יום שני, 5 באפריל 2010

אריאל בת שנתיים!

































אריאל, האחיינית של נתן, חגגה היום יום הולדת שנתיים. לפעמים כשאין לי כח להסביר מי היא עבורי אני פשוט אומרת שהיא האחיינית שלי ואז אני מחייכת לעצמי בשקט כי אני יודעת שזה לא בדיוק נכון.
אני זוכרת את היום שבו היא נולדה ואת הפעם הראשונה שראינו אותה במחלקת היולדות של אסף הרופא ואני מבינה שכל השאר זה עניין פורמלי שלא באמת משנה.

הארוחה היתה דרך מעולה לחתום את החג הזה כי אם חשבנו שאתמול אכלנו עד אובדן הכרה אז היום גילינו שזו היתה רק מנה ראשונה לקראת מה שציפה לנו: מבחר גדול של בשרים, חציל ופטריות על האש יחד עם צ'יפס וסלטים שונים ציפו לנו על השולחן ונהנינו מאוד.
לאחרונה אריאל התחילה לחזור בצורה די משעשעת אחר מילים שאומרים לה כך שהשמחה בבית היתה גדולה ומרובה.

עכשיו החג נגמר- נתן חוזר מחר לבסיס, כולכם חוזרים מחר לשגרה ולדאגות היומיומיות. אפשרתי לעצמי להתנתק קצת מהם בחופשה האחרונה כדי שזה לא יהרוס לנו אבל בימים האחרונים התחזקה בי ההרגשה שאני צריכה לצאת מהבית לחצי משרה (בנוסף לעבודות שיש לי כרגע) ולחזור לשגרת עבודה נורמלית.
יש משהו מאוד ממכר בעבודה מהבית מבחינתי: השקט הזה שאין לו תחליף וזמן האיכות של הכלבים גרמו לי כל כך לאהוב את השהות בבית עד שאני ממעטת לצאת ממנו גם כשיש לי את האפשרות.
למעשה, אהבתי את השהות בבית עד כדי כך שניסיתי לשכנע את עצמי שאוכל לבנות כך קריירה ולאחרונה אני מגלה סדקים בתיאוריה הזו. אני לא הבן אדם שיכול לחיות מהיום למחר ולא לדעת מה תהיה ההכנסה שלו מבלי שקמטים קטנים של דאגה יצוצו במהרה על עור הפנים.
כנראה שבן אדם לחוץ כמוני זקוק לעוגן קצת יותר יציב בחיים מאשר עבודות שבאות והולכות (לפעמים גם עם המשכורת, כפי שהעבר לימד אותי).
אז אני רוצה למצוא היקף משרה חלקית, משהו לא מחייב מדי שיאפשר לי להחליט מה לעשות בהמשך.

מקווה שיהיה בסדר, בינתיים אפשר להנות קצת משאריות החג.

אני לובשת:
שמלה- חנות יד שניה וינטג'.
נעליים ותיק- שוק אשדוד
חגורה- h&m
שרשרת וטבעת- אטסי

שבוע טוב וקל לכולכם!

10 תגובות:

  1. מזל טוב לאריאלושש!!! איזו תמונה מגניבה יצאה עם הבועות סבון :))...
    היה ממש כיף (ומשבייייע) היום :)..
    נתראה בחג הבא :]

    השבמחק
  2. בהצלחה בחיפוש אחר עבודה. אם תתלבשי ככה לריאיון תתקבלי בטוח!
    זה לא משנה לאיזו משפחה אריאל שייכת, העיקר ההרגשה בפנים.
    חג שמח.

    השבמחק
  3. אריאל נראית כמו ילדה-דוגמניה, מזל טוב לה!

    פוסט כמו זה הוא תשובה לשאלה: "למה את אוהבת לקרוא אצל לובה?", אחת מני תשובות רבות שהייתי נותנת לו היו מבקשים ממני לספר עליך...

    מעבר לזה שכ"כ בולט כמה שאופנה חשובה לך ומהווה דרך חיים מבחינתך... את גם מכניסה את הקהל לחיים שלך ומשתפת במה שחשוב לך ויקר לך... וזה... פשוט כיף ומעניין לי, כאחת מהמאסה הזאת. :-)

    השבמחק
  4. איזה ילדה חמודה!
    ואל תדאגי, אני בטוחה שתצליחי להסתדר(:

    השבמחק
  5. את יפהפייה.
    :)
    כל פעם מחדש מגלה עד כמה.
    שיהיה יום מקסים!

    השבמחק
  6. תודה רבה לכולכן על התגובות המקסימות, ריגשתן אותי!

    השבמחק
  7. אהבתי מאד את האאוטפיט הפסטלי,אני לא מאמינה איזה מציאות יש לך משוק אשדוד.

    השבמחק
  8. השמלה פשוט מדהימה! נראה כאילו נועדה שתלבשי אותה- מתאימה לך במיוחד! (:

    בלוג מקסים יש לך כאן, אשוב לבקר (:


    שכנתך האשדודית (|:

    השבמחק
  9. מחג לחגיגה. נראה שיש לך משפחה מקסימה (אפילו שהם רשמית עדיין לא בגדר משפחה). בהצלחה עם העבודה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top