יום שישי, 5 במרץ 2010

Who the f**k is Alice?

אסוס השיקו לפני מספר ימים מהדורה מיוחדת לרגל צאת סרטו החדש של טים ברטון בקולקציה שכוללת בגדים, נעליים, אביזרים ואפילו מוצרי איפור וטיפוח.
באופן אישי מצאתי קשר רופף למדי בין הבגדים בקולקציה לבין הסיפור עצמו אבל מי יודע, אולי כשהסרט יצא לאקרנים סוף סוף אשנה את דעתי ואמצא את קווי הדמיון.
דומה או לא- בכל מקרה מדובר בקולקציה מוצלחת מאוד שכוללת פפיונים, תחרות וכל אלמנט רומנטי נוסף שתוכלו לחשוב עליו.
הקולקציה יקרה יחסית כרגע, מחיר ממוצע של שמלה עומד על 30-40 ליש"ט ותליונים עם מוטיבים של אליס אפשר למצוא גם באטסי במחירים זולים באופן משמעותי. מאחר ומדובר בקולקציה שאינה במהדורה מוגבלת, יהיה שווה להמתין לעונת הסיילים הבאה באסוס ולחטוף אותם ב-70% הנחה כי כאמור- מבחר לא חסר שם.
חוץ מזה אפשר יהיה למצוא שם גם קולקצית בקבוקוני לקים של O.P.I שלא הרשימה אותי במיוחד מאחר והיא מורכבת משני גוונים שדומים אחד לשני באופן מחשיד וסט מתוק של Paul&Joe שכולל אודם ומראה בדוגמת אליס בגרסתה המצוירת בעלות של כ-150 ש"ח (כנראה שכאן הפניה היא בעיקר לאספניות).
מעבר לכך, אם תגלשו בעמוד המיוחד שהכינו באסוס לרגל יציאת הסרט תוכלו גם לקרוא חלק מראיון שערכו עם מעצבת התלבושות וכמה שהיא בוודאי סבלה להלביש את ג'וני דפ D:
את העמוד המיוחד של אסוס תוכלו למצוא כאן
והנה כמה דגמים מובחרים מתוך הקולקציה:




















(אני רוצה את השמלה הזו במידה 8, תודה!)




אגב, אם כבר עסקנו באסוס, אתם מוזמנים לקרוא את מדריך הקניות שלי באתר- כאן.

לסיום, כפי שידוע לכם, אני לא נמנית על קהל מעריציה של סדרת המופת 'גוסיפ גירל'. אמנם ניסיתי להתחבר לתוכנית אבל האמת היא שלקראת סיומו של הפרק הראשון ראיתי איך החשק לחיות חומק לי בין האצבעות והחלטתי לכבות את הסדרה כל עוד לא נעשה לי נזק בלתי הפיך.
למרות זאת, כשנתקלתי בתמונה הזו של בלייר- לא יכולתי להישאר אדישה. פרט לכך שאני מפנטזת על שכמיה איכותית ימים כלילות ובוכה על כך שהחורף הסתיים מבלי שיכולתי למצוא אחת ראויה אז גם שילוב הצבעים כאן פשוט גאוני, תיראו:

(Red carpet style)
אין ספק שהמלבישה בתוכנית עושה חיל, חבל שהיא לא מעבירה מעט מהכשרון הזה גם לשחקנים או לתסריטאים.
שבת נהדרת שתהיה לכם!

8 תגובות:

  1. השימלה הפרחונית עם הכפתורים כל כך מקסימה!

    וגם אני מחכה לראות כבר את הסרט (:

    שבוע טוב!

    השבמחק
  2. הסטייליסט בתכנית אכן מבריק, הוא היה העוזר של פטרישה פילד פעם וכנראה שאב ממנה המון השראה בכל הנוגע לצבעוניות ועקבים בכל מחיר... אפילו בסצינה בתוך בית.
    לגבי הקולקציה של אסוס... נדמה לי שזה פשוט ניסיון להדביק את השם של הסרט הכי anticipated באביב הזה, לפריטים שבלאו הכי כבר קיימים באתר.
    Forever 21 עושים את זה כל. ה. זמן.

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את השמלה הורודה והנעליים הורודות, העלות בטח לא שווה לכל הכיס... ומסכימה איתך בנוגע לגוסיפ גירל, אכן תמונות קשות לארנק הריק שלי. אם הייתה לנו גישה לארון שלהם...

    השבמחק
  4. Mymoonday- היא נהדרת. מקווה שהסרט הזה לא יהיה כמו אוואטר, כלומר: כולם ראו אותו חוץ ממני.
    דנה- הצבעוניות הזו נפלאה בעיניי. אני מסכימה איתך לגבי הקולקציה של אסוס, כנראה שזה הולך לעבוד להם לא רע בכלל עם המיתוג המשונה הזה.
    קלרה- אל דאגה יקירתי, עוד יהיו סיילים ונכבוש את אסוס בלי בושה!

    השבמחק
  5. אני רוצה את הסט איפור..ואנ רוצה את הנעליים הורודות פלטפורמה..ואני רוצה את כל התכשיטים..

    השבמחק
  6. omg, everything is soo beautiful!
    hope I would get it in Poland somewhere...
    yhh, reverse writing is uncomfortable ;)

    השבמחק
  7. יש כאן דברים כל כך יפים!ורק השרשראות איכשהו קושרות לסרט.
    לובה תודה לך על התמונות!

    השבמחק
  8. ואוו! אחלה פוסט! הפצצת עם פריטים ממש שווים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top