יום רביעי, 17 במרץ 2010

Leave Bibi alone!!

שבוע סוף היא תוכנית מביכה. לא יעזרו כל מתיחות הפנים שמנסים לעשות לה- מדובר בהומור נמוך ובעיקר לא מצחיק. לא לחינם היו שמועות על כך שרשת שוקלים להוריד אותה כי אם ארץ נהדרת כבר רחוקה משיאה אז מי צריך את האח הלא מוצלח שלה?
כשסיימתי אתמול לצפות ב'עד החתונה זה יעבור', התוכנית השבועית של שבוע סוף נפתחה עם מערכון שגרם לי לבכות מרוב צחוק על מישהי שבוכה בהיסטריה ומבקשת שיניחו לביבי "It's not his fault!".
הפתיע אותי ששבוע סוף פתחו את התוכנית עם מערכון מוצלח כל כך ואחרי שחיפשתי קצת על העניין באינטרנט גיליתי שמדובר בסרטון שרץ ביוטיוב מאז אמצע ינואר. הגרסא שהעלו בשבוע סוף היתה יותר מוצלחת לדעתי (אולי גם היא תעלה ליוטיוב בהמשך?) אבל גם זו שמצאתי משעשעת להפליא:





הקטע הזה הוא ספין אוף על סרטון משעשע של בחור בשם כריס קוקר (שם המשפחה שלו מאוד אירוני, תבינו אחרי שתצפו בסרטון) שלקח קשה מאוד את המתקפה על בריטני בזמנו.
הסרטון מביך, מעורר גועל ונראה כמו תאונת רכבת אבל אתם תרצו לצפות בו יחד עם למעלה מ-30,000,000 צופים שכבר צפו ונהנו:




Leave Bibi and Britney alone!

6 תגובות:

  1. אם אני לא טועה, זאת שירי גדני והיא שחקנית כל כך טובה. אני מאוהבת בה מאז ימי "זבנג" שלה :)
    שרונה

    השבמחק
  2. חח! במקרה ראיתי את זה בטלוויזיה עם האקס שלי אחרי יום שלם של התרוצצויות בקניון של לב המפרץ והחלפת שתי רכבות (מי חשב שלהגיע מחיפה לנתניה כל כך מסובך?!).
    והוא לא הכיר את מר.קוק(ר)!
    איזו חרפה!

    השבמחק
  3. שרונה- אני חושבת שאת צודקת והיא אדירה!
    אליזבת- רכבות הן בכלל תענוג גדול. הגרסא שהעלו השבוע בתוכנית יותר מצחיקה מזו שהעליתי..

    השבמחק
  4. הפסקתי לראות שבוע סוף בגלל הרמה הנמוכה של התוכנית, אבל זה בהחלט היה קטע משעשע. אהבתי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top