יום שלישי, 2 במרץ 2010

We gonna party like it's 1999

גם אם הייתי רוצה להגיד שנגררתי למסיבת פורים של ועד העובדים של אמא שלי בכח- זה יהיה שקר גמור. האמת היא שהתעקשתי לבוא, אפילו כשאמא שלי חשבה שזה יהיה מוזר אם היא תביא אותי על תקן בן הזוג שלה.
הסברתי לה שלא אכפת לי אם זה מוזר או לא, אני באה איתה ואני מתכוונת להנות!
האמת היא שנהניתי ונהניתי במיוחד להתבונן באמא שלי נהנית כי אם יש מישהי שיוצאת ומבלה פחות ממני זו כנראה היא.
אני ממש מעריכה את זמן האיכות המשותף שלנו לאחרונה, כי עבדנו הרבה כדי להגיע לנקודה שאנחנו נמצאות בה היום מאחר ומעולם לא היינו בנות גילמור וכנראה שגם לא נהיה.
אז יכול להיות שזה נדמה לכם מוזר שצהלתי, נהניתי ורקדתי (וואו, כמה זמן כבר לא רקדתי!) באולמי רינה במסיבה של חברי קופ"ח לאומית אבל בעיניי זה טבעי לחלוטין.
מה גם שהיה משעשע לגלות במסיבה כל מיני פרצופים שאני מכירה עוד מימיי כילדה שברירית וחולנית וכל מיני עמיתות של אמא שלי שלבשו תחפושות של ילדות בנות 13 וחשבו שלא נשים לב. קורה.
חזרתי גם עם מסקנה אחת נוקבת: לרקוד עם חצאית מלאה לצלילי טוויסט ואפילו לצלילי מוסיקה רוסית (!) זה ממש כיף, לצליל מוסיקה מזרחית לעומת זאת- קצת פחות.

























וכשהכל כבר נגמר..


אני לובשת:
שמלה- חנות יד שניה-וינטג' חסרת שם בדיזינגוף (70 ש"ח)
קרדיגן- חנות ליד הבית (30 ש"ח)
שרשרת וטבעת- מגנוליה, מתנת יום הולדת ישנה מאמא.
ירכונים- משביר.
נעליים- קלווין קליין (נקנו בסייל באיביי ב-150 ש"ח)
חגורה- h&m (נלקחה מחולצה אחרת)
תיק- שוק אשדוד (10 ש"ח)

ולסיום, כמה תמונות משעשעות של פרדי סופרסטאר והנסיכה מונה שהצטברו לי במחשב:
















מקווה שהיום שלכם התחיל באופן פחות מעצבן משלי,
נשיקות!

9 תגובות:

  1. אני בטוחה שאימא שלך שמחה שהגעת ולא הפסיקה להתגאות בבת המוצלחת שלה

    השבמחק
  2. די!!נשמע שהיה לך ממש כיף...תגידי, בעקבות מדריכי הקניות שעשית לאיביי שדרך אגב אני נהנית מהם ביותר (וגם מרוויחה כמה פריטים...) אולי תעשי מדריך קניות לקונה בשוק באשדוד? אני בטוחה שזה ישמח את כולן. לא יזיק לי איזה 8 תיקים מהממים בגרושים כמו שלך...נשיקה!

    השבמחק
  3. ימים מעצבנים נועדו כדי שנעריך את הימים הלא מעצבנים.
    נראית מאוד מתוקה במסיבה עם אמא... והיא נהנתה מאוד, כפי שזה נראה!

    השבמחק
  4. אמא שלך נראית כל כך שמחה (וצעירה)! באמת נראה שנהניתם.
    ואת נראית מהממת כרגיל :-)

    השבמחק
  5. more4me- ברור ששמחה, עם מי היא היתה מרכלת, עם עצמה? D:
    אנונימית- אני יכולה לעשות לך מדריך קניות מזורז ממש עכשיו כי הרוכלים בשוק הם אנשים די פשוטים: הסוד הוא לדעת רוסית (רובם הרבה יותר סימפטיים אל רוסים) ולהתמקח בלי בושה, גם אם בהתחלה המחיר ישמע לך מלכתחילה סביר (אם מישהו למשל יבקש שאוציא 30 ש"ח על פריט אחד בשוק- סביר להניח שאני אצחק בקולם רם).
    אה, ולבוא בבוקר- חשוב לבוא בבוקר.

    השבמחק
  6. דנה- היום היה יום מעצבן במיוחד, אני מוכנה לוותר עליו בשמחה וללמוד להעריך את הימים הטובים בעצמי :(
    רחלי- הו, אמא שלי מתרפקת כבר שנים על מחמאות כמו "זו הבת שלך?? לא!!) אני גורמת לה להיראות אפילו צעירה יותר. אני מניחה שגם העובדה שהיא רק בת 42 ואין לה אפילו קמט עובד עבורה לא רע.
    תודה!

    השבמחק
  7. את כל פעם גורמת לי יותר להתאהב בפרדי!

    3>

    מוזמנת כמו תמיד(:

    השבמחק
  8. Mymoonday- לא חושבת שאפשר לא להתאהב בפרדי, הוא כריזמטי כמו שון קונרי D:

    השבמחק
  9. הנעליים שלך הורגות אותי! תהיי בריאה!
    :)

    שרונה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top