית הזו, אתם יכולים להצטרף לפאן פייג' שלה בפייסבוק או לקרוא את הראיון המשעמם להחריד איתה בלוקבוק (ממה את שואבת השראה? "וואו, יש הרבה", מיהם הבלוגרים האהובים עלייך? "וואו, יש הרבה", מיהם המעצבים האהובים עלייך? "וואו, יש הרבה". הבנו, תודה).
והדובדבן שבקצפת, כאן תוכלו לקרוא את הבלוג שלה כמובן

שבוע טוב!

8 תגובות:

  1. לא יודעת, הבלוג שלה נראה לי כמו אלף בלוגים אחרים. הכי מוזר לי עם ההגדרה של "עקרת בית" לאישה בת 29. יש עדין עקרות בית או שזה יופמיזם ל"מובטלת"?

    השבמחק
  2. מורן- בכיף :)
    שרונה- אני מניחה שאם לא מתחברים לסגנון שלה אז הבלוג שלה באמת נראה כמו אלף בלוגים אחרים, הערך המוסף שלו הוא רק בבגדים.
    כנראה שכל היצירות שהיא עושה משמשות לה כהכנסה צדדית ובמקום למצוא הכנסה ראשית היא העדיפה להגדיר את עצמה כעקרת בית.
    אני לא חושבת שיש לה ילדים בכל אופן.

    השבמחק
  3. וואו, איזה סגנון יש לה (-:.

    השבמחק
  4. בעקבות מה שכתבת, קפצתי לבלוג שלה מתוך סקרנות, ופשוט לא יכולתי להפסיק לצפות בפוסטים שלה, עד שהגעתי לראשון. היא אכן מדהימה עם סגנון ייחודי, התאהבתי. אגב, גם את לטעמי ניחנת בסטייל מדהים לא פחות..תודה על ההמלצה.

    השבמחק
  5. רק חיזקת לי את הכמיהה לבקר ביפן בשנה הקרובה. זה חלום מבחינתי!
    שרונה

    השבמחק
  6. ושתי- היא ממש בליגה משל עצמה :)
    לירז- תודה רבה מותק!
    שרונה- לחלוטין, מעניין איפה היא עושה קניות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top