יום ראשון, 28 במרץ 2010

Stuff I like











התמונות נלקחו מכאן, מכאן ומכאן

5 תגובות:

  1. היי..תקשיבי אני נירשמתי לאיביי לפני כמה ימים ואני ממש מפחדת להתחיל לקנות,ואני גם לא יודעת על מי לסמוך,לאן לפנות,ואיך להיות בטוחה ב-מה שאני קונה.
    אולי תוכלי להמליץ על כמה חניות,ולתת כמה טיפים למתחילים.

    השבמחק
  2. התמונה האחרוה ששמת, עם התיק הזה.. מזכירה לי את התיקים שמוכרים עכשיו בחנויות STORY, פלסטיקיים שכאלו. העיצוב ממש מזכיר לי אותם, ואני עוד ממש מתלבטת לגביהם, האם כדאי לי או לא.
    האמת שאפילו לא בררתי כמה הם עולים, אז כנראה שזה רק המחיר שיקבע :)
    מה בסוף עם התיק של לואי ויטון? מקורי או חיקוי?
    שרונה

    השבמחק
  3. טוקסיקרוז- תודה!
    דיאנה- היי, בדיוק בשביל זה הכנתי רשימה מסודרת של מדריכים וקישורים לאיביי בצד שמאל בבלוג, את מוזמנת לעיין ולהתרשם.
    שרונה- אני לא מכירה אבל התיק בתמונה האחרונה נראה הורס (אם כי מה שגנב את הפוקוס שלי היה הג'קט הקטן על הג'קט- כמה חמוד!). התיק התברר כחיקוי ממש מוצלח, אין אוצרות בחינם :)

    השבמחק
  4. האמת ראיתי...אבל חלקם לא עובדים...
    טוב נו בכל מיקרה תודה :)
    ביום רביעי אני אגיע לשוק אשדוד,מקווה לצוד שם משהו טוב.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top