יום שני, 1 במרץ 2010

Urban cinderella
























כמה דברים שאתם צריכים לדעת על הפוסט הזה:
* השמלה הזו נקנתה ב-20 ש"ח בשוק בעידודה של יוד שטענה שאני עוברית מספיק כדי להשתחל לתוכה. היא צדקה.
כשמדדתי את השמלה בבית די הצטערתי על כך שהיא כנראה תיאלץ להישאר מיותמת, כי בוא נודה- הרקורד שלי עם שמלות ערב לא מדהים (הקודמת שכבה בארון כאמור שמונה שנים), לא תיארתי לעצמי שהיא תשמש אותי כתחפושת.
* אני חושבת שזה די ראוי שהתחפשתי לסינדרלה מאחר ומידת הנעליים שלי היא 35.5 ביום נפוח ורוב הרשתות הישראליות (קסטרו? טוגו?) לא יודעות לתת מענה לקציצות הקטנות והמשונות שאני קוראת להן כפות רגליים.
* כל התחפושת הזו היא אלתור מטורף וגאוני של יוד. האלתור הזה כולל את התסרוקת, את השרשרת (שהוכנה מסיכה וסרט כחול) והוולונים על השמלה.
* בניגוד למה שניתן לחשוב, את הציפורים של דיסני יכולתי לשמוע מזמרות רק ברגע שיוד שחררה לי קצת את המחוך.
* סיפור אמיתי: "יוד, מרחתי כל כך הרבה מסקרה ואיליינר לכבוד התחפושת שאני בקושי מסוגלת לראות משהו". אם זו לא מסירות למקצוע, אז מה כן?
*כשצילמנו את ההפקה הזו, ביום חמישי האחרון, לא היתה עדיין שום אווירת פורים ברחוב ולכן רוב האנשים בירכו אותי במזל טוב והיו משוכנעים שאני מתחתנת.

סטיילינג, DIY, עיצוב שיער וצילום- יוד מרגוליס.
איפור ועריכה- אני.


Credits:
Styling, DIY, hair styling and photographing: Yud Margolis.
Makeup and editing: me


17 תגובות:

  1. יצא סופני! את מלכת פורים!

    השבמחק
  2. OMG!!!
    השמלה המדהימה הזאת עלתה לך רק 20 ש"ח?! אני כל כך מקנאה בך שאת מוצאת את כל הדברים השווים =]
    טוב, בפוסט הקודם כתבתי לך שהתחפושת של בל היא הכי מוצלחת שראיתי נכון? אז עכשיו אני מוסיפה גם את התחפושת הזאת.

    השבמחק
  3. יש לי פלאשבק של מה שאמרת לי [הו, המילים המתוקות ההן P:] ביום שבו לבשתי את החולצה עם המחשוף הענק ההוא. הפעם אני אומרת לך :) יצא מהמם, ד"א. מצ'עצ'ע לחלוטין.

    השבמחק
  4. הנה מישהי שניצלה את פורים עד לתומו. כל הכבוד לך על ההפקות המושקעות. אהבתי מאוד.

    השבמחק
  5. תודה רבה לכולכן! אתן נהדרות!

    השבמחק
  6. לול על מה שנעלולה אמרה.
    גם אני רציתי להגיב על המחשוף שבו פינקת אותנו, אבל לא ידעתי אם זה יהיה הולם.
    בכל אופן- סחטיין שוב (על התחפושת ועל הצמד חמד).

    השבמחק
  7. וואווו!!!!!!1
    את מהממת! שמלה מדהימה, וגם את, כרגיל=]

    השבמחק
  8. דנה- אני חושבת שהם עצמם התפלאו לנוכח נדיבותו של מחוך האימים D:
    אנונימית- תודה רבה!

    השבמחק
  9. אויש יצא משגעעעעע. כל כך דיסני.

    השבמחק
  10. Icredible look, nice and original.
    Greetings

    השבמחק
  11. יצאת ממש סינדרלה אמיתית! מאוד מאוד אהבתי את כל הביצוע - רואים שליוד היתה יד בדבר :).

    השבמחק
  12. מהממת מהממת מהממת!
    את גורמת לשוק באשדוד להיראות כל כך מצודד, שאת צריכה לגבות מהם כסף על יח"צ.
    ;-)

    השבמחק
  13. אני פעורת פה,גם המחיר של השמלה זנותי וגם כל האיבזור של האקססוריז כ"כ מדוייק,מאלף.

    השבמחק
  14. התחפושות שלך בפורים פשוט מדהימות! אני נפעמת גם מבל וגם מסינדרלה! רוצה גם! אולי שנה הבאה...

    השבמחק
  15. איזו שמלה יפה, ממש סינדרלה קטנה! אני חייבת שתספרי לי איפה את מוצאת את כל הפריטים האלה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top