יום ראשון, 4 באפריל 2010

לאכול עד אובדן הכרה







חזרנו ממש לא מזמן מארוחת החג המוקדמת אצל אמא שלי וכפי שהכותרת מרמזת- האבסנו את עצמנו עד כדי עילפון (ואני לא מגזימה, נתן מעולף כבר עכשיו במיטה).
גיליתי למרבה ההפתעה שאחותי התחילה גם להכין קשתות מעשה ידיה והיא הרבה יותר יצירתית מכפי שאני הייתי בגילה. או עכשיו. למעשה, האומנות שייחודית לזוג הידיים שלי היא אומנות הגיהוץ ואני אפילו לא מתכוונת לזו שכוללת קרש גיהוץ (אצלנו בבית דווקא הגבר הוא זה שאחראי לגיהוצים).
כבר חמדתי לי את אחת הקשתות שלה וביקשתי שתכין לי אחת ליום ההולדת. אני אחות מתחשבת, לא?

אני לובשת: חולצה, נעליים, טבעת- וינטג'.
שרשרת שעון- אטסי
חצאית- שוק אשדוד
קשת צמה- אסוס
תיק- מנגו
חגורה- רנואר

העליתי היום 17 מוצרים חדשים לבלוג המכירות שלי, הכל בזיל הזול כמובן. אתן מוזמנות לבקר ולפנק את עצמכן במתנה חדשה לכבוד החגים:


קניה מהנה וחג שמח!

11 תגובות:

  1. יש לך סטייל מטורף וחוץ מזה שאת יפיפיה אמיתית.
    אני שומעת רבות על השוק באשדוד. תוכלי לתת לי קצת פרטים עליו- איפה,מתי וכו...

    חג שני שמח
    ענבל

    השבמחק
  2. היי ענבל,
    אני לא יודעת למה אבל אני תמיד פותחת תגובות אנונימיות בחשש מסוים ולכן זה כיף לגלות תגובות כמו שלך ככה פתאום, אז תודה לך :)
    לשאלתך- שוק אשדוד מתקיים בימי רביעי בלבד בעיקר בשעות הבוקר (ובמזג אוויר נוח). מעבר לכך, הרשי לי להפנות אותך למדריך שחיברתי על התיירות בשוק אשדוד, איך כדאי להתנהג וממי להיזהר:
    http://passionforfashion3.blogspot.com/2010/03/blog-post_8612.html
    השוק מתקיים ברובע א' באשדוד מול הים.

    חג שמח!

    השבמחק
  3. חג שמח! חצאית קלאסית והכי שימושית שיש בחרת לך. אהבתי!

    השבמחק
  4. ממש אהבתי את החצאית ואת החולצה... בכלל יש לי קטע עם פליסה בזמן האחרון, כל מה שקשור בו אני מיד מתאהבת!
    את לבושה מקסים!! וחג שמח!!

    השבמחק
  5. את כל כך מקסימה! מצליחה לשמור על סטייל ייחודי משלך, אבל עדיין להפתיע כל פעם מחדש!
    שרונה

    השבמחק
  6. החצאית מהממת ממש (וגם כל השאר כמובן).

    השבמחק
  7. Oh, my, you are so cute! I adore all your cute outfits on your blog ... so adorable! I hope you had a good passover :)

    השבמחק
  8. איזו חצאית מדהימה!

    גם השעון, בדיוק אתמול חשבת שבא לי שעון כזה...

    איפה התמונות של הקשתות? :)

    השבמחק
  9. סליחה שהפחדתי אותך :)
    תודה רבה על המידע. אני ממש מתעלפת מהתיקים שייך לך...

    שבוע טוב
    ענבל

    השבמחק
  10. פוקסימוז- תודה!
    פשיוניסטה- רוב תודות! אני ממש אוהבת את החצאית הזו.
    מרינה- פליסה זה פשוט אדיר :)
    שרונה- וואו, תודה!
    vanity girl- תודה רבה מותק!
    Ariella- thank you so much for your lovely comment, I had a great Passover, tons of food :)
    קיטי- הקשתות הן in the making, מקווה לקבל אחת ליום ההולדת
    ענבל- אם את משאירה לי תגובות כאלה אז אני מזמינה אותך להבהיל אותי כל פעם :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top